Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

Min første 12-0 med shaman:

 

 

 

ttyky8r.png

 

 

 

 

Fikk en dårlig start med tre 4-cost kort mot en druid den siste kampen. Druiden BMa med "well played" da han fikk meg ned til 5 hp. Det skulle han angre på etter jeg value-trada og cleara hans board, før jeg evolva 6 minions og 3 av dem var taunts.

 

RNG-gudene var i godt humør og ga meg bare gull etter kampen: http://imgur.com/a/jRtAi

Godt gjort å gå 12-0 med den ja. Her må du ha hatt grei opning nesten kvar gang, for det er ikkje mykje comeback/boardclears i decken såvidt eg kunne sjå. Korleis var det nye våpenet?

 

Spirit claws er meget nyttig i arena - 1 mana med 3 durability til å drepe 1-drops, fjerne divine shield siden shaman ikke har ping (fungerer som light's justice i paladin), pluss at våpenenet har en mulighet til å fungere som fiery war axe hvis du får spellpower totem.

 

Var heldig med åpningene mine, ja. Det var 3-4 kamper der jeg ikke fikk 2-drop og måtte hero power, men kom tilbake med spellpower tower og maelstrom, witch doctor og evolve. Evolve og maelstrom portal reddet meg i de kampene. Var også heldig at de ikke trakk burn da de fikk meg ned til lav hp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Min første 12-0 med shaman:

 

 

 

ttyky8r.png

 

 

 

 

Fikk en dårlig start med tre 4-cost kort mot en druid den siste kampen. Druiden BMa med "well played" da han fikk meg ned til 5 hp. Det skulle han angre på etter jeg value-trada og cleara hans board, før jeg evolva 6 minions og 3 av dem var taunts.

 

RNG-gudene var i godt humør og ga meg bare gull etter kampen: http://imgur.com/a/jRtAi

Godt gjort å gå 12-0 med den ja. Her må du ha hatt grei opning nesten kvar gang, for det er ikkje mykje comeback/boardclears i decken såvidt eg kunne sjå. Korleis var det nye våpenet?

 

Jeg er overrasket over at han ikke gikk tom for kort og tapte på den måten, for det eneste jeg ser er en ancestral knowledge og mye små kort.

 

Ja, det var en fare, så jeg brukte hero power en del mens jeg ventet på evolve, men som nevnt tidligere jeg trakk mine våpen i flere kamper og avgjorde kampene før turn 10.

Lenke til kommentar

Skillstrike er definitivt ikkje overvurdert, men det må supplerast med earlygame såklart.  Sterkaste catchup/boardclear kortet av commons såvidt meg bekjent.

 

Holder du unna mot zoodecks, og rensker bordet på turn7 (6 med coin), så snur du games fort. zootypedecks er då ofte lens for kort, då dei går for boardflood.

 

Enig i at 2 flamestrikes i en magedraft ikkje er insta12wins. Viktigheten av ei god kurve er langt større, men herremoses så det hjelper når RNGesus har vore ute og penetrert deg bakfra ifra turn 2-6. Det er då det er greit å ha comebacks. =)

 

Jeg synes det er det, mange framstiller det nesten som du skriver, 2 flamestrike = 12 wins. Det er ikke tilfellet i det hele tatt, selv om flamestrike åpenbart er et godt kort.

 

AtW

Lenke til kommentar

Noen som har hatt problemer med FPS i hearthstone ? jeg fikk det problemet i dag, kjører på 10-20 fps. Irriterende.

 

Som du ser i min signatur så har jeg ikke en dårlig pc, Har ikke endret noe som helst siden i går ( da funket spille som vanlig )

 

Har prøvd alt, Endra FPS cap i Options.txt osv, Bytta og prøvd alt av oppløsning, Grafikken høy/lav.

 

Reinstalert spille, sletta alt som har med Hearthstone og gjøre på min data.....

 

Har også prøvd og innstalere på SSD og HDD.

 

Noen andre ting jeg kan prøve ?

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

(har en rimelig dårlig pc og veldig ofte litt fps-issues i Hearthstone, kan ikke tilby hjelp på noen måte)

To nye troll decks, en i ånd og sjel, en sånn rent bokstavelig.

