Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Helt utrolig, men jeg har ventet en god stund på at Telenor skal komme med et tilbud på Note 3, så etter at jeg kjøpte deksel idag var tanken at jeg ikke gadd å vente lenger og likegodt bestille meg en....tror du f¤&¤ meg ikke de har satt opp prisen akkurat idag :D Tydeligvis julepriser nå, så de kan sette ned igjen etter jul.

 

Vel, Expert kjører 20% på alle varer nå hvis man bruker Mastercard, så da stikker jeg og handler meg en ny til 4800,- i morgen - blir nok ikke billigere enn det på en stund :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får opp denne meldingen her. Noen som kjenner til den? Hvordan får jeg tak i info om hva program den mener, og hvordan blir jeg kvitt meldingen?

Sjekk apper du har lastet ned mot informasjon du finner i Play Store. Hvis appen har mange nedlastinger og god rating, er denne appen sansynligvis ikke problemet. Prøv og feil til du finner en app som ikke passer med kriteriene. Finner du det ikke, kan det være verdt et forsøk og laste ned Addons Detector, som er en app som finner programmer/apper som kan være skadelig på telefonen. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.denper.addonsdetector

 

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på hvordan den generelle note-brukeren er..

 

Hvilken jobb har du?(bruker du den i jobben?)

Hender det ofte at du trenger det den tilbyr eller er det overflødig, "greit-å-ha"-gimmicks?

 

Kunne du klart deg med en z ultra, kanskje?

 

Har veldig lyst på denne telefonen, men gidder ikke bytte ut en strøken s4 pga gimmicks. Skjer hele tiden at jeg skulle hatt note-funksjoner, men jeg er redd det er kult i begynnelsen og blir "liggende i skuffen" etter hvert :p

Lenke til kommentar

Har veldig lyst på denne telefonen, men gidder ikke bytte ut en strøken s4 pga gimmicks. Skjer hele tiden at jeg skulle hatt note-funksjoner, men jeg er redd det er kult i begynnelsen og blir "liggende i skuffen" etter hvert :p

 

Byttet fra S4 til Note III og har smilt hele tiden siden. Ikkje noe å lure på i det hele tatt :w00t:

Lenke til kommentar

Får opp denne meldingen her. Noen som kjenner til den? Hvordan får jeg tak i info om hva program den mener, og hvordan blir jeg kvitt meldingen?

Jeg får også opp denne meldingen. Har svært lite applikasjoner innstallert, så den begynte sannsynligvis å dukke opp etter en oppdatering.

Lenke til kommentar

 

 

Vel, Expert kjører 20% på alle varer nå hvis man bruker Mastercard, så da stikker jeg og handler meg en ny til 4800,- i morgen - blir nok ikke billigere enn det på en stund :)

 

Hvordan kom du til 4800? Hva er butikkpris? Ikke samme som nettpris? Butikkpris er vel da ikke 6000?

Endret av Toppris
Lenke til kommentar

Butikkpris på Note 3 uten abonnement i Expert-butikken jeg sjekket på torsdag var 6500.

 

Men herregud da er det jo ingen penger å tjene på den da :o Nettpris er jo 5539 --> Den var 5329 ish for noen dager siden. Markedsføring ftw.

EDIT: Yup. 6499,- koster den. Da utgjør disse 20 %-ene usle 150,- i rabatter framfor å kjøpe i en nettbutikk. Da har jeg ikke råd til denne tingen alikevel da :(

Endret av Toppris
Lenke til kommentar

Da jeg sjekket på alnabru kostet den 5999,derav prisen på 4800. De var selvfølgelig utsolgt, så da tenkte jeg å kjøpe gjennom telenor sin nettbutikk istedet. Den dagen jeg skulle bestille hadde de selvsagt satt opp prisen hos Telenor, derfor stakk jeg litt prinsipielt til expert på Storo istedet. Der skulle de ha 6490 elns og jeg hadde en liten diskusjon angående prisforskjellen i forhold til alnabru uten at det førte frem. Ga f og gikk for den prisen. Havner vel på rundt 5200 og billigst lell ;-) selv om det ble mindre å spare enn opprinnelig tenkt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...