Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg har bare sett to yoggs siden nerf, men de var game winning begge to. Begge drepte/polymorpha seg selv etter hvert, men da knuste de bordet mitt først. Han kan nok fortsatt ha en rolle som et siste forsøk før man trykker concede.

Ja jeg synes nå alltid at Yogg ble brukt som en siste utvei når man ellers har tapt kampen. Problemet var jo hvor ofte han snudde kampen totalt, så at det har blitt litt lavere sjanse for suksess synes jeg bare er fair. Å tape en kamp man har hatt full kontroll på hele veien pga Yogg synes jeg er like morsomt som Raging Worgen kombo, andre runde med Anyfin eller å spille mot gamle face shaman...

 

 

 

Bør man disenchante yogg nå egentlig? eller har den fortsatt en plass?

Jeg har nå opplevd flere tilfeller der Yogg fremdeles er i live når han er ferdig med spellene sine. Vel og merke var det når motstander spillte han. Den eneste gangen jeg har brukt han etter nerf, brukte han Naturalize på seg selv på første spell, helt alvorlig! 

 

Så risiko er litt større nå enn før, men har du brukt endel spells og ligger langt bakpå på bordet er det bare å be til høyere Yogg makter og håpe han redder deg.

 

Forøvrig, hvis du DE han nå kan du jo bare lage ham igjen hvis du vil på et senere tidspunkt  :)

 

 

Sant nok, eneste problemet er at jeg måka alt inn i en malyg druid, joda jeg får jo en ekstra leg til eventuelt andre decks, men...

 

Anyway, bare å spare gold nå. Ser ut til at det kanskje kommer ny exp allerede 4 november...

 

Hvor har det blitt sagt noe om xpac 4 november? Driver og sparer opp gull for fremtidig Xpac selv for øyeblikket, men har bare 1500g...

Endret av UriasX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg har bare sett to yoggs siden nerf, men de var game winning begge to. Begge drepte/polymorpha seg selv etter hvert, men da knuste de bordet mitt først. Han kan nok fortsatt ha en rolle som et siste forsøk før man trykker concede.

Ja jeg synes nå alltid at Yogg ble brukt som en siste utvei når man ellers har tapt kampen. Problemet var jo hvor ofte han snudde kampen totalt, så at det har blitt litt lavere sjanse for suksess synes jeg bare er fair. Å tape en kamp man har hatt full kontroll på hele veien pga Yogg synes jeg er like morsomt som Raging Worgen kombo, andre runde med Anyfin eller å spille mot gamle face shaman...

 

 

 

Bør man disenchante yogg nå egentlig? eller har den fortsatt en plass?

Jeg har nå opplevd flere tilfeller der Yogg fremdeles er i live når han er ferdig med spellene sine. Vel og merke var det når motstander spillte han. Den eneste gangen jeg har brukt han etter nerf, brukte han Naturalize på seg selv på første spell, helt alvorlig! 

 

Så risiko er litt større nå enn før, men har du brukt endel spells og ligger langt bakpå på bordet er det bare å be til høyere Yogg makter og håpe han redder deg.

 

Forøvrig, hvis du DE han nå kan du jo bare lage ham igjen hvis du vil på et senere tidspunkt  :)

 

 

Sant nok, eneste problemet er at jeg måka alt inn i en malyg druid, joda jeg får jo en ekstra leg til eventuelt andre decks, men...

 

Anyway, bare å spare gold nå. Ser ut til at det kanskje kommer ny exp allerede 4 november...

 

Hvor har det blitt sagt noe om xpac 4 november? Driver og sparer opp gull for fremtidig Xpac selv for øyeblikket, men har bare 1500g...

 

Lurer på om det var en reddittråd som hintet som xpac, men finner den ikke igjen så mulig det bare var en ubekreftet myte... 

Lenke til kommentar

Ny gold sink for de ekstra risikovillige i ei ukes tid:
http://us.battle.net/forums/en/hearthstone/topic/20749707116

Forsøk på å få enkelte hardcores ut av ranked? Bare et forsøk på å få loppet flere spillere for gold for ny xpac launch?

Kommer ikke til å spille den selv, men litt interessant.

Btw:
Sånn kortsamlingsmessig, er det egentlig lettere å komme up to date med legendaries enn epics? Føles litt sånn. Nesten alt jeg mangler i classic som er verdt å ha er lilla for tida.

Lenke til kommentar

Ny gold sink for de ekstra risikovillige i ei ukes tid:

http://us.battle.net/forums/en/hearthstone/topic/20749707116

 

Forsøk på å få enkelte hardcores ut av ranked? Bare et forsøk på å få loppet flere spillere for gold for ny xpac launch?

 

Kommer ikke til å spille den selv, men litt interessant.

 

Btw:

Sånn kortsamlingsmessig, er det egentlig lettere å komme up to date med legendaries enn epics? Føles litt sånn. Nesten alt jeg mangler i classic som er verdt å ha er lilla for tida.

 

Jeg føler også jeg mangler vesentlig flere epics ja (dvs, jeg vet det, fordi jeg har sånn noenlunde oversikt, mangler ca 80 epics, og 33 legendaries), men jeg mangler mindre dust i epics da.

 

AtW

Lenke til kommentar

Ny gold sink for de ekstra risikovillige i ei ukes tid:

http://us.battle.net/forums/en/hearthstone/topic/20749707116

 

Forsøk på å få enkelte hardcores ut av ranked? Bare et forsøk på å få loppet flere spillere for gold for ny xpac launch?

 

Kommer ikke til å spille den selv, men litt interessant.

 

Hmm interesant. Surt å tape 1000 g på 3 tap da.. Men her kan du vine mye :)

 

Lurer på om de bruker samme belønningsstige som i arena. Nå om dagen må du ikke ha mange wins før du går i null rent gullmessig (1 pakke = 100g), så hvis du f.eks går 4-3 eller over så får du mer igjen enn om du hadde kjøpt pakker direkte.

 

Samtidig er det fryktelig vanskelig å ha 86% winrate eller høyere på ladder (12-2 gir 86%), så mer normalt for et veldig godt deck er rundt 56%. 4-3 er 57% WR...

Lenke til kommentar

Helt seriøst, selv om jeg mest sannsynlig ikke kommer til å hive meg på, så er dette noe av det kuleste jeg har sett i HS på lang lang tid. Kommer til å bli morro å se Kripp, Amaz, Trump etc hive seg på dette. Selv om cappen er relativt høy her, så synes jeg ikke 1000g er så altfor galt. Og vi overlever 4 dager uten en dårlig Tawern Brawl. 

Lenke til kommentar

Så rewards igår i kripp sin video. For å gå i pluss må man ha 6-7 wins. Da får man rett under 300g og 7-8 pakker. 12 wins er 50 pakker og 1100g. Snittet er 3 wins. De fleste vil tape grovt.

 

Ok, da er det neppe verd det for meg ihvertfall, 6-7 wins er mye i constructed, og nå som jeg ikke er så interessert i Old Gods-Pakker, så er selv ikke det egentlig helt i null.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...