 

1, troll, billedlig:
Legendaries og noen rogue-spells. Søkte på "Legendary" og slang med en del bare. Mangler Blood Mage Thalnos og andre man ville hatt med som early drops, så en optimal start er noe som: 1-->Finley, 2-->Hero Power, 3-->Brann/Barnes 4--> Hvis Brann tur tre og han overlevde, Moroes eller Xaril, ellers Elise eller reaktive spells. 5 og ut, spill det som kan spilles.
Fra tur seks og ut kan Cairne, Sylvanas og Ragnaros og noen til få jobbe, før finish med massive dudes, morsomst med Rafaam, Medivh, 10manaspell.

Inntil videre er den i standard, og er highlander for å kunne recovere med Reno. Early aggression er største utfordring og kan kun kontres med store vanskeligheter (og guddommelig RNG). Umulig å si noe meningsfult om winrate enda, hver enkelt runde tar rikelig med tid (men veldig god er den ikke). Har prøvd å fjerne Malchezaar, han ødela konsekvent Moroes. 

2, troll, bokstavelig talt:
Søk: "Berserker" + søk "enrage" + søk "damage" + søk "acolyte" = ekstremt sint og rask warrior. Winaxe for tilt purposes.
Sliter med andre warriors så langt, og er ikke helt konsistent enda. Bør antageligvis ikke ha med begge de tyngre berserkerne, men det er litt for koselig å ha med alle til å la være. I alle fall for en stund. Familien er samlet, it is time for a little blood. Livet er godt.

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar

Koser meg med Dragon Paladin om dagen, har vært på winstreak fra rank 15 til 10 foreløpig, og vinner mot både control og aggro. Decklisten er ikke så veldig starter vennlig, men for oss som har spilt en stund går det an (wallet paladin? :p )

 

deck:

 

Eneste forskjellen er - Rag Lightlord + 1 Ivory Knight, fordi jeg ikke har Rag LL og Ivory er utrolig bra healekort mot aggro!

 

Kjempegøy å kunne bruke noen av de svære dragene igjen, ikke minst når man har Ysera og Deathwing, Dragonlord i gull!  :dribble:  :dribble:

Lenke til kommentar

Koser meg med Dragon Paladin om dagen, har vært på winstreak fra rank 15 til 10 foreløpig, og vinner mot både control og aggro. Decklisten er ikke så veldig starter vennlig, men for oss som har spilt en stund går det an (wallet paladin? :p )

 

deck:

 

Eneste forskjellen er - Rag Lightlord + 1 Ivory Knight, fordi jeg ikke har Rag LL og Ivory er utrolig bra healekort mot aggro!

 

Kjempegøy å kunne bruke noen av de svære dragene igjen, ikke minst når man har Ysera og Deathwing, Dragonlord i gull!  :dribble:  :dribble:

Har spelt den litt sjøl i det siste. Ganske artig syns eg, men en sliter om en ikkje har 2drop'en. Og det skjer mot agrro av og til. Mot control er det ikkje like big deal.

Hadde en fantastisk clutchgame mot en shaman, som var tom for kort, men skummelt board. Køyrte forbidden (+20hp) healing som gjorde at eg overlevde med 2hp, og runda etter topdecker eg deathwing. =)

Lenke til kommentar

Tok ikke mange dagene til rank 5 denne sesongen med CLAW shaman - var sikkert heldig og dodget det meste av control fra rank 8 og nedover. Dog begynner jeg å bli kraftig lei COTW - den trenger en nerf til +1 mana elns.

Jeg synes ikke folk som spiller aggressive shaman decks har lov til å klage på at noe som helst er OP...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde å spille litt Wild i kveld, men vet jammen ikke om jeg har samvittighet til dette. Føles skikkelig dårlig å spille med et veldig bra deck, og så spiller motstanderen din 2/2 taunt for 2 mana eller lignende. Skal sies at jeg er på rank 25 i Wild siden jeg ikke har rørt ranked i den modusen. Testet bare to kamper hvor jeg vant overlegent, men valgte å concede når jeg hadde lethal på bordet. Kanskje de prøvde å gjøre noen quests, og jeg har ingen quests med Druid, så de kunne like godt få den seieren :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...