Gå til innhold

Dragon Age Inquisition - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

Når var det ikke snakk om witcher spillene men bøkene, der har du ikke mye valg for hvordan historien utfolder seg side det er bøker . Men Witcher spillene er absolutt blant mine favoritter, og det spillet jeg ser mest frem til av noen spill nå er witcher 3, ser likevel ikke relevansen med å dra det inn i denne tråden. Men om du skal dra inn bugs var ikke akkurat witcher spillene perfekte heller på noen som helst måte.

Prøver du og dra EA inn i en bug diskusjon ?

du blir og tape uansett hva du bidrar med.

 

Har testet både Witcher 1 og 2 dette året, og ingen problemer, Dragon Age Origins, har fortsatt store game breaking bugs.,,,,,,,,,,,,

 

Hvilke bugs? Jeg har spilt Dragon Age Origins i cirka 600 timer i mitt liv, ja det er mye, men det er mitt favoritt spill. Iløpet av den tiden har jeg spilt med mods og uten, jeg har kanskje hatt 10 CTD'S iløpet av den tiden. The Witcher har en ekstremt stort save bug, der du faktisk må slette saves fra mappen etterhvert eller så blir loading tiden tregere.

 

Uansett disse diskusjonene er så absolutt ikke verdt det, vi liker alle forskjellige ting og vi har så utrolig sterke meninger at vi kan ikke diskutere ordentlig. Da er det ikke noe vits. Jeg digger DA:I, i mine øyne er dette stort av BioWare, hvis du mener noe annet så er det greit og det ødelegger ikke min glede av spillet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Fant nettopp en mage build som er jævlig imba. Knight Enchanter = Solo drager alene. Spilte med den speccen i 30 min før at jeg fant ut at det egentlig ødela hele spilleopplevelsen. Så da respecca jeg :p

Sweet, spiller mage nå på Nightmare. Kanskje jeg skal gå Knight Enchanter.

 

Når får man velge spesialistklasse? Jeg er en level 10 mage som stort sett har frost-spells (nesten som Elsa... men ingen snømann-kompanjong ennå), så har omtrent ett brukbart offensivt spell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Man får velge imellom 3 forskjellige spess klasser. Knight Enchanter, Necro ett eller annet og Rift Mage. For å få tilgang til det må man få utført en mission i War room.

Er snart i Skyhold (er i gruven/hulen). Blir oppdraget tilgjengelig ganske tidlig etter det?

 

 

Man får vel et oppdrag i War Room som man må fullføre først.. ser flere skriver at man må være lvl 10. Det stemmer ikke, jeg har gjort det oppdraget og er lvl 9.

 

NPC'ene som gir ut oppdraget skal komme etter dette, det har de ikke gjort enda hos meg. Kanskje de kommer når man blir lvl 10?

Lenke til kommentar

 

Man får velge imellom 3 forskjellige spess klasser. Knight Enchanter, Necro ett eller annet og Rift Mage. For å få tilgang til det må man få utført en mission i War room.

Er snart i Skyhold (er i gruven/hulen). Blir oppdraget tilgjengelig ganske tidlig etter det?

 

Skal være noe av det første du kan gjøre i War room på Skyhold ja. Ganske kult konsept, er litt ekstra involvert i det slik som i Origins.

Lenke til kommentar

Skyhold kommer du til etter at du har valgt side mellom riddere og magikere, og det påfølgende oppdraget.

 

Må bare si at jeg digget sekvensen mellom Haven og Skyhold. Til og med "The Dawn Will Come". Det jeg likte best var da alven min og Solas kom frem til Skyhold sammen, samt da en leder ble valgt. Magisk.

Endret av Orwandel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skyhold kommer du til etter at du har valgt side mellom riddere og magikere, og det påfølgende oppdraget.

 

Må bare si at jeg digget sekvensen mellom Haven og Skyhold. Til og med "The Dawn Will Come". Det jeg likte best var da alven min og Solas kom frem til Skyhold sammen, samt da en leder ble valgt. Magisk.

