Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Her er det 100% stabilt, ingen lag, ingen buffering. Lik flyt som å se på hvilken som helst kanal via dekoder.

Jeg har nå kjøpt den anbefalte dekoderen fra Gearbest. Hvilket minne kort trenger jeg, størrelse? Har du tips til oppsett for SS mot KODI i dekoderen?

 

ProphetSe7en Er en ressurs innpå her og gjør forumet enormt nyttig å bruke

Velg et vanlig micro sd kort med ok hastighet, eventuelt kjør via usb.

 

Det er anbefalt å boote i fra minnekort/usb i starten for å se at alt virker som det skal. Da beholder du Android på boksen og du kan fjerne minnekort/usb om du ønsker å boote til slik boksen ble levert. Ulempen med dette er at Android da opptar en del minne.

 

Velger du å skrive direkte til nand så ta backup med for eksempel twrp i forkant slik at du kan komme deg tilbake til original rom om noe skulle skje. For min del så gikk jeg rett på Elec og Kodi da jeg ikke har behov for Android på den, men les nøye igjennom instruksene i forkant, og ikke minst risikoene som er.

 

Står fremgangsmåte og alt en trenger å vite her.

Takk for tilbakemelding og hjelp! Jeg er nok litt tref her og det er en stund siden familiefaren drev med pc/programvare ol.

 

Spørsmål: Setter man minnekort i laptopen, laster inn programvaren, demonterer minnekortet og monterer det i boksen for så å følge anvisning for ulike metoder til å resette?

Endret av mikaelo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...