Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

har nå 9000kr jeg vil bruke på en gaming pc med minst prossesor i5 4690, skjermkort: Geforce Gtx 960 4gb og ssd hardisk med 250 gb. Noen som vet om en ferdig pc som har dette her? vist en får med skjerm innenfor budsjettet hadde dette vært fint. Hovedsakelig skal den kunne kjøre The Witcher 3 helt greit.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=94

 

Ja ta en titt på forumet der, mange gode tips å finne, blant annet tråden : Den perfekte pc-pakke.

 

Der er det satt opp ulike pcer til ulike prisklasser. bygde selv en pc på anbefalinger av den tråden for 4 år siden, fungerer som gull enda. Har i ettertid satt inn mere ram og byttet grafikk kort. Ellers er resten urørt.

 

Men det innebærer at du bygger pcen selv.

Lenke til kommentar

Noen som vet om quests generelt slutter å gi XP etter at man når level 25? Nå har jeg gjort en contract, et sidequest og et master crafter quest, alle med suggested level 24, uten å få noe for det. Aner ikke om det er planlagt, en glitch, eller om jeg bare har støtt på quests som tilfeldigvis ikke gir XP.

Lenke til kommentar

Noen som vet om quests generelt slutter å gi XP etter at man når level 25? Nå har jeg gjort en contract, et sidequest og et master crafter quest, alle med suggested level 24, uten å få noe for det. Aner ikke om det er planlagt, en glitch, eller om jeg bare har støtt på quests som tilfeldigvis ikke gir XP.

 

Ser ut til å være en bug. Så denne i går.

 

http://forums.cdprojektred.com/threads/39300-Exp-bug-makes-game-impossible-to-play-gt-cdprojekt-please-reply?p=1690692#post1690692

Endret av DigImp
Lenke til kommentar

Noen som så anmeldelsen på Level Up? Hørte "fantastisk" igjennom hele snnutten, men endte opp med karakteren 5. Noen som vet hva det ble trukket for? (Krangler ikke på karakteren, men skjønte ikke hva det ble trukket for siden alt virket så bra).

 

 

 

Har dere funnet noen gode steder å selge diverse ting på? Selgerne opererer med forskjellige priser, så hadde vært kjekt å fått litt ekstra igjen for strevet! :)

Fikk den med meg ja og vet ikke helt hva de trakk for, men personlig så ser jeg spillet som ett terningkast 5 selv eller en 9/10 om du vil. Det er ikke mye negativt med The Witcher 3, men det er små plukk som med alle gode spill. Ingenting er perfekt. 

Lenke til kommentar

Har begynt med Witcher jeg nå, ikke vært borte i 1ern eller 2ern men anskaffet meg 3ern pga. mye god kritikk.

Veldig pent spill men noen som har noe tips til en nybegynner som meg? Eller er det bare å følge oppgavene som gjelder?

Har kommet så langt at pratet med en "Emperor" som vil at jeg skal finne Ciri og står med hesten min på ett nytt sted.

Hjalp en dude som holdt på å bli drept av Drowners men lenger har jeg ikke kommet. Tror jeg er level 3 ellernoe sånt.

Føler allerede nå har jeg spellt flere timer men føler jeg bare såvidt har skrapt toppen av isfjellet.

Lenke til kommentar

 

Noen som så anmeldelsen på Level Up? Hørte "fantastisk" igjennom hele snnutten, men endte opp med karakteren 5. Noen som vet hva det ble trukket for? (Krangler ikke på karakteren, men skjønte ikke hva det ble trukket for siden alt virket så bra).

 

 

 

Har dere funnet noen gode steder å selge diverse ting på? Selgerne opererer med forskjellige priser, så hadde vært kjekt å fått litt ekstra igjen for strevet! :)

Fikk den med meg ja og vet ikke helt hva de trakk for, men personlig så ser jeg spillet som ett terningkast 5 selv eller en 9/10 om du vil. Det er ikke mye negativt med The Witcher 3, men det er små plukk som med alle gode spill. Ingenting er perfekt. 

 

 

Nei, ikke noe er perfekt.. :) Men, i en anmeldelse burde det blitt fortalt hva det ble trukket for, siden alle ordene jeg hørte var synonymer med "fantastisk", osv.. når spillet da ikke får 6, men 5 (en karakter jeg ikke krangler på, som nevnt), så burde det kommet frem hva som ikke var så bra.. Var ikke helt samsvar med karakter og beskrivelse, etter min mening.. 

 

 

:)

Lenke til kommentar

 

 

Noen som så anmeldelsen på Level Up? Hørte "fantastisk" igjennom hele snnutten, men endte opp med karakteren 5. Noen som vet hva det ble trukket for? (Krangler ikke på karakteren, men skjønte ikke hva det ble trukket for siden alt virket så bra).

 

 

 

Har dere funnet noen gode steder å selge diverse ting på? Selgerne opererer med forskjellige priser, så hadde vært kjekt å fått litt ekstra igjen for strevet! :)

Fikk den med meg ja og vet ikke helt hva de trakk for, men personlig så ser jeg spillet som ett terningkast 5 selv eller en 9/10 om du vil. Det er ikke mye negativt med The Witcher 3, men det er små plukk som med alle gode spill. Ingenting er perfekt. 

 

 

Nei, ikke noe er perfekt.. :) Men, i en anmeldelse burde det blitt fortalt hva det ble trukket for, siden alle ordene jeg hørte var synonymer med "fantastisk", osv.. når spillet da ikke får 6, men 5 (en karakter jeg ikke krangler på, som nevnt), så burde det kommet frem hva som ikke var så bra.. Var ikke helt samsvar med karakter og beskrivelse, etter min mening.. 

 

 

:)

 

 

Anmelderen rørte jo såvidt i overflaten av spillet. At det er en stor verden og at det er en oppfølger til 2`ern og at du styrer Gerald var vel det man satt igjen med etter dette.. Helt komisk med tanke på spillets størrelsesorden og alle elementer man kunne sett nærmere på. Hvorfor tar han ikke for seg alch/crafting, tar en gjennomgang av skills etc? hva med det tekniske? Liker lvl up men dette var ikke verdig ett spill som er potensielt GOTY

Lenke til kommentar

 

Snip

Spoiler? Du bør ikke røpe plottdetaljer på et så nytt spill. Jeg har ikke kommet til det du snakker om, nå røpte du en del av historien for meg.

 

 

Huffda, stakkars, det var ikke meningen, on the bright side du har heller ikke kommet langt og det er sikkert mye igjen ettersom en her sa han/hun hadde spilt i 70 Timer så ofte som mulig målrettet på main quest, så tror du er veeeldig i begynnelsen.

Alle bør benytte spoiler framover nå.

 

Må virkelig si grafikken er det som imponerer meg best, den skaper en sånn atmosfære at bare Witcher spillet blir en unik egenart, kombinert med styringsteknikken og alt som er mulig å gjøre i spillet. Kjenner ikke så mye til Witcher historien men blir for sent å begynne med 1ern og 2ern nå ;)

Lenke til kommentar

Er vel ikke akkurat "plot-detaljer" når det foregår umiddelbart etter tutorial-området i White Orchard. Hvis du bare er level 3 så foreslår jeg at du kanskje tar en tur tilbake dit og ser deg litt rundt. Er veldig mange Places of Power i White Orchard som skal kickstarte skill point-utviklingen din.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...