Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer visst en del nye oppdrag nå:

attachicon.gifOppdrag HS.png

 

Hadde absolutt vært kjekt med plass til mer enn 18 decks siden mange av disse krever ganske utradisjonelle builds for å få gjort oppdragene så raskt som mulig. Det jeg kanskje ser mest fram til må være å spille i casual mode fremover, for nå ser det ut som at man kan møte på mye rart der :wee:

Problemet med disse questene er jo at man ikke har oversikt over progress. Blir jo som å skyte i totalt blinde...

Lenke til kommentar

 

Kommer visst en del nye oppdrag nå:

attachicon.gifOppdrag HS.png

 

Hadde absolutt vært kjekt med plass til mer enn 18 decks siden mange av disse krever ganske utradisjonelle builds for å få gjort oppdragene så raskt som mulig. Det jeg kanskje ser mest fram til må være å spille i casual mode fremover, for nå ser det ut som at man kan møte på mye rart der :wee:

Problemet med disse questene er jo at man ikke har oversikt over progress. Blir jo som å skyte i totalt blinde...

 

 

Skjønner ikke helt at man har noen mindre oversikt her enn på de normale questene?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Kommer visst en del nye oppdrag nå:

attachicon.gifOppdrag HS.png

 

Hadde absolutt vært kjekt med plass til mer enn 18 decks siden mange av disse krever ganske utradisjonelle builds for å få gjort oppdragene så raskt som mulig. Det jeg kanskje ser mest fram til må være å spille i casual mode fremover, for nå ser det ut som at man kan møte på mye rart der :wee:

Problemet med disse questene er jo at man ikke har oversikt over progress. Blir jo som å skyte i totalt blinde...

 

 

Skjønner ikke helt at man har noen mindre oversikt her enn på de normale questene?

 

AtW

 

Så først nå at det var snakk om dailies og ikke slike "skjulte" quests :p

Lenke til kommentar

Hearthstone er ganske gøy og utfordrene med å tenke på strategi. Og var veldig gøy når de dukket opp mer oppdrag man kunne gjøre for å få bedre kort. Etter vært ble jeg jo lei. Fordi at man måtte vente en god stund til med utfordringer også kostet jo en del. Nå har jeg mer lyst å kunne utforske nye utvidelsen pakken legion av wow. Men skulle ønske hadde så mye jobb ved sin av hehe

Lenke til kommentar

 

 

En time per dag i Legion og du har utforsket det meste i løpet av en måned

 

såpass o.o! var det ikke nok av utfordring i selve historien og inni helhet i spillet?

Helt OT, men ikke hør på han :nei: , aldri før vært mer innhold i en utvidelse til wow før!
Kjønner ? Endret av Littlecuriousme12
Lenke til kommentar

 

 

 

En time per dag i Legion og du har utforsket det meste i løpet av en måned

såpass o.o! var det ikke nok av utfordring i selve historien og inni helhet i spillet?
Helt OT, men ikke hør på han :nei: , aldri før vært mer innhold i en utvidelse til wow før!
Kjønner

 

Jeg skrev utforsket..

Det er mye å gjøre, men det er det samme om og om igjen, hver dag (etter at en har spilt i en månded)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...