Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kinect følger kun stemmen til personen som er logget inn.

 

Ahja, okei. :)

 

Hvem her er det som tar ting som et angrep? Jeg synes bare det var en rar problemstilling.

 

Du. Synes du det var en rar problemstilling? Det synes ikke eg, fordi eg genuint lurte på hvordan den greia kom til å fungere. Så hvorfor du svarte når du ikke hadde noe svar på det eg lurte på, DET var rart.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Ahja, okei. :)

 

 

 

Du. Synes du det var en rar problemstilling? Det synes ikke eg, fordi eg genuint lurte på hvordan den greia kom til å fungere. Så hvorfor du svarte når du ikke hadde noe svar på det eg lurte på, DET var rart.

Hvorfor i alle dager skal jeg ta det som et angrep når jeg aldri har eid en Xbox, og neppe kommer til å gjøre det de neste 10-årene?

Lenke til kommentar

Hvordan kommer det stemmegreiene til å fungere? Sitter med andre folk og noen roper "Xbox off" mens du spiller, hva skjer da?

 

Det blir spennende å se om stemmestyringen blir slik at den blir identifisert for bruker som er logget på, eller om alle stemmer fungerer direkte.

 

Nå slår vel egentlig aldri Xboxn seg av, den går i dvalemodus så om noen roper det så går den vel i dvale, så bare si xbox on så er den i gang direkte der den var :) Ikke noe problem

Lenke til kommentar

Hvordan kommer det stemmegreiene til å fungere? Sitter med andre folk og noen roper "Xbox off" mens du spiller, hva skjer da?

Me veit vel ikkje nok om dette i dag, men eg kan aldri tenke meg at konsollen slår seg av etter kun ein kommando. Dersom du kan slå den av på den måten må du sikkert bekrefte handlingen. Alle eller ein del kommandoer kan ein sikkert deaktivere og. For min del har eg ikkje noko problem med å bruke kontrolleren. Stemmestyring er meir ein gimmick.

Lenke til kommentar

Xbone skal ha ekstern strømforsyning leste jeg istad her på forumet, men jeg mener da bestemt at den skulle være intern, så er litt usikker.

 

På NeoGaf var det at PS4 har intern strømforsyning nevnt som et pluss, men det er vel det eneste stedet jeg har lest om det, så er fremdeles litt usikker på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...