Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har rootet SGN3?

Jeg rootet mobilen i forrigår, og opplever at wifi er blitt ustabil. Noen andre? Er litt usikker, om det stemmer da jeg er på båt, og nettverket er ustabilt.

 

Og hvor enkelt er det å få mobile tilbake til normal igjen?

 

 

EDIT

Etter "oppdatering / root", så sier nettverket jeg er koblet opp på

Nettverkets navn

Kontrollerer kvaliteten på Internett-tilkobling.

 

Signal styrke = sterk

Koblings hastighet=65Mbps

Sikkerhet= WPA PSK

Og IP adresse

 

Det meste ser OK ut, bare at denne meldingen her: Kontrollerer kvaliteten på Internett-tilkobling.

Og ikke kommer inn på nettverket.

 

 

EDIT2

Brukte dette

http://galaxynote3root.com/galaxy-note-3-root/how-to-root-galaxy-note-3/

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2454079

Endret av ray001
Lenke til kommentar

Halla

Har nå fått meg en note 3 og lurer på en ting: homebutton knappen virker litt lealaus, altså man kan flytte på den opp og ned. Fler som har opplevd slikt?

 

Hei! Ja, jeg opplevde akkurat det samme på min Note 3. I tillegg til dette var det en tynn gleppe mellom skjermen og rammen øverst på telefonen. Telefonen min er nå sendt inn på DOA, men jeg var litt sent ute. Skulle helst vært sendt inn innen en uke, men her hadde det gått litt over to uker. Vi får se hva Samsung sier. Uansett så er dette kjente problemer med telefonene og det er haugevis som klager over dette på XDA. Skulle gitt deg linken, men nå finner jeg ikke igjen tråden :-(

Endret av Magnetar
Lenke til kommentar

Har kjøpt hvit Note 3 i dag. Var først på Expert og de skulle ha 6500kr for den (uten abn.), ikke faen tenkte jeg, så kjørte jeg til Elkjøp og der skulle de ha 5550kr for den. Lett valg.

 

Men bare lurer på en ting - hvor finner jeg kalkulatoren?

Nice, kalkulatoren funner du under mappen Samsung. Håper du blir fornøyd med telefonen ?

Lenke til kommentar

Har kjøpt hvit Note 3 i dag. Var først på Expert og de skulle ha 6500kr for den (uten abn.), ikke faen tenkte jeg, så kjørte jeg til Elkjøp og der skulle de ha 5550kr for den. Lett valg.

 

Men bare lurer på en ting - hvor finner jeg kalkulatoren?

 

red: Og WatchOn?

Enkleste måten er når du drar ut pennen. Da kommer Air command vinduet opp på skjermen din. Velg ikonet helt til høyre som heter "pennevindu". Når dette er gjort tegner du en firkant hvor som helst på skjermen din og inni der finner du noen programmer som f.eks kalkulator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...