Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

Meh, merket ikke noe, kanskje betydning i begynelsen og alt på low, dunno...

 

Veldig mange som har testet det på NeoGaf så jeg, og alle fikk betydelig bedre ytelse. Men det er veldig opp og ned ut ifra hvor de var tydeligvis.

 

 

Etter ny testing, så var det visst bedre uten den filen, den hjalp faktisk.

 

Ca 7-12 fps bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har vært borti i buggen med at de ikke får xp? Jeg fullførte nettopp en treasure Hunt i white orchard, som heter deserter's gold, men fikk ingenting xp. Skulle jeg fått det, eller gir treasure hunts bare loot?

 

Føler egentlig at det har skjedd flere ganger. Har gjort omtrent alt i området og er enda ikke level 4. (Nærmer meg dog). Merker at denne buggen ødelegger min nytelse av spillet, bare frykten for å ikke få xp-en jeg skal ha ødelegger mye. Forferdelig av CDprojekt å la en slik bug oppstå. Regner med de jobber 24/7 for å fikse den.

Lenke til kommentar

Noen som har vært borti i buggen med at de ikke får xp? Jeg fullførte nettopp en treasure Hunt i white orchard, som heter deserter's gold, men fikk ingenting xp. Skulle jeg fått det, eller gir treasure hunts bare loot?

 

Føler egentlig at det har skjedd flere ganger. Har gjort omtrent alt i området og er enda ikke level 4. (Nærmer meg dog). Merker at denne buggen ødelegger min nytelse av spillet, bare frykten for å ikke få xp-en jeg skal ha ødelegger mye. Forferdelig av CDprojekt å la en slik bug oppstå. Regner med de jobber 24/7 for å fikse den.

Det er ikke alt du får XP for. Treasure hunts blant annet gir ikke. Hvis du er i White Orchard så tror jeg ikke man kan bli høyere enn level 4 med og rydde opp alt der uansett. Er noen få sideoppdrag som ikke gir xp eller veldig lite. Så fort du merker at hovedoppdragene og spesielt Witcher contracts ikke gir xp lenger, da har du nok fått buggen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har heller ikke fått xp etter en del quests, som f.eks den treasure hunt greia i white orchard. Men tenkte det kanskje bare var litt større quests som gir xp..? Men om det ikke skal være sånn vil jeg gjerne vite det :)

 

Har fortsatt ikke plassert noen skill-points, ser en del anbefaler å begynne med axii og fast attack. Axii pga at man da får flere dialogmuligheter og kan hjelpe mye i kamp. Men skal jeg legge tre poeng på den første, eller burde jeg vente til jeg får låst opp de andre nedover og legge en på hver? Pokker, det var dårlig forklart, men dere skjønner kanskje :)

Lenke til kommentar

Har heller ikke fått xp etter en del quests, som f.eks den treasure hunt greia i white orchard. Men tenkte det kanskje bare var litt større quests som gir xp..? Men om det ikke skal være sånn vil jeg gjerne vite det :)

 

Har fortsatt ikke plassert noen skill-points, ser en del anbefaler å begynne med axii og fast attack. Axii pga at man da får flere dialogmuligheter og kan hjelpe mye i kamp. Men skal jeg legge tre poeng på den første, eller burde jeg vente til jeg får låst opp de andre nedover og legge en på hver? Pokker, det var dårlig forklart, men dere skjønner kanskje :)

AXII i samtaler er veldig kult og det er ganske bra sign også. I samtaler fungerer det egentlig som Jedi Mind trick og gjør at du kan løse mange situasjoner uten vold og annet, men det er ikke alltid du lykkes. Vanskelig hvis du prøver det på store folkemengder. Jeg ville puttet ihvertfall et poeng i AXII tidlig, men hvis du er i White Orchard får du nok poeng til og bare gnu den full. Anbefaler også poeng i fast attack. Selv om du skal satse på signs eller alchemy etterhvert er det alltid greit med noe sverd skade.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har vært borti i buggen med at de ikke får xp? Jeg fullførte nettopp en treasure Hunt i white orchard, som heter deserter's gold, men fikk ingenting xp. Skulle jeg fått det, eller gir treasure hunts bare loot?

