Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har gått fra S4 til Note 3? Jeg har pløyd gjennom samtlige av Samsungs toppmodeller (S1, S2, Note, S3, Note 2, nå S4) og jeg har begynt å tenke tanken om at det er på tide å roe seg. Midt oppe i de fornuftige tankene mine dukker det opp et forhandlertilbud hvor jeg har muligheten til å kjøpe Note 3 uten abonnement til 2700,- Jeg antar i grunn at jeg kan selge S4en min for et større beløp (meget pent brukt, kjøpt i juli), men er det verdt bryet? Noen personlige erfaringer? Savner størrelsen, og filming i 4K frister.

Det var litt av et tilbud! Hvor er det du jobber?

Lenke til kommentar

Hvordan er det med root på denne? :)

 

 

EDIT: Har jeg skjønt det riktig angående trådløs lading, at man kan bruke S4 sin "Charging Kit" ?

hvis du bruker Root de la Vega så trigge du ikke knox til 0*1.

 

link

video

 

hadde iphone før så er første gangen jeg bruker androide, tips til hva man burde gjøre med n3 og hvilke app som er anbefalt?

 

tenkte jeg skulle legge inn custom rom og kjerne men blir og vente til de har modnet litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvis du bruker Root de la Vega så trigge du ikke knox til 0*1.

 

link

video

 

hadde iphone før så er første gangen jeg bruker androide, tips til hva man burde gjøre med n3 og hvilke app som er anbefalt?

 

tenkte jeg skulle legge inn custom rom og kjerne men blir og vente til de har modnet litt.

Takk for det, dette blir en morsom kveld etter jeg har vært på posten :)

Lenke til kommentar

hvis du bruker Root de la Vega så trigge du ikke knox til 0*1.

 

link

video

 

hadde iphone før så er første gangen jeg bruker androide, tips til hva man burde gjøre med n3 og hvilke app som er anbefalt?

 

tenkte jeg skulle legge inn custom rom og kjerne men blir og vente til de har modnet litt.

Anbefaler alle å laste ned Ad Block! Man kan installere det på de fleste Android enheter. Da slipper dere å se reklamer, som også koster dere ekstra data når dere bruker mobildata.

 

Her er linke til appen: https://adblockplus.org/en/android-install

 

Spør meg hvis dere ikke får det til å funke

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for det, dette blir en morsom kveld etter jeg har vært på posten :)

ingen problem :)

 

 

mandag var jeg på elkjøp og hentet meg min N3, men har har aldri hatt androide før så har blitt den del lesing på xda.

 

usikker hvordan det er med knox og garanti i norge så venter litt med rom og kjerne, men tenker det blir omega eller x-note. etterhvert.

Anbefaler alle å laste ned Ad Block! Man kan installere det på de fleste Android enheter. Da slipper dere å se reklamer, som også koster dere ekstra data når dere bruker mobildata.

Her er linke til appen: https://adblockplus.org/en/android-install

Spør meg hvis dere ikke får det til å funke

takker for link :)

Lenke til kommentar

Anbefaler alle å laste ned Ad Block! Man kan installere det på de fleste Android enheter. Da slipper dere å se reklamer, som også koster dere ekstra data når dere bruker mobildata.

 

Her er linke til appen: https://adblockplus.org/en/android-install

 

Spør meg hvis dere ikke får det til å funke

 

Tusen takk for den linken :w00t:

 

Men eg finner bare innstillinger på WiFi, kordan får eg til å blokkere annonser på mobildata?

Lenke til kommentar

 

Opplevde noe veldig rart i dag. Jeg dro på jobb med rundt 90% batteri. Vi skulle jobbe ute, og det var fare for regn, så jeg bestemte meg for å la telefonen ligge igjen inne i bilen. Rundt kl. 13 skulle vi ha en pause og jeg skulle sjekke telefonen, men da var den helt død.

 

Jeg prøvde lenge og tok til slutt ut batteriet og satte det i igjen, men intet hell. Jeg lot batteriet ligge ute av telefonen en god stund før jeg satte det i igjen, men intet.

 

Jeg kom hjem nå for ett par timer siden, og satte telefonen til lading. Da livnet den til igjen, og var helt tom for strøm.

 

Hvordan i alle dager har telefonen gått fra 90% med strøm til 0% uten at den har vert i bruk over hodet?

 

Synes dette var beldig skummelt. Noen andre med lignende erfaring?

Lenke til kommentar

 

Tusen takk for den linken :w00t:

 

Men eg finner bare innstillinger på WiFi, kordan får eg til å blokkere annonser på mobildata?

 

Bare hyggelig.

 

Du gjør så si det samme.

 

Innstillinger - Flere nettverk - Mobilnettverk - Tilgangspunktnavn - "Chess" Internett (Jeg har Chess, du har kanskje noe annet.) - Proxy-(localhost) - Port(2020)

 

Da skal det funke på mobildata også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opplevde noe veldig rart i dag. Jeg dro på jobb med rundt 90% batteri. Vi skulle jobbe ute, og det var fare for regn, så jeg bestemte meg for å la telefonen ligge igjen inne i bilen. Rundt kl. 13 skulle vi ha en pause og jeg skulle sjekke telefonen, men da var den helt død.

 

Jeg prøvde lenge og tok til slutt ut batteriet og satte det i igjen, men intet hell. Jeg lot batteriet ligge ute av telefonen en god stund før jeg satte det i igjen, men intet.

 

Jeg kom hjem nå for ett par timer siden, og satte telefonen til lading. Da livnet den til igjen, og var helt tom for strøm.

 

Hvordan i alle dager har telefonen gått fra 90% med strøm til 0% uten at den har vert i bruk over hodet?

 

Synes dette var beldig skummelt. Noen andre med lignende erfaring?

Uten tvil en garanti sak. Ta kontakt med leverandøren du kjøpte den av og kjør litt hardt på at du forlanger en ny enhet. Bør som regel ikke være noe problem, i hvert fall ikke hvis du har kjøpt den i butikk.

Lenke til kommentar

Opplevde noe veldig rart i dag. Jeg dro på jobb med rundt 90% batteri. Vi skulle jobbe ute, og det var fare for regn, så jeg bestemte meg for å la telefonen ligge igjen inne i bilen. Rundt kl. 13 skulle vi ha en pause og jeg skulle sjekke telefonen, men da var den helt død.

 

Jeg prøvde lenge og tok til slutt ut batteriet og satte det i igjen, men intet hell. Jeg lot batteriet ligge ute av telefonen en god stund før jeg satte det i igjen, men intet.

 

Jeg kom hjem nå for ett par timer siden, og satte telefonen til lading. Da livnet den til igjen, og var helt tom for strøm.

 

Hvordan i alle dager har telefonen gått fra 90% med strøm til 0% uten at den har vert i bruk over hodet?

 

Synes dette var beldig skummelt. Noen andre med lignende erfaring?

Har ikke hatt dette problemet før, men kanskje du hadde Bluetooth, mobildata, wifi og... på?

Eller at du hadde flere programmer som kjørte i bakgrunn?

 

Kan i alle fall anbefale deg å skrue på automatisk lysstyrke. Hjelper endel! Ellers kan du sjekke om du har NFC, S-Beam og.. på. Disse er funksjoner som man ikke bruker hverdag. Så bare skrue de av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...