Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk selv CE edition til PS4 i dag! :) Bare spilt noen få timer.. Foreløpig er jeg veldig fornøyd, men jeg har egentlig ikke gjort så mye enda.. Roter bare litt rundt på det første stedet man kommer til.. 

(Antar at det ikke er noen spoiler.. man kommer til mange steder, og dette er det første..) :)

Lenke til kommentar

Eg og er kjempe fornøyd, roter mest i starten eg og, men er komt meg litt videre uten at eg skal si for mye om det pga story. 

 

Hadde ein grafikk gltich som gjorde at vatnet blei svart, men ein restart så var det fiksa og det kom ikkje tilbake, litt texture pop på figurene og litt i terenget. 

Kan ikkje akkuratt klage siden release patchen ikkje er ute, men dette bare putt og ingen store probleme.

FPS har holdt seg ganske stabil, eineste litt problemere på cutsceens faktisk.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Stor fornøyd med spillet så langt. Syns det er en stor forbedring på alle fronter. Lyden er bra og grafikken er vel det beste til konsoll så langt. En del av talen blant beboerne er humoristisk å høre på og er erke britisk. Har nettopp kommet meg forbi det første området som er relativt stort. Har kun opplevd en glitch, men jeg vil ikke si noe om den da den kan være en spoiler.

Det blir en del tid på hesteryggen. Og her har de fått til noe som faktisk er tilnærmet Red Dead Redemption, ikke like bra, men langt bedre enn Dragon Age.

Gled dere sier jeg bare :D

Endret av DigImp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og si at det ikkje er like bra som Red Dead er litt feil, da vi er på et so høg kvalitets nivå at det kommer ein stor del an på smak og behag :)

Nå snakket jeg om selve ridingen noe som svært få greier å få til skikkelig. Etter min mening I alle fall☺

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...