Er nok det som har gjort sterkest inntrykk på meg i historien, frysninger nedover ryggen i de scenene der. Når et spill får meg til å føle, da er jeg fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skyhold kommer du til etter at du har valgt side mellom riddere og magikere, og det påfølgende oppdraget.

 

Må bare si at jeg digget sekvensen mellom Haven og Skyhold. Til og med "The Dawn Will Come". Det jeg likte best var da alven min og Solas kom frem til Skyhold sammen, samt da en leder ble valgt. Magisk.

Er nok det som har gjort sterkest inntrykk på meg i historien, frysninger nedover ryggen i de scenene der. Når et spill får meg til å føle, da er jeg fornøyd.

 

 

Et spørsmål: Alven min ser ganske snål ut i pyjamasen han har på seg i Skyhold. Er det mulig å få andre sivile klær? Han er jo tynn som en flis, og burde ikke gå rundt i en inntilsittende pyjamas...

 

Edit: Tok visst et screenshot av øyeblikket da jeg kom til Skyhold. Bra ansiktsuttrykk :)

 

EpfAVAX.jpg

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

 

 

Skyhold kommer du til etter at du har valgt side mellom riddere og magikere, og det påfølgende oppdraget.

 

Må bare si at jeg digget sekvensen mellom Haven og Skyhold. Til og med "The Dawn Will Come". Det jeg likte best var da alven min og Solas kom frem til Skyhold sammen, samt da en leder ble valgt. Magisk.

Er nok det som har gjort sterkest inntrykk på meg i historien, frysninger nedover ryggen i de scenene der. Når et spill får meg til å føle, da er jeg fornøyd.

 

 

Et spørsmål: Alven min ser ganske snål ut i pyjamasen han har på seg i Skyhold. Er det mulig å få andre sivile klær? Han er jo tynn som en flis, og burde ikke gå rundt i en inntilsittende pyjamas...

Har ikke funnet andre sivile klær dessverre, liker heller ikke de man tasser rundt i. Hadde foretrukket rustningen man bruker, ihvertfall for mage som bruker robes.

Lenke til kommentar

Wow, rett og slett wow.

20 timer og først nå leste jeg at det gikk an å scrolle NED når du er innpå inventory...

Måtte Google pga jeg ville bruke noen ting jeg hadde plassert i valuables.

 

Wow så flaut :p

Fant det ut ved en tilfeldighet selv :-P

 

Savner en bedre oversikt over hvilke effekter som du har og hva accessories gjør eller påvirker. Der var de mye flinkere i dao..

Lenke til kommentar

 

Wow, rett og slett wow.

20 timer og først nå leste jeg at det gikk an å scrolle NED når du er innpå inventory...

Måtte Google pga jeg ville bruke noen ting jeg hadde plassert i valuables.

 

Wow så flaut :p

Fant det ut ved en tilfeldighet selv :-P

 

Savner en bedre oversikt over hvilke effekter som du har og hva accessories gjør eller påvirker. Der var de mye flinkere i dao..

 

Godt å høre at jeg ikke var alene om å finne ut av scrollingen ^^

 

Men lurer på om det går greit å selge alt som er i valuable etter du har levert inn alt du har til "monster research" greiene. Resten som ligger der pleier å være grå items.

 

-

 

Hvilken perks har dere valgt, og hvorfor valgte du akkurat de?

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Mulig eg er blind altså, men hvor ser vi hvilke effekter ringer, belter osv har ?

 

Eg har f.eks en ring som skal gi meg increased ability damage og en som gir increased abillity duration.

 

Hva betyr dette og hvor kan eg se hva det påvirker ?

Står på dem, men du må gå til attributes og stats hvis du vil se alle mulig stats i gamet. Hvis du er virkelig interessert i theory crafting er det en post her - http://forum.bioware.com/topic/526341-guide-attributes-theorycrafting-testing/

 

De ringene betyr at en ability du har gjør 30% mer dmg når du har ringen på deg. Den andre gjør at ting varer lenger, så hvis en mage har den ringen varer barrier 30% lenger. Litt kjedelige ringer, får bedre etterhvert, men det tar tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...