Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Schalke 04, laget gjør det okei, men ikke godt nok og Huntelaar sliter med å score. Heldigvis har jeg Ganso og Leandro Damiao på vei inn i Januarvinduet, begge til sjokkerende lave priser.

Ganso: 45 mill NOK

Leandro Damiao: 35 mill NOK

 

Eg Schalke eg og, snart ferdig med 1 sesong. Kjemper med og sikre CL plass etter er så ekstremt ustabilt...I ein runde kan eg rundspille Leverkusen så i neste bli rund spilt av Augsburg der eg har ballen i 30-40%...

 

Og bare gjort 1 signering som var i Januar. Holtby på lån ut sesongen med mulighet og kjøpe får 27mill. Men heldigvis skorer Huntelaar får meg da, uansett om er mer sjeldent etter siste oppdatering..

Lenke til kommentar

Har hatt en litt ustabil sesong selv hvor jeg har slått ligaleder og flere topplag, men tapt med fire mål mot sisteplassen (som allerede hadde rykket ned). Ble bedt av styret om å holde plassen, men kjempet lenge i toppen. Har sluppet inn like mye mål som de dårligste lagene i serien, men heldigvis scoret mye.

 

17d2735516e7eb3e6df0c904ec1c15ef.png

 

Nå går jeg inn i kvalik-kampene, så får vi se hvordan det går!

 

En ting som er morsomt er at de tre spillerne med høyest rating hos meg, er alle forsvarsspillere. Og jeg har sluppet inn 76 mål lol.

Endret av Kriss^
Lenke til kommentar

Har hatt en litt ustabil sesong selv hvor jeg har slått ligaleder og flere topplag, men tapt med fire mål mot sisteplassen (som allerede hadde rykket ned). Ble bedt av styret om å holde plassen, men kjempet lenge i toppen. Har sluppet inn like mye mål som de dårligste lagene i serien, men heldigvis scoret mye.

 

17d2735516e7eb3e6df0c904ec1c15ef.png

 

Nå går jeg inn i kvalik-kampene, så får vi se hvordan det går!

 

En ting som er morsomt er at de tre spillerne med høyest rating hos meg, er alle forsvarsspillere. Og jeg har sluppet inn 76 mål lol.

Forsvarspillere får alltid god rating, spesielt midtstoppere.

Lenke til kommentar

Bare hos meg det fortsatt står BETA nede i høyre hjørnet på startskjermen?

Hei.

Sliter med akkurat det samma.

Fikk du fiksa det?

Jeg sletta lokalt innhold inne på steam og lasta ned fm på nytt, men uten hell.

Kjøpte cd key på nett, men tror ikke de kan hjelpe meg med detta, men er ikke sikker.

Så sjekker her først om du eller noen andre har noen tips.

Lenke til kommentar

Hey folkens wink.png Jeg spiller fortiden med Tottenham og er på uttikk etter en god assisent manager da jeg vil bytte ut han jeg har her idag.


Tottenham er per dags dato Steffen Freund som assistent manager, men jeg lyst til og bytte han ut.



Så noen her som har tips til gode assistent manager?



Har fra før av ansatt Pantaleo Corvino som Director of Football.


Lenke til kommentar

Noen som har forhåndsbestilt fm fra spaceworld? Får bare tilgang til beta versjonen. Når jeg prøver å skrive inn nøkkelen igjen får jeg bare beskjed at det er en ugyldig nøkkel... skal de sende ut en ny produktnøkkel? Jeg finner bare en nøkkel inne på nettsidene til spaceworld.

Tror det er dette jeg sliter med også. Står fremdeles Beta nede i høyre hjørne. Har sett gjennom mailen uten hell. Betaen slutter 4. november, så kanskje vi får tilsendt ny nøkkel etter det?

Lenke til kommentar

Tror det er dette jeg sliter med også. Står fremdeles Beta nede i høyre hjørne. Har sett gjennom mailen uten hell. Betaen slutter 4. november, så kanskje vi får tilsendt ny nøkkel etter det?

 

Jeg slettet fm ifra pcen også satte jeg inn cd'en jeg fekk i posten å brukte cd-key'en jeg fekk med der, å da kom fullversjonen :)

Lenke til kommentar

Tror han hadde -9 i FM13. Har vel det samme nå, så nivået varierer sikkert litt fra save til save. Lurer bare på om statsene han starter med har fått en fortjent boost fra i fjor.

 

Om man skal gå utfra Tv2 sine artikler så er han vel oppe med Ronaldo og Messi på Fm 2014?

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...