Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva driver smoothstreams med om dagen? Tjenesten har falt i kvalitet i det siste etter probleme...

 

Enig. Tjenesten er ikke nærheten av hva den var i vår. Har en misstanke om at dette er pga. en STOR økning i antall nye brukere før PL-starten i høst, noe de selv var inne på, før de begynte å snakke om DDoS angrep. Håper de bruker litt mer av det de tjener og fikser problemene(flere servere?) og hever kvaliteten på streamene til gammelt nivå. Har ikke gitt opp håpet enda.

Lenke til kommentar

Jeg sitter på 500/500mbit fiber. Kanskje det har noe å si :ph34r:

Burde ikke det om problemene ligger på server-siden though...

 

Sitter på 75/25 Mbit linje, s det er nok ikke der problemet ligger.

Skaffet meg SS tidlig i vinter/vår og opplevde utrolig bra kvalitet og lite problemer siste halvdel av sesongen.

Men etter seriestart i år (på samme linje) har jeg dessverre erfart noen problemer. Ikke mye, men nok til at jeg irriterer meg over det.

I vår kunne jeg se en hel kamp uten at streament laget/buffret en eneste gang. Det kan jeg ikke påstå nå i høst.

Jeg lever dog som sagt i håpet om at SS ordner opp i dette (slik som de har uttalt at de vil), for dette er uten tvil en av de bedre strømmetjeestene jeg har vært bortig over lengre tid.

Endret av el mindo
Lenke til kommentar

Syns dere er i overkant kritiske til en billig halv-illegal tjeneste. Det er små problemer her og der på servere, og da er det som regel bare å bytte server. At folk mener det er dårlig bildekvalitet skjønner jeg heller ikke. 540p eller 720p 60 på noen sendinger er da mer enn godkjent når man tar prisen og tjenesten as a whole i betraktning. Hvis man ønsker høyere bitrate og bildekvalitet, bruk Sumo (eller Viaplay?)...

Lenke til kommentar

Uten at jeg prøvde i går kveld vil jeg tro det har noe med smart-TVen din å gjøre.

Sky Sports har vel nettopp startet å sende i 60FPS (i alle fall på SmoothStreams), mulig det ikke fungerer helt med din TV?

 

Du kan prøve å installere Plex Home Theatre på Macen din og kjør kanalen via "full Plex klient", da ser du om det er feil i Plex eller om det er TVen din.

 

Sannsynligvis det ja. Går helt fint å spille skysports i Plex på pcen. Men FPS, det er ikke det samme som hz? For Tven min skal klare 100hz. Finner ikke noe om FPS i spesifikasjonene. Tven er ca 4-5 år gammel. 

 

Argh... Irritererende at den viktigste kanalen streiker. Noe smarte tekno-sjeler der ute som vet om mulig tiltak for å få Skysport opp å gå på tven? Bortsett fra å kjøpe nytt smart-tv... :no:

Lenke til kommentar

 

Enig, 85 spenn og halvillegalt gjør problemene akseptable. Men per nå leverer Sumo bedre bilde og en helt stabil tjeneste så jeg betaler gladelig 349,- for det. Men skjønner at ikke de som ser få kamper/er studenter gidder det.

 

Det hjelper jo svært lite om ikke Sumo sender kampen du vil se. :)

 

 

Nettopp, snakket mer generelt nå siden det var prat om dårlig stabilitet på SS tidligere i tråden. Jeg har begge deler for å få sett f.eks. ligacup som i kveld :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...