Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett par kjappe fra meg:

 

Er det mulig å endre farge på LED-lyset ved forskjellige notifikasjoner?

 

Hvor i alle dager finner jeg radioen?

Kan jeg forandre vær widget´en på startskjermen? Til f.eks. VG Pent sin?

 

Kan jeg skrive ned huskelapper som vises på den låste skjermen?

Endret av Ludvig86
Lenke til kommentar

Det var såpass ja. Da var det ikke så ille for Note 3 da.

 

Men jeg leste at G2 sin musikkspiller var en av de beste Amobil har testet, hvordan er dette på Note 3?

 

Veldig bra. Liker spesielt bra "mappe"-oversikten som er i appen. Jeg sorterer gjerne i mapper, og da kan jeg bare bruke sorteringen jeg har fra før av istedenfor å lage nye "playlists" eller søke opp artisten og så sangen.

Lenke til kommentar

SM-N9005 er 4G/LTE versjonen av SM-N9000.

 

De er visstnok ganske ulike.

Chipset
Qualcomm Snapdragon 800 (N9005, N9002)
Exynos 5 Octa 5420 (N9000)
CPU
Quad-core 2.3 GHz Krait 400 (N9005, N9002)
Quad-core 1.9 GHz Cortex-A15 & quad-core 1.3 GHz Cortex-A7 (N9000)
GPU
Adreno 330 (N9005, N9002)
Mali-T628 MP6 (N9000)

Jan-otto hadde en N900 kjøpt i Korea, som ikke nødvendigvis støtter de samme frekvensene som N9000. Det finst tydligvis mange ulike versjoner av Note3.

Endret av eddott
Lenke til kommentar

Jeg opplever dårlig dekning på min Note 3 i forhold til Note 2. Det hender ofte signalet faller ut, og hvis jeg er på t-banen inne i en tunnel er det til å gråte av. Dette selv om jeg slår av LTE (noe jeg forøvrig aldri har sett noe til) i nettverksinnstillingene. Bruker Talkmore. Noen som opplever det samme?

Endret av Magnetar
Lenke til kommentar

 

De er visstnok ganske ulike.

Chipset
Qualcomm Snapdragon 800 (N9005, N9002)
Exynos 5 Octa 5420 (N9000)
CPU
Quad-core 2.3 GHz Krait 400 (N9005, N9002)
Quad-core 1.9 GHz Cortex-A15 & quad-core 1.3 GHz Cortex-A7 (N9000)
GPU
Adreno 330 (N9005, N9002)
Mali-T628 MP6 (N9000)

Jan-otto hadde en N900 kjøpt i Korea, som ikke nødvendigvis støtter de samme frekvensene som N9000. Det finst tydligvis mange ulike versjoner av Note3.

Takk for svar.

Skjønner jo hvorfor jeg fikk min billig (ca 4300 kr.) jeg får se om kjøper en 9005 når den faller i pris hjemme for å få 4G.

Blir vanskelig å bytte til en annen mobil enn note3 som jeg synes er en fantastisk telefon...

Lenke til kommentar

Ingen som har noe synsing om når S-View omslagscover nærmer seg?

 

Samsung har introdusert NOTE 3 før de har eget tilbehør klart.

 

Eksempelvis er ikke den USB 3.0 kabelen i hvitt som følger med den hvite utgaven av telefonen å få tak i Norge.

 

Går du til nettbutikker i England har enkelte noe på lager som først er ventet her tidligst om en uke. Jeg tar det jeg kjøper der til Poste Restante Strømstad, normalt tar det 3 dager dit om varen er på lager, du slipper heft med det norske tollvesenet som skal avgiftsbelegge leveranser over kr. 200.- pr. stk.

 

Disse nettbutikkene kan være verdt å se nærmere på:

 

http://www.mobilefun.co.uk/cat/Galaxy-Note-3-Cases.htm?sortby=recentdesc&view=grid&display_level=4

 

http://www.handtec.co.uk/samsung?dir=desc&mid=20&order=created_at

Endret av Notatall
Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på N 900 og N 9005 har selv N 900 men den er kjøpt i Asia.

Sjekk om du også kan filme i 3840x2160(16:9) som er 4k. Jeg tror ikke N-9000 støtter dette, kun N-9005 med mindre dette har blitt endret. I tillegg som nevnt over har den ikke 4G, med mindre dette også er endret, men har ikke hørt noe om dette.

Lenke til kommentar

Jeg kommer trolig til å legge ut min Note 3 (hvit) m/ Samsung S-View Cover (orginal og hvit) for Note 3 samt Samsung HDMI adapter (1080p 60fps.)

 

Årsaken er noen endringer på privaten her, så litt kjipt, da telefonen så langt har vært helt fantastisk i bruk. Multi-window er noe jeg benytter mer og mer av og kommer til å bli et sårt savn, kjenner jeg.

 

I skrivende øyeblikk så ligger den på 5399,- via prisguide.no, er 5500 for mye å legge den ut for med det inkluderte ekstra utstyret? Har hatt den siden siste uken i September, meget pent brukt, ingen riper etc. what-so-ever. Blir sendt i orginal eske osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...