Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Kan nok være du har rett, men rett over gata hos Elkjøp så koster den 5690,- uten binding.

Expert har vel også sånn prisgaranti mener jeg at jeg så på en reklame her om dagen, så da burde man vel fått 20% på prisen til Elkjøp? Eller var det noen forbehold om at prisgarantien ikke gjaldt denne kampanjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Expert har vel også sånn prisgaranti mener jeg at jeg så på en reklame her om dagen, så da burde man vel fått 20% på prisen til Elkjøp? Eller var det noen forbehold om at prisgarantien ikke gjaldt denne kampanjen?

Expert har ved flere anledninger understreket at "Vi påstår ikke at vi kan garantere deg at Expert er billigst på absolutt alt, til enhver tid, hver dag, året rundt. Det vi kan love deg er at vi arbeider hardt og målrettet hver dag for å være billigst på mest mulig."

Derfor kan man ikke være sikret 20% på Elkjøp eller Lefdal sine varer, men i mange tilfeller får man faktisk mer.

Lenke til kommentar

Har prøvd å koble mye forskjellig til noten i dag via usb otg kabel her er det jeg prøvde:

 

2 forskjellige usb keyboards: ok

2 forskjellige usb mus: ok

Ekstern harddisk med ssd: ok, men måtte formatere til exfat først (ingen ekstern strøm)

Ekstern harddisk med spinndisk: ok (ingen ekstern strøm)

Div minnepenner: ok (må være fat32 eller exfat)

Fiio Andes e07k "lydkort" ok (ble sykt bra lyd :) )

Corsair vengeance 2000 headset: ok (mikrofon og headset virket trådløst)

Usb hub: ok

 

Har ikke mer å prøve ut faktisk, overrasket over at så mye fungerte, virker som note 3 leverer en solid dose strøm over usb kabalen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fiioen holder ut ca 10 timer slik jeg bruker den, men om en ikke spiller så høyt kan en sikkert presse ut 15-20 timer av den. Det tar imot lading fra note 3 faktisk, men batteriet på noten gikk ganske raskt ned :p

 

Brukte en otg 2 kabel, venter på en som går fra microusb 3.0 til usb 3.0 jeg også.

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

Noen som har trøbbel med kameraet? Jeg får nesten utelukende grumsete bilder selv i dagslys. Utrolig irriterende. Har fiklet med det meste av innstillinger og scenes. Må aktivere snipermodus og ha flombelysning for å få brukbare bilder av noe som helst. Stønn. Jeg er drevet til det skrittet å bruke konas iPhone (grøss) når det er noe jeg vil være sikker på å få foreviget. Nederlag. Mulig noe softwaretrøbbel som kan patches, men jvis alle andre er fornøyd kan det se ut som om det noe med enheten min...

Lenke til kommentar

Noen som har trøbbel med kameraet? Jeg får nesten utelukende grumsete bilder selv i dagslys. Utrolig irriterende. Har fiklet med det meste av innstillinger og scenes. Må aktivere snipermodus og ha flombelysning for å få brukbare bilder av noe som helst. Stønn. Jeg er drevet til det skrittet å bruke konas iPhone (grøss) når det er noe jeg vil være sikker på å få foreviget. Nederlag. Mulig noe softwaretrøbbel som kan patches, men jvis alle andre er fornøyd kan det se ut som om det noe med enheten min...

Går ut fra at du har tatt av plasten over kameralinsen? :)

Lenke til kommentar

Går ut fra at du har tatt av plasten over kameralinsen? :)

Dette høres rart ut, men; jeg tror det! Det kan se ut som om det er en litt matt overflate over linsa, og jeg trodde faktisk først at det var plast, men det er ikke fysisk mulig å plukke av noe så jeg antar at det glassplata foran som ser sånn ut:)

Lenke til kommentar

Dette høres rart ut, men; jeg tror det! Det kan se ut som om det er en litt matt overflate over linsa, og jeg trodde faktisk først at det var plast, men det er ikke fysisk mulig å plukke av noe så jeg antar at det glassplata foran som ser sånn ut:)

 

Det sitter en plast der som dekker linsen og ledlampen. Denne vippet jeg vekk med neglen på min. Har du fjernet denne så er det nok ikke noe mer som kan fjernes :)

Lenke til kommentar

Hei jeg har problem med å få til kontakter på nye Note 3 fra Iphone, jeg lagde en exchange gmail-konto, tok ut sim-kortet fra iPhone og over i Note 3, alt så bra ut til jeg ville redigere kontaktene for jeg hadde nå fått alle nummer til samme person splittet. Men så viser det seg at alt er låst og jeg får ikke opp noe meny for redigering annet en hvis jeg oppretter en ny kontakt på "enheten", denne kan jeg redigere. Jeg har sjekket at vising av kontakter erkrysset av for vis alle.


Det jeg har gjort de siste dagene er at jeg har tatt i bruk telefonen i bilen med hansfree via bluetooth der det ble spurt om jeg ville dele kontaktene, kan ikke se at dette skulle gi noe problem men det er nå jeg oppdaget at jeg ikke kunne legre redigere kontaktene hvertfall, og bilen er en BMW. Hadde kortet tilbake i iPhone og redigerte litt men ikke sikker på hvordan exchange konto oppdaterer seg, hvertfall så var det ikke noe nytt inne på Note 3, like låst.


Noen som har noen tips ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...