Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt råd er gå bananas på trykkinga, eller som noen sier "fort som F" så kommer det en rund sirkel trykk på den helt til det blir en lollipopp, hold inne....  KACHING action snaction :D

 

 

Jepp, der var den - takker!

Det er hvor raskt du trykker som avgjør om Lollipop'en kommer opp eller ikke.

Lenke til kommentar

Noken som sliter med batteriet på Note 3'n.

Kjøpte nytt batteri til den i sommer på Komplett.no (eller multicom?) i allefall skulle det da være eit orignalt batteri. 

 

Det må være noke som tar straum heile tida. 

 

Disse batteri appene er ofte av difus kvalitet synes eg, finner ikkje ut kva app det kan være. 

 

Mulig eg må prøvde å nullstille til fabrikk instillingene å sjå kordan den da oppfører seg. 

Lenke til kommentar

Noken som sliter med batteriet på Note 3'n.

Kjøpte nytt batteri til den i sommer på Komplett.no (eller multicom?) i allefall skulle det da være eit orignalt batteri. 

 

Det må være noke som tar straum heile tida. 

 

Disse batteri appene er ofte av difus kvalitet synes eg, finner ikkje ut kva app det kan være. 

 

Mulig eg må prøvde å nullstille til fabrikk instillingene å sjå kordan den da oppfører seg. 

Har samme batteri som da jeg kjøpte telefonen for snart to år siden, og syns det fungerer fint den dag i dag. Har imidlertid nullstilt telefonen endel ganger, så det kan ha noe med saken å gjøre. Skader i hvert fall ikke å fjerne litt gammel dritt i ny og ne.

Lenke til kommentar

Hei jeg har en samsung galaxy note 3 med 4g.. jeg har noen problemer med den. jeg bor litt sånn borti skogen alstå ikke noe by,  noe mere på landet. men den forrige telefonen min en galaxy ace style hadde nesten full dekning og h+ på nettet.. men da jeg fikk meg note 3 datt dekningen ut og eneste gangen jeg kunne sende meld eller ringe måtte den ligge på bordet stille. den viste en strek på dekninga. hvorfor så dårlig dekning på denna da? byttet jeg telefon kunne jeg ringe og sitte på nettet overalt. har netcom btw. :) og så det andre når jeg kobler på lader kabelen sier telefonen att den er koblet til dokk. ehhh aldri opplevet før. hva er grunnen til dette? 

 

Mvh

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg bruker ikke s-penn'en så veldig ofte for tiden. Så jeg husker ikke helt hvordan det var å bruke den fra tidligere. Jeg trodde at om man tok notater eller f.eks skulle tegne noe, så ville den tegne når pennen var innat skjermen. Men for at den i hele tatt skal tegne, så må jeg trykke pennen hardt inn i skjermen. Er det noe som har skjedd etter Android 5 oppdateringen, eller har det vært slik hele tiden? 

Andre som har det problemet?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...