Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja virket som et greit spill jeg fikk se litt på i går kveld. Litt uvant nå hvordan vi egentlig får informasjonen/pressekonf/kjøp/salg etc på, men dette regner jeg med kommer seg. Men startet med city bare for å teste, greit nok den fair play regelen gjelder, men jeg skulle ta å sjekke om jeg faktisk klarte å hente messi (om han ville) solgte spillere, sånn at jeg fikk en del ovrgangsmidler, og la inn bud, men barcelona avslo, jeg tok da og høynet budet til utkjøpsklausulen, men de avslo da også. Så vet ikke helt om dette er 100 %, evt om jeg har oversett noe her..

Lenke til kommentar

Fikk i gang FM14 nå. Startet med Crewe i League 1 og spiller en slags under 23 challenge. Kjøper kun spillere 23 år eller yngre og må selge dem så fort de blir 28 år. Kan bli spennende!

 

Det første jeg opplever er at den beste spissen min er på utgående kontrakt, og det er bud inne fra flere klubber, blant annet Spurs. Er vel pent nødt til å selge om jeg vil tjene på han. Er snakk om 5-600 000 pund.

 

EDIT: Tæhæ, klarte å få 800k for han. Flott, da kan jeg finne noe annet gull som kan bli med videre!

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...