Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsatt noen som ikke skjønner DRMen til MS ser jeg.

 

Kort oppsummert:

Man kan i utgangspunktet selge sine spill men bare til utvalgte forhandlere ala gamestop. Man kan IKKE selge spill over ebay eller annet med mindre man har vært venn med kjøper på live i 30dager.

 

Utgivere kan i tillegg til dette nekte folk å selge spill i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Du kan gjøre det fint på måter uten å selv opptre selv som en rabagast. Synes det begynner å bli litt barnehage-tendenser her i gården.

 

nagina sitt innlegg virket mer som hans mening, ingen grunn til å gå apeshit fordi noen andre likte lista til One fremfor PS4 eller omvendt. Nå har jeg ikke lest hans tidligere innlegg så mye, men så ingen grunn til å oppføre seg på den måten etter det innlegget.

Lenke til kommentar

Du kan gjøre det fint på måter uten å selv opptre selv som en rabagast. Synes det begynner å bli litt barnehage-tendenser her i gården.

 

nagina sitt innlegg virket mer som hans mening, ingen grunn til å gå apeshit fordi noen andre likte lista til One fremfor PS4 eller omvendt. Nå har jeg ikke lest hans tidligere innlegg så mye, men så ingen grunn til å oppføre seg på den måten etter det innlegget.

Joda all denne negative enegien fra andre sider og nyheter tar over meg idag haha.

 

Jeg skal roe meg ned.

Lenke til kommentar

Da blir det ps4 på meg!

 

Eneste jeg ikke liker med ps4 denne gangen blir at man må betale for og spille på nett, selv om jeg har hatt ps+ veldig lenge nå. men kan trøste meg med at vi fortsatt kommer til og få gratis spill via ps+ til ps3, vita å ps4! =)

 

 

Håper virkelig at Ps4 vil få muligheten til og installere Platespillene på HDD. slik som xbox 360 har muligheten til. har vært en funksjon jeg har savnet på ps3! mest på grunn av loadingtider osv..

 

Ellers har det ikke vært mye negativt om PS4 og si, Billigere pris, Ingen nettkrav og muligheten til og selge spillene har for min del vært veldig avgjørende faktorer.

 

For xbox one sin del håper jeg inderlig dem tar vekk online kravene! Med alle funksjonene som er lagt til i denne konsollen er og blir det en ypperlig konsoll hvis man ser bort i fra nettkravene og bruktspill salg.

 

Det at du faktisk kan dele et spill med opp til 10 av dine "familiemedlemmer" er jo kjempe, ikke minst at du kan gi vekk/selge spill som er på din konto er veldig bra, selv om det desverre bare kan gjøres EN gang per spill. Den personen du selger/gir spillet til vil desverre ikke kunne selge eller gi vekk spillet til noen andre

Endret av Kraz
Lenke til kommentar

Bare for å gi deg ett annet synspunkt. Ikke for å terge Xbone fanboysa.

Heilt greit det, men for min del er ingen av punktene for X1 på den lista noko problem. Difor er kanskje pris det einaste som er minus så langt.

 

Eg forstår at det er ulemper for mange, men det er greit å hugse at det ikkje gjeld alle. Difor kan ein ikkje bastant påstå at ingen bør velge X1.

Lenke til kommentar

bilde%20(4)_2.JPG

 

Bare for å gi deg ett annet synspunkt. Ikke for å terge Xbone fanboysa.

Du gir meg nokk ikke noe annet synspunkt, jeg er vel klar over alt det der, men jeg har absolut ingen problemer med noen av de tingene for X1.

 

Derimot ser jeg store fordeler med cloud løsningen (forza bra eksempel med "human" ai), stor fordel å kunne bytte instant mellom tv, spill etc, bytting av spill direkte uten å tenke på å bytte medie, kunne spille alle spillene mine når jeg er på besøk hos venner, styre konsoll med stemme å håper det er bred støtte for xvid / divx etc format så jeg kan hente fra min home server.

 

Nei detta bli bra, gleder meg!!

 

Heilt greit det, men for min del er ingen av punktene for X1 på den lista noko problem. Difor er kanskje pris det einaste som er minus så langt.

 

Ja pris er eneste ankepunkt, litt stiv den, men på den andre siden har jeg hatt lyst på kinect så det får gå :)

Endret av The Trooper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...