Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har jo offisielt gått fra en free-to-play-engel og over til en skitten pay-2-win fyr. 10 Pakker og en garantert legendary var en ikke-dårlig nok deal til at jeg slo til for 5 euro.

 

AtW

Vurderte den selv, men mangler kun Van Cleef, Cenarius og Al'Akir, så da var det ikke så mye vits egentlig :)

 

 

Manglet ikke så mange selv, men fikk en jeg manglet, Prophet Valen. Vet ikke om det er noe system bak.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Har spilt Wild den siste uken, og der er det litt mer variert enn i Standard etter min erfaring. Har spilt meg opp til rank 12'ish, og det har ikke vært så mye aggro at det blir ufint.

Mye dr Boom og secret pally?

 

Dr.Boom har jeg sett en del, men secret Paladin har det vært lite av. Har stort sett spilt midrange Hunter i Wild, og har 1x Flare og 1x Secret Eater(?) i decket mitt. Vurderer å kutte Flare siden det har vært så få Paladins, men kanskje det er tettere mellom dem høyere opp på ranken.

Lenke til kommentar

 

 

Har spilt Wild den siste uken, og der er det litt mer variert enn i Standard etter min erfaring. Har spilt meg opp til rank 12'ish, og det har ikke vært så mye aggro at det blir ufint.

Mye dr Boom og secret pally?

 

Dr.Boom har jeg sett en del, men secret Paladin har det vært lite av. Har stort sett spilt midrange Hunter i Wild, og har 1x Flare og 1x Secret Eater(?) i decket mitt. Vurderer å kutte Flare siden det har vært så få Paladins, men kanskje det er tettere mellom dem høyere opp på ranken.

 

Har egentlig ikke sett så mye secret pala der, selv. Mest mages overalt egentlig, synes jeg, men hører det i neste setningen hver gang wild nevnes. Som en som ikke har Boom er det fortsatt litt deilig å slippe ham i Standard, selv om alle tier 1 netdecks i ladder har enkeltkort som blir like hatbare hver for seg. Spilte dobbelt BGH til enhver tid prenerf for å kunne si FU høyt og tydelig tur 7/8.

 

Det sagt, møter mye rart i standard ladder for tiden. Priests av ymse slag, varierende freeze/tempo-hybrider i mage, warriors i alle former og farger, peddler-rogues, en miracle-rogue nylig, totemshaman i stedet for aggro, yogg and load hunters osv.

 

Warlocks er ALLTID zoolocks etter samme lista dog.

 

(kanskje litt mindre druids og paladins enn resten?)

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar

 

 

Har jo offisielt gått fra en free-to-play-engel og over til en skitten pay-2-win fyr. 10 Pakker og en garantert legendary var en ikke-dårlig nok deal til at jeg slo til for 5 euro.

 

AtW

 

Vurderte den selv, men mangler kun Van Cleef, Cenarius og Al'Akir, så da var det ikke så mye vits egentlig :)

 

Manglet ikke så mange selv, men fikk en jeg manglet, Prophet Valen. Vet ikke om det er noe system bak.

 

AtW

Fikk også en jeg manglet, Gromash. Deretter fikk jeg et annet jeg manglet i en av pakkene, Malygos

Lenke til kommentar

10 kamper i ladder idag. 10 aggrodecks..

 

no er det tett før format c:

 

Har omtrent gitt opp hs selv. Spiller forsåvidt så mye wow for tiden at jeg har ikke tid til å spille noe annet, men må si at lysten til å spille hs er mer eller mindre fraværende nå. For min del er det for mye frustrasjon, for mye aggro og for mange tilfeldigheter som gjør at jeg kanskje ikke kommer til å spille så mye før neste exp. Ikke at metaen kommer til å endre seg, men kanskje lysten er der igjen.

