Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg også kommet igang med spillingen! Er veldig positiv så langt! :)

Jeg ser også at mange av spillerne har like stats som på forrige versjon, men det betyr nok bare at de er sikre på ferdighetene til spillerne :)

 

Er likevel overrasket over at Isco, Jese og Varane ikke ble bedre. Spesielt Varane og Jese burde vært langt bedre enn de er nå. Nå vet ikke eg om alt er bekreftet eller om det blir gjort noen endringer.

Lenke til kommentar

Ting som irriterer meg på FM14:

 

  • Jeg har alltid åpen team rating-widget for MITT lag under kamp. Men på FM14 så er det tilfeldig hvilket lag som dukket opp i widgeten når jeg starter en ny kamp.
  • Å åpne "Backroom advice meeting" tar aaaaalt for lang tid. Regner med dette fikses til den offisielle utgivelsen, men at det skal ta 20-30 sekunder er litt i drøyeste laget.
  • Disse forslagene som kommer opp under kamp forsvinner så fort at jeg rekker ikke å lese dem skikkelig. De burde være opp til jeg krysser dem ut.
  • Jeg bruker custom view på lagvisningen, men den driver å endrer seg til contract og selection info av seg selv. JÆVLIG irriterende...
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ting som irriterer meg på FM14:

 

  • Jeg har alltid åpen team rating-widget for MITT lag under kamp. Men på FM14 så er det tilfeldig hvilket lag som dukket opp i widgeten når jeg starter en ny kamp.
  • Å åpne "Backroom advice meeting" tar aaaaalt for lang tid. Regner med dette fikses til den offisielle utgivelsen, men at det skal ta 20-30 sekunder er litt i drøyeste laget.
  • Disse forslagene som kommer opp under kamp forsvinner så fort at jeg rekker ikke å lese dem skikkelig. De burde være opp til jeg krysser dem ut.
  • Jeg bruker custom view på lagvisningen, men den driver å endrer seg til contract og selection info av seg selv. JÆVLIG irriterende...

 

 

Regner med du sender inn tilbakemelding om det siden du spiller betaen da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...