Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke å kjøpe brukt elektronikk, men hvis jeg skulle ha spart noen kroner, hadde jeg gått for den til maks 5200 kroner :)

Hehe, der er jeg med deg- skal mye til før jeg kjøper noe som ikke kommer nytt til meg og bare meg, som regel, men ja er fint for dem som bil spare noe og samtidig få med brukbart med ekstra utstyr. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Har vært hos siba nå dagelig og mast om det, men først sa de at den kanskje kommer til torsdagen eller fredag denne uka her, men neste dag så sier en " neste uke " HAr tydeligvis vært tørke på dem i norge lol

 

Fikk mitt Sorte S-view Cover fra cdon, for et par dagen siden .

Endret av Datafriken
Lenke til kommentar

Jeg har hatt det siden i går. Beskytter skjermen, hendig å kunne lese meldinger uten å åpne telefonen, ålreite snarveier fra view vinduet. Lukker seg ikke helt enda men det kommer nok etter mer bruk.

Hvilken farge er det som passer best til den sorte versjonen egentlig? Ser for meg at den oransje kan se litt kul, eller så er jo sort også en mulighet... Meninger?

Lenke til kommentar

Noen som har gått fra S4 til Note 3? Jeg har pløyd gjennom samtlige av Samsungs toppmodeller (S1, S2, Note, S3, Note 2, nå S4) og jeg har begynt å tenke tanken om at det er på tide å roe seg. Midt oppe i de fornuftige tankene mine dukker det opp et forhandlertilbud hvor jeg har muligheten til å kjøpe Note 3 uten abonnement til 2700,- Jeg antar i grunn at jeg kan selge S4en min for et større beløp (meget pent brukt, kjøpt i juli), men er det verdt bryet? Noen personlige erfaringer? Savner størrelsen, og filming i 4K frister.

Lenke til kommentar

Noen som har gått fra S4 til Note 3? Jeg har pløyd gjennom samtlige av Samsungs toppmodeller (S1, S2, Note, S3, Note 2, nå S4) og jeg har begynt å tenke tanken om at det er på tide å roe seg. Midt oppe i de fornuftige tankene mine dukker det opp et forhandlertilbud hvor jeg har muligheten til å kjøpe Note 3 uten abonnement til 2700,- Jeg antar i grunn at jeg kan selge S4en min for et større beløp (meget pent brukt, kjøpt i juli), men er det verdt bryet? Noen personlige erfaringer? Savner størrelsen, og filming i 4K frister.

Herreminhatt da mann. Kjøp for 2700. I verste fall selger du den lett med overskudd! Men S4 er underlegen Note 3. Savner du størrelsen er det ingen grunn til å lure.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...