Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er snart i gang med den tredje sesongen nå. Startet i Crewe i League 1, men etter håpløs høstsesong fikk jeg sparken i begynnelsen av februar. Etter en kort periode som arbeidsledig tok jeg over Rochdale på nivået under og klarte å berge de fra nedrykk.

 

Den påfølgende sesongen gjorde jeg en hel haug av endringer, og etter en litt lunken pre-season og sesongåpning så snudde det helt og jeg endte opp med å ta laget opp i League 1 etter å ha vunnet ligaen med 14 poeng!

 

Nå er jeg tilbake i League 1, så får vi håpe det går bedre denne gangen! :wee:

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som nyter å se at en klubb jeg har fått sparken fra gjør det dårlig? På FM12 tok jeg en tilfeldig klubb (husker ikke hvem) opp fra League 2 til Championship, men var meeget nær ved å rykke ned igjen. Røk også ut av alle cupene i første runde så da fikk jeg sparken. Jeg var ganske irritert ettersom jeg hadde tatt de til to opprykk på tre sesonger, men koste meg litt da de gikk på to strake nedrykk uten meg :p

Lenke til kommentar

Ronaldo har 234 skudd forsøk, 15 mål. Er jo ekstremt dårlig for en spiller med 19 i avslutninger. Det skulle vært færre sjanser og bedre avslutninger. Nå er det for mange store sjanser i kampene dermed blir avslutningene dårlige

 

Begynner å bli enig i dette. Er tydeligvis helt umulig å få en avslutning i mål til tider.

 

RHVYV2JV.jpeg

Mko3TWNN.jpeg

 

Har hatt flere slik nå. Dominerer kampen totalt, men de klarer aldri avgjøre. Motstander scorer selvsagt på sine sjanser..

Lenke til kommentar

Er ganske så normalt at et lag som ligger under vil endre taktikk og presse de siste minuttene. Den som jeg har følt er veldig viktig for å lykkes i slutt minuttene er den "fluidity"-bryteren. Jeg spiller på engelsk:)

Very rigid eller rigid, for å forhindre at forsvaret er med i angrepet osv, som vil åpne for kontringsmuligheter for motstanderene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...