Roedthaarogfregner Skrevet 27. september 2016 Rapporter Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Druiden min blør ranks i dag. Har hatt så mye aggro på rad at jeg forsøksvis la inn Baron Geddon for å ha et kort til som potensielt kan stagge motstander en tur, men det hjelper lite når zoolock har såpass mye minions med 2 eller 3+ health (gang boss, malchezaar's imp, defender of argus sine mål, darkshire councilman osv). Har ingen AoE som kan ta det, og tror det vil koste alle kamper mot annen control om jeg legger inn mer taunts eller forsøk på early game.For all del, jeg visste jo at tunge control decks ikke har det lettest for tida, men jeg må ha perfekt draw for å stabilisere, aggrospillere må bare curve ok, ende spillet før midgame er over. En av dem er betraktelig lettere.Edit 1 runde etter:Innervate-->Geddon fikk tvunget noen dårlige trades for zoolock. Stabiliserte med nok hp til å komme til late game. Må gjøre noen forsøk til på hvor mye han får til.1 til senere:Geddon jobber som en helt, men prøver ut taunts i stedet. Kanskje med synergi med The Curator for å få kunne spille et par defensive turer på rad.Enda en edit:Deler decken forsøksvis i to, med spell synergy og N'zoth i en, mer Beasts, Dragons og Curator i en annen. Endret 27. september 2016 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. september 2016 Rapporter Del Skrevet 27. september 2016 Noken som har testa endel med Prince i decken? fordel/ulempe? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 28. september 2016 Rapporter Del Skrevet 28. september 2016 Noen som har noe tips til en som er helt ny i Hearthstone? Lønner det seg å brukte gullet man får på nye pakker med en gang? Og hvilke pakker? Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 28. september 2016 Rapporter Del Skrevet 28. september 2016 Kjøp standardpakker. De går sannsynligvis aldri ut på dato. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 28. september 2016 Rapporter Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Søk opp lista over "hidden quests". Mener det også er et par quests for samsung og apple devices som gir en pakke hver. De for samsung kan emuleres. Finnes en reddit tråd med tips om hvordan. Endret 28. september 2016 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. september 2016 Rapporter Del Skrevet 28. september 2016 Noen som har noe tips til en som er helt ny i Hearthstone? Lønner det seg å brukte gullet man får på nye pakker med en gang? Og hvilke pakker? Det mest lønnsomme er å gå arena og få kortpakker gjennom det. Var noken kloke hauer het inne som meinte du gjekk i pluss på det prosjektet ved 3 wins? 4 wins? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. september 2016 Rapporter Del Skrevet 28. september 2016 Jeg trur ikke man går i pluss før ved 7 wins. Men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. september 2016 Rapporter Del Skrevet 28. september 2016 Jeg trur ikke man går i pluss før ved 7 wins. Men jeg kan ta feil. Spørs hva du legger i "i pluss", 7 wins får du mer gull enn inngangsprisen. Men man kan også regne det å gå i pluss å få en pakke og mer enn 50 gull. AtW Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. september 2016 Rapporter Del Skrevet 28. september 2016 Sant. Jeg regner ikke verdien til en pakke i arena til 100 gull, da man ikke kan velge selv hva slags pakke man mottar. Men om man er en helt fersk spiller, og fremdeles trenger alle typer kortpakker, så hadde jeg gått for arena om man klarer 4+ wins. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. september 2016 Rapporter Del Skrevet 28. september 2016 Det var det eg tenkte ja. Nybegynner vil nok trenge alle typer pakker, men i arena får en vel siste type pakke? Old gods? Kan vere en får bonuspakke også, og den er vel basic? Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 28. september 2016 Rapporter Del Skrevet 28. september 2016 http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20303031/upcoming-balance-changes-update-613-9-28-2016 Interessante greier. Mulig blizzard har lært seg å nerfe uten å totalt drepe. I alle fall mange av kortene der. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. september 2016 Rapporter Del Skrevet 28. september 2016 Håper man kan disenchante yogg for full pris, har en golden yogg. AtW Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. september 2016 Rapporter Del Skrevet 28. september 2016 Føler at Boom-bot er veldig underdog i denne brawlen. Hvis du ikke får 1- eller 2-drop som Boom, så er det omtrent like greit å concede med en gang. Hadde 60g-quest med Tavern Brawl hvor jeg vant alle kampene som Annoy-O, mens jeg bare vant 1 av 4 kamper som Boom. Den kampen som Boom vant jeg vel egentlig kun fordi at motstanderen min gjorde feil. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. september 2016 Rapporter Del Skrevet 29. september 2016 (endret) http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20303031/upcoming-balance-changes-update-613-9-28-2016 Interessante greier. Mulig blizzard har lært seg å nerfe uten å totalt drepe. I alle fall mange av kortene der. Det er ikke bare interessante greier, det er fantastisk! Vekk med warrior OTK: Reduksjon i styrken til Shaman: Call of the Wild blir balansert: Generell nerf til aggro: I tillegg stopper Yogg å kaste spells hvis han tar livet av seg selv/Transform/return to hand, og de skriver: "In addition to the above changes, we will be addressing the bug where cards with Overload cast by Yogg-Saron, Hope’s End will not cause Overload to the player in a future update." På tide at Yogg fikk en nerf, utrolig frustrerende å tape en kamp man har full kontroll over fordi motstander har sykt flaks med Yogg. Nå blir han mer en siste utvei, med mindre sjanse for å vinne kampen på egenhånd. At de gir overload for spellene han bruker er dog kanskje litt i overkant. Savner fremdeles en nerf til Anyfin can happen, den burde bli redusert til at man ikke kan summone mer enn en kopi av en murloc som har dødd denne turen. Det vil fremdeles være mye burst med 2xBluegill + 2x Warleader, men det blir ikke over 30 skade når de kommer opp på gang nummer 2 slik det er nå... Føler at Boom-bot er veldig underdog i denne brawlen. Hvis du ikke får 1- eller 2-drop som Boom, så er det omtrent like greit å concede med en gang. Hadde 60g-quest med Tavern Brawl hvor jeg vant alle kampene som Annoy-O, mens jeg bare vant 1 av 4 kamper som Boom. Den kampen som Boom vant jeg vel egentlig kun fordi at motstanderen min gjorde feil. Var akkurat det jeg tenkte forrige gang vi hadde den brawlen, divine shield + taunt for 2 mana er for sterkt i forhold til 2 mana 2 bomber, som aldri treffer der de skal... Endret 29. september 2016 av UriasX Lenke til kommentar
discostu Skrevet 29. september 2016 Rapporter Del Skrevet 29. september 2016 Nettop spart opp 6k dust og laget meg malygos druid... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. september 2016 Rapporter Del Skrevet 29. september 2016 Nettop spart opp 6k dust og laget meg malygos druid... Yogg er jo ikke eneste wincondition der da, kun en ekstra sjanse i tilfelle du ikke får ned motstander via maly+ spells Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 29. september 2016 Rapporter Del Skrevet 29. september 2016 Rapporter gjerne når du har prøvd den ut litt, har lyst til å crafte Malygos selv.Ang nerfs er jeg utrolig glad for zoolock-nerfen og de til shaman. Charge og egentlig selv om det var en helt ok deck å tape mot.Call of the Wild på 9 mana føles riktigere. Fortsatt sterkt, men Hunter trenger vel fortsatt finishers. Kan muligens bli vanskeligere for mages å spille Flamestrike riktig tur nå som hunterens early og late game skilles mer fra hverandre? Brenne den av for å cleare mellom, eller vente på CotW? Ikke veit jeg. Blir kult med litt endringer i meta. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. september 2016 Rapporter Del Skrevet 29. september 2016 Problemet er at hunter ikke er bra utenom call of the wild. Enig med blizzard at det blir litt dust når hele decket bygger på at CoTW er bra. (litt enkelt sagt) AtW Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 29. september 2016 Rapporter Del Skrevet 29. september 2016 Litt dypere sett er problemet til Hunter at classen ikke har hatt card draw siden Buzzard nerf.Det og en alt for aggresiv hero power gjør at en god Hunter deck MÅ vinne før hånda er tom. Da blir det maks midrange og aldri control. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. september 2016 Rapporter Del Skrevet 29. september 2016 Litt dypere sett er problemet til Hunter at classen ikke har hatt card draw siden Buzzard nerf. Det og en alt for aggresiv hero power gjør at en god Hunter deck MÅ vinne før hånda er tom. Da blir det maks midrange og aldri control. De sterkeste deckene i metaen nå har ikke card-draw å snakke om. Men joda, det er jo selvfølgelig et større problem når man er mer mot aggro. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå