Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Blir mobilen stock-android av dette her?

 

Nei, man kan velge om man ønsker å bruke nye launcheren ved å trykke på hjemmeknappen, kan også velge å kun bruke stock 4.4 launceren. På en måte blir den stock utseende, men i instillingene er det fortsatt samsung. For min del liker jeg det veldig godt. Innstalerer du det ødelegger du ingenting

Lenke til kommentar

For å si noe om størrelsen så lurer jeg på etter noen timer om jeg godt kunne hatt større :-D Har gått fra en S3 og syntes nesten at den kunne være litt stor dagen jeg kjøpte den - vel, ikke nå lenger hehe Deilig størrelse, bare litt kål eller uvant med s-view cover

Endret av Chivas
Lenke til kommentar

For å si noe om størrelsen så lurer jeg på etter noen timer om jeg godt kunne hatt større :-D Har gått fra en S3 og syntes nesten at den kunne være litt stor dagen jeg kjøpte den - vel, ikke nå lenger hehe Deilig størrelse, bare litt kål eller uvant med s-view cover

 

Note 3 ble for stor for meg, så jeg returnerte den på angrefrist. Til mitt bruk forsvarte den ikke prisen. Mulig jeg skulle gitt den litt mer tid. Men er fortsatt fornøyd med min S3 og beholder nok den en stund til, og håper at S4 4G+ i9506 snart blir tilgjengelig i 32GB versjon her i Norge. Eller at det dukker opp andre mobiler med minst 2 GB minne, 32GB lagring, minnekort og stort batteri.

Lenke til kommentar
Den på komplett har jo ingen mening, den bare lader mobilen.....

 

Det er ikke helt riktig, du kan bl.a. plugge inn ekstra høytalere i denne dock'en.

Du kan også plugge dock'en direkte på PC via USB.

I dock'en får man også opp et skjermbilde på telefonen som er spesielt (egnet om natten).

Lenke til kommentar

Ang pris, på Expert i Moss (Varnaveien) kostet den 5999 i butikk på torsdag,så min havnet på 4800 siden jeg brukte dnb-mastercarden..

Jepp, nettopp...fikk også tilsvar at den kostet 6490 landet rundt selvom jeg fortsatt påsto 5999. Salgstrikset er selvfølgelig å øke prisen slik at de 20% ikke har noe å si lenger...det er vel derfor man bør handle julegaver i januar hehe

Lenke til kommentar

Får opp denne meldingen her. Noen som kjenner til den? Hvordan får jeg tak i info om hva program den mener, og hvordan blir jeg kvitt meldingen?

Det er Knox som kødder. Dette er et problem knyttet til WIFI. Hver gang du aktiverer wifi får du denne meldingen. Om du trykker og holder på beskjeden får du opp "appinfo". Trykker du her får du beskjed om at det er knox som lager trøbbel. Jeg valgte å trykke på stopp prosess, og dette løste problemet.
Lenke til kommentar

Jepp, nettopp...fikk også tilsvar at den kostet 6490 landet rundt selvom jeg fortsatt påsto 5999. Salgstrikset er selvfølgelig å øke prisen slik at de 20% ikke har noe å si lenger...det er vel derfor man bør handle julegaver i januar hehe

Stemmer de skrur opp prisen på slike tilbud og i Haugesund var det kun Expert.no som hadde denne dealén med DNB MasterCard til den nette sum av 6490,- så da kunne en like godt..................Og Expert.no som gikk ut med at de skulle bli så mye bedre på pris også iht. nettbutikk.

 

 

FY

Lenke til kommentar

Stemmer de skrur opp prisen på slike tilbud og i Haugesund var det kun Expert.no som hadde denne dealén med DNB MasterCard til den nette sum av 6490,- så da kunne en like godt..................Og Expert.no som gikk ut med at de skulle bli så mye bedre på pris også iht. nettbutikk.

 

 

FY

Helt siden release har prisen hos Expert vært 6490,-. Ingen varer har blitt satt opp i pris før ukens 20%-kampanje.

Dersom Elkjøp selger åpen Note 3 til 5690,- i butikk, selger de den åpenbart med tap. Expert har nemlig bedre avtaler med Samsung på mobil enn hva Elkjøp har, og med 6490,- har ikke Expert mer enn 7-8% fortjeneste på telefonen. Skal man kjøpe denne telefonen i butikk, kommer prisen til å ligge rundt dette nivået en uke eller to til, i hvert fall hvis varehusene skal ha fortjeneste på den.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...