Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

BTW

Er kjempe fornøyd med mobilen. Men av og til når jeg skal laste ned ifra Tubemate(youtube filmer), så kan det gå virkelig tregt, er usikker på om det er mobilen, telenor(4G) eller appen som gjør det. Ved nedslastning så hadde jeg H+ eller 4G.

Og når jeg sier tregt, så er det under edge fart, om ikke mindre....

 

Har opplevd det samme. Av og til er hastigheten skikkelig dårlig. Slo av 4g og da ble det bedre..

Lenke til kommentar

Merkeligere her og nå, er offshore, og har mobil nettverk ifra plattform(kun Edge, og maks 2-3streker).

Men når både WiFi og mobil nettverk/signal er på, så blir WiFi helt ubrukelig, må sette mobilen i Fly modus, skru på WiFi igjen, for å få WiFi til å virke. Vis ikke får jeg ikke mail/gå inn på internett :-(

 

Er det slik med dere andre og?

Lenke til kommentar

Opplever at det tar lang tid å ta bilde noen ganger, altså jeg tar bilde å "processing" kommer opp.. Noen som opplever det samme?

Det er bildestabiliseringen som tar tid. Slår du av denne tar den bilder veldig raskt.

 

Hvordan er byggekvaliteten egentlig? Sjekket en på Elkjøp idag, og den hadde allerede stygge hakk/riper på ramma rundt...virker ikke helt solid den ramma :hmm:

Nå har ikke jeg mistet min i gulvet enda, men vil tro (håper) byggekvaliteten er lik Note 2.
Lenke til kommentar

Se mytrendyphone.no, sender fra Danmark. Gode erfaringer med de.

Som regel bra, men det er ikke bestandig teksten som følger en vare er presis.

 

For 10 dager siden bestilte jeg en lærveske (VARE NR: 121442),

det sto ("er på lager, sendes umiddelbart"). Det var den ikke, ringte og fikk beklagelser.

Teksten ble ikke rettet først i går, nå sies det: "Forventet på lager 29/10/2013".

Har også fått lader til en S3 som skulle være kompatibel, men det var den ikke.

 

OK - som regel - men det skader ikke å se seg for. :o)

Lenke til kommentar

Nei, det er blodpris. Og langt over hva enheten er verdt.

 

Å forvente å det samme for en brukt telefon som en ville betale for en ny, ubrukt enhet er virkelighetsfjernt.

 

Dessverre er det mange brukere av Finn ect. som dessverre innehar svært liten kunnskap om markedspris, enhetsverdi ol. Dette er det mange som utnytter og de slipper unna med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er blodpris. Og langt over hva enheten er verdt.

 

Å forvente å det samme for en brukt telefon som en ville betale for en ny, ubrukt enhet er virkelighetsfjernt.

 

Dessverre er det mange brukere av Finn ect. som dessverre innehar svært liten kunnskap om markedspris, enhetsverdi ol. Dette er det mange som utnytter og de slipper unna med det.

For ordens skyld så er det er ikke samme som ny pris, men litt over halv pris av hva 64GB modellen lå på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...