Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke spilt Heartstone siden 2014 og tenkte det var på tide å prøve litt igjen. På den tiden spilte jeg det ganske mye og var ikke spesielt flink, men morro var det nå for og spillegleden var stor.

 

Litt kaotisk å åpne et spill igjen etter så mange år og se at etter å ha tapt tre kamper må jeg BETALE for å få lov til å spille videre! Hva i svarte faen (unnskyld uttrykket) er det for noe tull!? Er dette det nye candy crush??? Makan!

 

Har jo en haug med kort og levels inn der. Noen som kan gi en kort forklaring på hva som har skjedd på disse to årene? MÅ man betale for å spille matcher om man taper?

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Har ikke spilt Heartstone siden 2014 og tenkte det var på tide å prøve litt igjen. På den tiden spilte jeg det ganske mye og var ikke spesielt flink, men morro var det nå for og spillegleden var stor.

 

Litt kaotisk å åpne et spill igjen etter så mange år og se at etter å ha tapt tre kamper må jeg BETALE for å få lov til å spille videre! Hva i svarte faen (unnskyld uttrykket) er det for noe tull!? Er dette det nye candy crush??? Makan!

 

Har jo en haug med kort og levels inn der. Noen som kan gi en kort forklaring på hva som har skjedd på disse to årene? MÅ man betale for å spille matcher om man taper?

Det der er ikke en greie.
Lenke til kommentar

Har ikke spilt Heartstone siden 2014 og tenkte det var på tide å prøve litt igjen. På den tiden spilte jeg det ganske mye og var ikke spesielt flink, men morro var det nå for og spillegleden var stor.

 

Litt kaotisk å åpne et spill igjen etter så mange år og se at etter å ha tapt tre kamper må jeg BETALE for å få lov til å spille videre! Hva i svarte faen (unnskyld uttrykket) er det for noe tull!? Er dette det nye candy crush??? Makan!

 

Har jo en haug med kort og levels inn der. Noen som kan gi en kort forklaring på hva som har skjedd på disse to årene? MÅ man betale for å spille matcher om man taper?

Tror du har trykket litt feil her altså :)

 

Det er flere forskjellige moduser du kan spille:

---Play, altså VS andre spillere. Her har du Casual og Ranked, og du kan velge å spille med alle kortene som har vært utgitt noen gang, "Wild", eller "Standard" som er alle basic kort + kortene fra de siste to års ekspansjoner.

---Solo adventure, mot datamaskinen i ulike varianter

---Arena, det er nok her du forvillet deg inn. Der kjøper du en billett med enten gull eller cæsh, og så får du laget et deck av presenterte kort fra "velg en av 3, 30 ganger". Du har tre "liv", så når du taper tre ganger er det over og du får en belønning basert på hvor mange ganger du vant.

---Tavern Brawl. En annen form for VS andre spillere, med fokus på rare regler og at det skal være mer morro

 

Det er kun i Play mode du bruker dine egne kort, og her kan du spille så mange ganger du bare vil uten å betale en krone. :)

Lenke til kommentar

Har ikke spilt Heartstone siden 2014 og tenkte det var på tide å prøve litt igjen. På den tiden spilte jeg det ganske mye og var ikke spesielt flink, men morro var det nå for og spillegleden var stor.

 

Litt kaotisk å åpne et spill igjen etter så mange år og se at etter å ha tapt tre kamper må jeg BETALE for å få lov til å spille videre! Hva i svarte faen (unnskyld uttrykket) er det for noe tull!? Er dette det nye candy crush??? Makan!

 

Har jo en haug med kort og levels inn der. Noen som kan gi en kort forklaring på hva som har skjedd på disse to årene? MÅ man betale for å spille matcher om man taper?

 

Hmm, kan du forklare litt nærmere? Har aldri betalt for noe i heartstone, du må betale gull eller penger for arena, men slik har det alltid vært.

 

AtW

Lenke til kommentar

Noen som fikk amazon prime > priest skin til å fungere?