 

Føler egentlig at det har skjedd flere ganger. Har gjort omtrent alt i området og er enda ikke level 4. (Nærmer meg dog). Merker at denne buggen ødelegger min nytelse av spillet, bare frykten for å ikke få xp-en jeg skal ha ødelegger mye. Forferdelig av CDprojekt å la en slik bug oppstå. Regner med de jobber 24/7 for å fikse den.

Hvis du merker at du ikke får XP av å gjøre story quests, side quests og contracts som ikke er grå (altså at de ikke er mer enn seks levler under deg) så foreslår jeg å ta en pause til de fikser quest XP bug-en. Ganske mange som rapporterer om den nå.

 

Usikker på om treasure hunts pleier å gi XP, da. Prøv med et vanlig quest.

Lenke til kommentar

Kommet hjem etter 4 uker på jobb i utlandet, endelig fått startet spillet, men nei - kræsjer allerede når han sitter i badekaret. :(

 

Hvilken klokk kjører du skjermkortenne dine på? For min del måtte jeg skru ned klokken min fra 200+ uten overvolting som er dønn stabilt i de fleste andre spill til 100+ og overvolte skjermkortet +24 mV.  Uten dette kræsjet bare spillet til desktop uten noe feilmelding eller noe, merkelig igrunn.

Lenke til kommentar

Treasure hunts skal ikke gi xp nei, men de andre du nevner skal gi så lenge de er grønne i loggen. Så bare hold øye med at du alltid får xp. Merkelig at en så liten patch introduserte en slik bug, men det skjer jo med de fleste spill nå for tiden. 

Selv gråe quests gir XP, langt mindre enn normalt men fikk vitterlig 10 xp for en grå quest jeg gjorde

Lenke til kommentar

 

Kommet hjem etter 4 uker på jobb i utlandet, endelig fått startet spillet, men nei - kræsjer allerede når han sitter i badekaret. :(

 

Hvilken klokk kjører du skjermkortenne dine på? For min del måtte jeg skru ned klokken min fra 200+ uten overvolting som er dønn stabilt i de fleste andre spill til 100+ og overvolte skjermkortet +24 mV.  Uten dette kræsjet bare spillet til desktop uten noe feilmelding eller noe, merkelig igrunn.

 

Hadde 1300Mhz/7500. Satt ned til 1258/7500 nå, og det ser ut til at det virker. Det er det laveste jeg kan gå på denne BIOS'en jeg bruker, og da er det 1.3V på core.

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Da har jeg fullført spillet også i likhet med Akraba. Gjorde definitivt ikke alt på veien, men føler at jeg gjorde et solid utvalg av sidequests og witcher-contracts. Endte på level 32 etter 62 timer spilletid ifølge Steam.

Hva syns du? Endte opp på noe av det samme. 

Lenke til kommentar

har dette spillet like mye full frontal nudity som W2? Husker noen steamy scener med Triss..eller har de kledd på damene igjen?

Det er nakenhet i spillet, men det er gjort litt mer delikat?. Det vil si at du ser ting, men det er litt mer erotisk denne gangen. Tror Yennefer sine scener er mer steamy enn Triss sine. 

Lenke til kommentar

 

Da har jeg fullført spillet også i likhet med Akraba. Gjorde definitivt ikke alt på veien, men føler at jeg gjorde et solid utvalg av sidequests og witcher-contracts. Endte på level 32 etter 62 timer spilletid ifølge Steam.

Hva syns du? Endte opp på noe av det samme. 

 

Vil påstå CDPR har klart å lage en åpen verden med veldig bra fokus på detaljer, historien i seg selv endte i hvert fall hos meg relativt hyggelig. Tenker å kjøre gjennom spillet en gang til på Death March, bare for å se hvordan det blir da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Da har jeg fullført spillet også i likhet med Akraba. Gjorde definitivt ikke alt på veien, men føler at jeg gjorde et solid utvalg av sidequests og witcher-contracts. Endte på level 32 etter 62 timer spilletid ifølge Steam.

Hva syns du? Endte opp på noe av det samme. 

 

Vil påstå CDPR har klart å lage en åpen verden med veldig bra fokus på detaljer, historien i seg selv endte i hvert fall hos meg relativt hyggelig. Tenker å kjøre gjennom spillet en gang til på Death March, bare for å se hvordan det blir da.

 

Enig :) Har veldig lyst til og starte en Death March gjennomgang selv. Må bare la spillet ligge litt til. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...