Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xbone skal ha ekstern strømforsyning leste jeg istad her på forumet, men jeg mener da bestemt at den skulle være intern, så er litt usikker.

 

På NeoGaf var det at PS4 har intern strømforsyning nevnt som et pluss, men det er vel det eneste stedet jeg har lest om det, så er fremdeles litt usikker på det.

Bare å ta en rask kikk bak på boksen det :p
Lenke til kommentar

Har sagt det før, synes ingen av de nye konsollene hadde noe pent design, praktisk kanskje, men ufattelig stygg. Den PS3 utgaven på bildet er fremdeles den konsollen med best design i mine øyne.

 

Men den PS3 på bildet er da speilvendt, er den ikke? :p

Boksene er firkantede slik at du kan sette PS3 eller 360 på toppen. De har løst bakoverkompabilitets problemet på en enkel måte :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahaha, nice. Det hadde jeg jo ikke tenkt på, men nå skjønner jeg jo at det garantert er derfor de valgte et sånt design på PS4. :wee:

 

Liker dog ikke å stable ting på hverandre og tett intil hverandre, pga varme, så har konsollene i hver sin seksjon i tv-benken. :)

 

Stemmestyring synes jeg er litt skummelt. Hva om dette blir en realitet?

992959_486841604725919_479840416_n.png

 

Også både kinect og PS Eye kan brukes til å overvåke deg på diverse måter. Vet jeg er litt paranoid, men liker privatlivet mitt for godt til å gi slipp på det. :hm:

 

@neeeei: Hvilken kontroller som er best kommer an på pesonlig smak, og litt størrelse og form på hendene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

DS3 kontrollere er dyrere pga innebygd batteri man slipper å bytte ut.

Det vil nok gjelde denne generasjonen også.

 

Kan nok stemme det. Spent på kvaliteten på kontrollene også. PS3 kontrollen var ren plastikk og tålte nærmest ingenting. Den tålte vel en tur i gulvet før hele dritten sprakk.

Xbox kontrollen derimot.. der var det veggen som fikk trøkken. Merkelig hvor solid den var.

Lenke til kommentar

Problemet med Xbox 360-gamepaden, sånn kvalitetsmessig var den forferdelig dårlige dpaden og at selve knappene ble raskere slitt. Begge disse tingene er fikset på nå, så Xbone-paden blir nok nydelig. For min del er den beste forbedringen at batteriboksen er borte, den ble rett og slett i veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...