Jeg fikk det til å fungere uten problem, brukte denne oppskriften:

https://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/55arcq/guide_to_get_tyrande_in_the_other_200_countries/

 

Brukte Blizzard sin egen adresse og tlf nummer, som står nederst i artikkelen:

Street address: 16215 Alton Pkwy

City: Irvine

State: CA

ZIP-Code: 92618

Phone number: +19499551380

Lenke til kommentar

 

Noen som fikk amazon prime > priest skin til å fungere?

Jeg fikk det til å fungere uten problem, brukte denne oppskriften:

https://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/55arcq/guide_to_get_tyrande_in_the_other_200_countries/

 

Brukte Blizzard sin egen adresse og tlf nummer, som står nederst i artikkelen:

Street address: 16215 Alton Pkwy

City: Irvine

State: CA

ZIP-Code: 92618

Phone number: +19499551380

 

 

Jeg fulgte også den, men får feilmelding når jeg prøver å koble twitch opp mot amazon. Lagde du deg amerikansk twitchkonto også? Sendte mail til amazon og da får jeg bare at jeg bruker norsk kredittkort, så mulig de har begynt å gjøre en sjekk mot det

Lenke til kommentar

 

Har ikke spilt Heartstone siden 2014 og tenkte det var på tide å prøve litt igjen. På den tiden spilte jeg det ganske mye og var ikke spesielt flink, men morro var det nå for og spillegleden var stor.

 

Litt kaotisk å åpne et spill igjen etter så mange år og se at etter å ha tapt tre kamper må jeg BETALE for å få lov til å spille videre! Hva i svarte faen (unnskyld uttrykket) er det for noe tull!? Er dette det nye candy crush??? Makan!

 

Har jo en haug med kort og levels inn der. Noen som kan gi en kort forklaring på hva som har skjedd på disse to årene? MÅ man betale for å spille matcher om man taper?

 

Hmm, kan du forklare litt nærmere? Har aldri betalt for noe i heartstone, du må betale gull eller penger for arena, men slik har det alltid vært.

 

AtW

 

 

Vel så godt jeg kan erindre så spilte jeg dette mye i 2013/2104. Da var det vel slikt at man valgte mellom 1 av de opprinnelige 8(?) klassene og spilte online matcher mot andre folk. Etterhvert som man vant kamp eller klarte "dagens gjøremål" eller hva det nå heter på utenlands så vant man kort som man kunne sette i de forskjellige deckene.

 

Arrester meg hvis jeg tar feil, men jeg tror ikke det var noen begrensing den gangen på online kamper. Før kunne man spille så mye man ville. Kan hende det er noen ting jeg ikke har fått med meg, men er det forskjellige typer online kamper nå? Før var det bare "play" også fant man en annen motstander online man kunne spille mot. 

 

Siden jeg ikke har rørt noen av mine deck på over 2 år så ville jeg rett og slett bare spille litt for å få feelingen igen og knota overhodet ikke med nye deck og kort og tapte da alle tre matcher og fikk beskjed om å betale 1,7 dollar eller noe slikt for å fortsette. 

 

Er det onlinekamper der man ikke betaler? Tenkte da på ikke rankede matcher eller noe slikt. Spillte var jo skitgøy før og skulle gjerne ha tatt det opp igen men gidder ikke å betale for å spille matcher når jeg taper eller havne i enn sånn tåpelig candy crush felle der man  må betale for å spille mer enn 20 minutter pr dag.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Arena har vært med fra starten. 

 

Om du trykker "play" nå og spiller med andre folk med ditt eget deck, så kan du spille så mange kamper du vil online, uten å betale for det. Men 1,7 dollar er omtrent det arena koster (om du ikke bruker gull, som du får med å klare "dagens gjøremål), så jeg tipper du har trykket feil knapp ved et uhell.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Har ikke spilt Heartstone siden 2014 og tenkte det var på tide å prøve litt igjen. På den tiden spilte jeg det ganske mye og var ikke spesielt flink, men morro var det nå for og spillegleden var stor.

