Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innervate, naturalize, coldlight oracle... Lett ;)

 

Barnes, Prince Malchezaar, forbidden healing (eller tilsvarende kort som holder deg i live og kan brenn ekstra mana med den classen du har quests, eventuelt, om du er ekkel, druid og innervate).

 

Prøv å mille en 59-korts deck med oracle. I double dare you.

 

(brukte Noble Sacrifice selv, ikke veldig effektivt, men gjorde spillet litt kjipere for motstander).

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar

For mye som kan gå galt i denne Brawlen da det er mindre sjanse enn med 2 kort-brawl

For mech deck så er det at en ikke får nok mechwarpers og for weapon warrior så fikk jeg ikke våpen, kunne jo ha brukt "upgrade", men en forventer å ha fått ett våpen på runde 6..

 

Men, det har føltes bra de siste 2 gangene, da jeg mest sansynlig møtte Naturalize druid da de ikke spilte noe (jeg var våpen warrior uten minions)

Lenke til kommentar

 

Innervate, naturalize, coldlight oracle... Lett ;)

 

Barnes, Prince Malchezaar, forbidden healing (eller tilsvarende kort som holder deg i live og kan brenn ekstra mana med den classen du har quests, eventuelt, om du er ekkel, druid og innervate).

 

Prøv å mille en 59-korts deck med oracle. I double dare you.

 

(brukte Noble Sacrifice selv, ikke veldig effektivt, men gjorde spillet litt kjipere for motstander).

 

Eg greide det mot Barnes, Prince og Innervate. Dvs, eg vant, men ikkje pga mill =)

Lenke til kommentar

Får håpe at denne "special promotion" er gratis og lettvint å få gjort unna. Er ikke noe særlig glad i å spille Priest, og jeg tror litt av grunnen til det er selve Anduin. Skal bli godt å få byttet han ut :wee:

 

Synd at skin'et til Warrior koster penger. Hadde grindet/byttet ut Garrosh på et øyeblikk hvis man kunne gjort det gratis. Er vel egentlig bare de to jeg ikke liker skin'et til i dag, Priest og Warrior.

Lenke til kommentar

Digger Garrosh, men spiller alltid ekstremt aggressivt som warrior for å være in character. Og sier aldri well played.

Edit i stedet for ny post:
Prøver en control druid basert på

. Stort sett det samme, Fandral inn for Yogg fordi Fandral + Raven Idol er helt sjukt. Enkelte andre synergier og (4 dmg + draw, Barnes, evt Starfall eller Nourish fra Raven Idol e.l.). Ragnaros for N'zoth fordi jeg mangler N'zoth. Der også syk Barnes value. Har runda rank 17 fra 20 i dag, vekslende resultater mot mage, bedre hvis de sløyfer Faceless Summoner, best hvis de ikke har duplicate, ok, men veldig utsatt mot aggro generelt. Ok mot zoolock. 

Ganske bra resultater mot annen kontroll, vunnet 3 av 4 kontroll-kamper så langt. Mye pga Fandral Idol og damage spells ut av Azure drake.

Innervate er ofte et dødt kort, men helt nødvendig for å få gitt nok AoE (drake + Swipe er dyrt) mot aggro. Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...