Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nok ikke et svar til deg, men som en bruker av note2, s4 og note3 de siste 2 årene, så kan jeg meddele at jeg har også hatt problemer med videoer på diverse nettsteder. Har opplevd mest problemer hos VG hvor ofte reklamen vises, så stopper videoen. Veldig irriterende og tilfeldig når dette skjer!

Lenke til kommentar

Idag fikk jeg dette nytt bakdeksel i børstet aluminium i fargen gull :)

 

Ser bra ut! Bestilt det samme coveret fra ebay, håper den styrker telefonen litt iforhold til "fleksing"

 

Forresten, spør her også:

 

Kjøpte en OTG kabel og koblet inn en minnekort leser på telefonen, får fram innholdet og kan se bildene på minnekortet. Men ser ikke ut som det er noe alternativ å lagre bildene på mobilen, trenger man evt en app for det? Telefonen er ikke rootet

Takk på forhånd

Endret av RoyalFrame
Lenke til kommentar

Hvilken norske nettbutikker som selger bumper og skjermfilmbeskytter med kvalitet er å anbefale? Vanligvis pleier jeg å bestille fra spigen.com, men Noten min kan ikke venter over en uke på levering fra USA, derfor ville jeg helst bestilt fra noe i nærheten :)

 

TeknikMagasinet har Copter skjermbeskytter til Note 3 for 149,-

Ellers er det iUtstyr som har to skjermbeskytter for 39 kronner, men de er ikke akkurat noe kvalitet :)

Lenke til kommentar

 

Hvis det er den med gummi texture så er det dritt å bruke med spen

 

 

Copter skjermbeskyttelsen er av "silikon" basert materiale derfor vil man oppleve mer friksjon.

 

Har copter på min note 3, friksjonen fungerer veldig bra for meg personling med tanke på presisjon når jeg tegner / skriver notater med S-pennen. Selv synes jeg at det kan bli for "glatt" med S-penn rett på skjermen, men det er bare meg da. Ellers er den veldig enkel å sette på enn andre filmer jeg har prøvd.

 

Noen andre som kan anbefale andre display filmer?

Lenke til kommentar

Har nå kjøpt meg en svart Note 3 hos elkjøp og fått brukt den i noen dager. Liker virkelig det myke gummiaktige bakdekslet på telefonen. Har sjekket dette ut i flere butikker og langt ifra alle har dette, har sett både svart og hvit uten og da er det bare glatt plastikk. Eneste minus på telefonen er at jeg synes batteriet går litt kjapt. Med 4-5t skjermtid holder det maks 1døgn. Telefonen blir også raskt varm på baksiden, ned og til høyre for kamera. Hvor lang standby opplever dere å få?

Lenke til kommentar

Har nå kjøpt meg en svart Note 3 hos elkjøp og fått brukt den i noen dager. Liker virkelig det myke gummiaktige bakdekslet på telefonen. Har sjekket dette ut i flere butikker og langt ifra alle har dette, har sett både svart og hvit uten og da er det bare glatt plastikk. Eneste minus på telefonen er at jeg synes batteriet går litt kjapt. Med 4-5t skjermtid holder det maks 1døgn. Telefonen blir også raskt varm på baksiden, ned og til høyre for kamera. Hvor lang standby opplever dere å få?

Litt uenig i det med batteriet du tok opp. Jeg ender somregel opp med en 40-60% batteri igjen på mobilen når jeg legger meg om kvelden.

 

F.eks i dag, så har jeg 4t 12m skjermtid, og 52% strøm igjen :)

Lenke til kommentar

Hmm. Har nå 11t på 50% batteri, skjerm 3t. Bruker jeg skjermen i 2 timer mer, vil jeg ikke fått 13t til på. Synes ikke dette er bra nok. Følelsen av at batteriet brukes fort er mye mer tilstede her enn på Note 2. Klart strømsparingsmodus funker, men er ikke interessert i å ha det på hele tiden. Det er for >20%

Lenke til kommentar

Dere som tar beskyttelse på glasset, hva gjør dere med mobilen? Har den i en boks med kniver spikre og nagler? Har hatt galaxy s, note 1, s4 og nå note 3, har aldri oppleved at det er mulig å ripe skjermen, selv om en ligge litt kraft i det med f.eks nøkler eller en binders, og hjelper det noe særlig om en skulle være uheldig å miste mobilen slik at skjermen får et uheldig slag?

Lenke til kommentar

 

Hvor bestilte du dette og hvor mye kostet det? Kan du fortelle litt om hvordan det funker etter å ha prøvd et par dager? :-)

post-105797-0-23376900-1382265901_thumb.jpg

post-105797-0-01792800-1382265924_thumb.jpg

post-105797-0-52434000-1382265949_thumb.jpg

post-105797-0-58210600-1382265968_thumb.jpg

 

Jeg er ekstremt fornøyd ! Alt fungerer helt fint, veldig lett å holde rent. Mindre fingermerker, alt er så mye smoothere nå. 100 x ganger bedre enn plastikkskjerm. Lett å sette på !, ingen bobler alt går automatisk smooth.

 

Kjøpte herifra

 

http://www.ebay.com/itm/131021234626

 

Rundt 100 spenn, rask shipping. Bare å slå til !!!!!!

Lenke til kommentar

Dere som tar beskyttelse på glasset, hva gjør dere med mobilen? Har den i en boks med kniver spikre og nagler? Har hatt galaxy s, note 1, s4 og nå note 3, har aldri oppleved at det er mulig å ripe skjermen, selv om en ligge litt kraft i det med f.eks nøkler eller en binders, og hjelper det noe særlig om en skulle være uheldig å miste mobilen slik at skjermen får et uheldig slag?

 

For min del, så er det ingenting som er mer irriterende enn riper på skjermen. Heller en film på skjermen, enn riper. Må jo beskytte den store og fine skjermen :-)

Lenke til kommentar

Sliter litt med litt stuttering/hakking under youtube videor, når jeg ser dem via youtube appen, noe som er utrolig irriterende (Noe som ikke skjer på hverken Iphone 5s'en eller Samsung Galaxy S4'en min). Går ikke an å slette youtube appen heller, kun avinstallere oppdateringer for den. Forøvrig funker det kjempe bra å se filmer og videor på telefonen, og er kjempe fornøyd med den ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...