 

Litt kaotisk å åpne et spill igjen etter så mange år og se at etter å ha tapt tre kamper må jeg BETALE for å få lov til å spille videre! Hva i svarte faen (unnskyld uttrykket) er det for noe tull!? Er dette det nye candy crush??? Makan!

 

Har jo en haug med kort og levels inn der. Noen som kan gi en kort forklaring på hva som har skjedd på disse to årene? MÅ man betale for å spille matcher om man taper?

 

Hmm, kan du forklare litt nærmere? Har aldri betalt for noe i heartstone, du må betale gull eller penger for arena, men slik har det alltid vært.

 

AtW

 

 

Vel så godt jeg kan erindre så spilte jeg dette mye i 2013/2104. Da var det vel slikt at man valgte mellom 1 av de opprinnelige 8(?) klassene og spilte online matcher mot andre folk. Etterhvert som man vant kamp eller klarte "dagens gjøremål" eller hva det nå heter på utenlands så vant man kort som man kunne sette i de forskjellige deckene.

 

Arrester meg hvis jeg tar feil, men jeg tror ikke det var noen begrensing den gangen på online kamper. Før kunne man spille så mye man ville. Kan hende det er noen ting jeg ikke har fått med meg, men er det forskjellige typer online kamper nå? Før var det bare "play" også fant man en annen motstander online man kunne spille mot. 

 

Siden jeg ikke har rørt noen av mine deck på over 2 år så ville jeg rett og slett bare spille litt for å få feelingen igen og knota overhodet ikke med nye deck og kort og tapte da alle tre matcher og fikk beskjed om å betale 1,7 dollar eller noe slikt for å fortsette. 

 

Er det onlinekamper der man ikke betaler? Tenkte da på ikke rankede matcher eller noe slikt. Spillte var jo skitgøy før og skulle gjerne ha tatt det opp igen men gidder ikke å betale for å spille matcher når jeg taper eller havne i enn sånn tåpelig candy crush felle der man  må betale for å spille mer enn 20 minutter pr dag.

 

Du har definitivt trykket på Arena, og der koster det penger for hver gang fordi du får premie på slutten.

 

I stedet for å fortsette å snakke om Candy Crush kan du heller prøve å gå inn igjen og spille "play" slik mange har fortalt deg. Det er med dine egne kort, mot ordentlige folk over nett "onlinekamper" og de koster ikke et øre uansett hvor mange ganger du spiller.

Lenke til kommentar

 

 

Noen som fikk amazon prime > priest skin til å fungere?

Jeg fikk det til å fungere uten problem, brukte denne oppskriften:

https://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/55arcq/guide_to_get_tyrande_in_the_other_200_countries/

 

Brukte Blizzard sin egen adresse og tlf nummer, som står nederst i artikkelen:

Street address: 16215 Alton Pkwy

City: Irvine

State: CA

ZIP-Code: 92618

Phone number: +19499551380

 

 

Jeg fulgte også den, men får feilmelding når jeg prøver å koble twitch opp mot amazon. Lagde du deg amerikansk twitchkonto også? Sendte mail til amazon og da får jeg bare at jeg bruker norsk kredittkort, så mulig de har begynt å gjøre en sjekk mot det

 

 

Jeg lagde ikke noen spesiell konto. Det viktigste er at du leser punkt 4 nøye, hvis du ikke gjør dette riktig får du feilmelding.

Lenke til kommentar

Spilte nettopp mot en superaggro Weapons warrior (lager mine egne navn her...) som egentlig trakk det meste rett;

2stk fiery war axe, blood raider, noen taunts og .. arcanite reaper + 2stk upgrades = 7/4 våpen. Gikk selvfølgelig rett i strupen hver runde.

 

Men jeg var (nesten) like heldig med mine trekk og fikk ut en priest of the fiest med power word: shield på runde 5. Ble waste noen spells og klarte å holde meg i live. Når warriors hånd var tom og jeg la ut min andre priest of the fiest, samt rydda bordet conceda han ganske raskt.

 

Ah, veldig tilfredsstillende å kontre slike aggro decks :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...