Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal skal gøre endel generelle fikser på Norske eller spillere som spiller i Norge. Her er en liten liste over spillere jeg mener er overvurderte og spillere som er for dårlig/feil posisjoner.

 

Har dere sett noen andre Norske spillere som er alt for god (eller for dårlig)? Innvendinger på de jeg har satt opp? De jeg hart satt opp som for dårlige er egentlig mest feil mtp posisjoner.

 

Edit: talenter som Veton Berisha vil jeg justere ned CA, men fortsatt ha bra med PA. Norske researchere suger balle i dette.

 

For gode:

Torstein Andersen Aase
Fredrik Semb
Henning hauger
Mustafa Abdellaoue
Veton Berisha
Mohammed Elyounoussi
Joshua King
Øystein Øvretveit
Bård Finne
Michael Karlsen

 

For dårlige:

Mats Dæhli
Omar Elabdellaoui

Per Ciljan
Joshua King

Endret av Thommesen
Lenke til kommentar

Jeg skal skal gøre endel generelle fikser på Norske eller spillere som spiller i Norge. Her er en liten liste over spillere jeg mener er overvurderte og spillere som er for dårlig/feil posisjoner.

 

Har dere sett noen andre Norske spillere som er alt for god (eller for dårlig)? Innvendinger på de jeg har satt opp? De jeg hart satt opp som for dårlige er egentlig mest feil mtp posisjoner.

 

Edit: talenter som Veton Berisha vil jeg justere ned CA, men fortsatt ha bra med PA. Norske researchere suger balle i dette.

 

For gode:

Torstein Andersen Aase

Fredrik Semb

Henning hauger

Mustafa Abdellaoue

Veton Berisha

Mohammed Elyounoussi

Joshua King

Øystein Øvretveit

Bård Finne

Michael Karlsen

 

For dårlige:

Mats Dæhli

Omar Elabdellaoui

Per Ciljan

Joshua King

Først og fremst, fint at du gjør deg flid med dette. For det andre, du har satt opp Joshua King på både for god og for dårlig.

 

Hvor mange av disse er researchet av en norsk researcher?

Lenke til kommentar

Jeg skal skal gøre endel generelle fikser på Norske eller spillere som spiller i Norge. Her er en liten liste over spillere jeg mener er overvurderte og spillere som er for dårlig/feil posisjoner.

 

Har dere sett noen andre Norske spillere som er alt for god (eller for dårlig)? Innvendinger på de jeg har satt opp? De jeg hart satt opp som for dårlige er egentlig mest feil mtp posisjoner.

 

Edit: talenter som Veton Berisha vil jeg justere ned CA, men fortsatt ha bra med PA. Norske researchere suger balle i dette.

 

For gode:

Torstein Andersen Aase

Fredrik Semb

Henning hauger

Mustafa Abdellaoue

Veton Berisha

Mohammed Elyounoussi

Joshua King

Øystein Øvretveit

Bård Finne

Michael Karlsen

 

For dårlige:

Mats Dæhli

Omar Elabdellaoui

Per Ciljan

Joshua King

Ola Kamara er altfor dårlig på FM14. Dog sjekket jeg dette på betaen, så vet ikke om han har blitt justert opp nå som spillet kom ut

Lenke til kommentar

Takker for svar, begge to. Skal kike på Kamara.

 

Hadde egentlig bare en sammenhengende liste, glemte å fjerne Joshua fra den første listen da jeg delte den i to. Forøvrig justerte jeg kun Mats Dæhli i CA av "for dårlige", siden han manglet noe på tippeliganivå, resten ble kun posisjonsfiksing. Av de som jeg hadde satt opp som for gode, er det kun Henning Hauger og Mos som spiller i utlandet. Hauger har enda samme stats som han hadde i Stabæk/Hannover. Justert noe ned. Mos lot jeg være, så egentlig ganske riktig ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...