Lenke til kommentar

^Det stemmer, fikk Grommash, og han hadde jeg fra før. Men i dem pakkene som fulgte med så fikk jeg hele 3! ekstra legendaries, blandt annet en golden Harrison Jones :p Så, 4 legendaries hvorav en er golden for den prisen var ikke dum.

Så det er du som driver og får mine legendaries hele tide. Føler jeg ligger tett opptil pity-timer hver gang jeg får en legendary, både på old gods pakker og classic...

Lenke til kommentar

Fikk 2 nyttige epics ooog King Krush.

 

Har allerede, bruker innimellom når jeg gir control hunter nye forsøk. Får håpe på Grom, Antonidas og Cenarius på tradisjonelle måten.

 

Ellers bedrer classic-samlingen seg. Er det noen must haves fra TGT? Mangler mesteparten derfra, men får stort sett bare crap når jeg prøver å utbedre.

Justicar for control Warrior/Paladin/Priest i hvertfall, og Chillmaw til dragedecks. Ellers er det ikke mange must-haves i TGT såvidt jeg husker det. 

Lenke til kommentar

Hadde 3 warrior quest og ikke noe Brawl i dag, så tok den ferdiglagde Warrior old gods stokken 

Den er langt fra perfekt, men jeg fikk jo gjort mine quests (3 wins)

 

Dårlig trekk/kort mot Shaman, han fikk meg ned til 5 HP, da hadde han lite kort på hånda, mens jeg hadde nær full hånd, så da slo jeg tilbake, execute x2 og +10 armor, kampen endte med meg på 30+ armor og shammi fra 30 HP til null på noen få runder

Leksa er at en må være tålmodig og ikke gi opp bare en møter litt motgang

Lenke til kommentar

Hadde 3 warrior quest og ikke noe Brawl i dag, så tok den ferdiglagde Warrior old gods stokken 

Den er langt fra perfekt, men jeg fikk jo gjort mine quests (3 wins)

 

Dårlig trekk/kort mot Shaman, han fikk meg ned til 5 HP, da hadde han lite kort på hånda, mens jeg hadde nær full hånd, så da slo jeg tilbake, execute x2 og +10 armor, kampen endte med meg på 30+ armor og shammi fra 30 HP til null på noen få runder

Leksa er at en må være tålmodig og ikke gi opp bare en møter litt motgang

Har brukt den en del selv også, vinner en god del. Nå spiller jeg med en deck som er autopick på alle 30 korta, vinner faktisk en del med den også hehe :)

Lenke til kommentar

Har siden starten av Hearthstone alltid likt Shaman og spilt det mest. Men i disse dager så er det jo nesten skamfullt å spille :(

 

AtW

 

Jeg misliker midrange shaman og zoo nesten mer enn ren aggro. Slike "åja, så du spilte det kortet? la meg spille mine 7 minions denne runden"-type decks. Selv med aoe så fyller de jo bare på runden etter. Det er ikke like hjernedødt som ren aggro, men alle kampene blir like. Ryggen mot veggen. Så forresten litt på Trump sin stream i går, og han spilte en aggro mage laget av en eller annen fyr. Den består av card draw, delay (frost nova, doomsayer osv.) og burn. På 30 kamper så hadde Trump en vinnprosent på 77. Aggro er rett og slett for effektivt.

 

Det hadde forsåvidt vært greit om man hadde noe healing i spillet. Om de som ikke vil spille aggro eller aggressive decks faktisk hadde forskjellige muligheter til å demme opp, men det er for lite av det. Alle kan ikke spille paladin eller reno decks. Selv med det kan du jo tape på runde 4.

Lenke til kommentar

Har spelt veldig mykje dragonpala denne månen, og det er altså så episk når en møter controlwarr, controlishdruid, mirror, en å anna heimelaga control shaman/priest.

 

Men har du ikkje opningshanda du treng mot aggro, så er du dødsdømt meir eller mindre umiddelbart. Min eigen feil at eg ikkje var villig til å ofre meir lategame for å countre earlygame aggro, men det tok for mykje moro ut av decken. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...