Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Jeg fatter ikke hva de gjorde i patchen, men ingenting fungerer lenger. Dominerer kamper, men får alltid et latterlig håpløst mål i mot som burde vært klarert av en forsvarspiller. Endte forrige sesong på en positiv 7 plass, men taper idiotiske kamper denne sesongen, selv med et vesentlig bedre lag.

 

Samme her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er faktisk helt latterlig hvor slitne spillerne blir... Jeg skjønte det på mine unge spillere på 16-17 år i League Two, men nåer Thiago Silva er helt utslitt i begynnelsen av desember, når jeg har rotert mellom han, Alex, Verthongen og en spiller til, så gir det ingen mening.

 

Fikk også Zlatan skadet i 7 mnd. Oh joy!

Lenke til kommentar

Var sånn før jeg og, men sa bare til meg selv at nå skulle jeg lære engelsken. Bedre når man skal linke bilder til utlendinger osv.

 

Jau, det kan hende du har rett i det. Jeg er egentlig ganske solid på engelsk, men fotballengelsk har ikke vært noe som jeg har hatt helt kontroll på. Kanskje det kan bli en utfordring for meg når jeg får penger til å kjøpe meg ny datamaskin og dette spillet...

 

Endelig begynner ting å løsne. Fikk akkurat parkerte bussen achievementen, og topper serien for første gang. Endelig smiler FM gudene til meg.

 

Pass på at du ikke jinxer deg nå da. Bank i bordet og sånn...

Lenke til kommentar

Endelig begynner ting å løsne. Fikk akkurat parkerte bussen achievementen, og topper serien for første gang. Endelig smiler FM gudene til meg.

 

De har smilt til meg i seriespillet hele veien. Er Madrid nå, 24-3-0 og 11 innslupne mål. Minuset er at spillerne ikke tåler 2 kamper på rad, CL ble nedprioritert. Røk i gruppespillet. Men likevel klarer eg ikke å glede meg over FM med den gode starten i La Liga. Muligens litt lei

Lenke til kommentar

Den nye beta-oppdateringen som kom i dag har ødelagt spillet for min del. Klin umulig å score mål nå. Om det var vanskelig før, så er de ti ganger vanskeligere nå.

 

PSG - Guingamp 0-1. 28 skudd, 7 på mål. Cavani ser ut som en ti-åring som prøver ut fotball for første gang.

PSG - Bordeaux 1-1. 25 skudd, 2 på mål. Målet mitt kommer på straffe.

PSG - Marseille 0-2. 29 skkudd, 19 på mål. De har to skudd på mål totalt.

 

PISSER på motstanderne, de får drittmål, mens SI har bestemt seg for at det å score ikke er noe gøy. Der er FM ødelagt for meg. Aldri verden om jeg skal ødelegge denne saven fordi SI har oppdatert spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...