Gå til innhold

Deres upopulære spillmeninger


Anbefalte innlegg

Crysis 2 er kanskje greit, om man ikke har spilt nr 1 først. Men i forhold til eneren er nr 2 en stor skuffelse.

 

Jeg spilte nok 2 litt mer enn en time. Men kom aldri lenger enn halveis tror jeg. Kjedelig rett og slett.

Crysis 1 revolusjonerte grafikken, men hadde forferdelig pacing.

Crysis 2 tok med grafikken fra forgjengeren, forbedret den og leverte den til langt svakere maskiner, og hadde pacingen på plass sammen med store nok baner, om det er noe man kan kritisere med Crysis 2 er det at det er altfor lett å bruke cloak til å hoppe over store deler av spillet, enkelte av nivåene er for små for å virkelig ha det gøy, og mangel på kjøretøy (Crysis 1 hadde ikke akkurat gode kjøretøy uansett.)

 

Crysis 2 er fortsatt en forbedring fra Crysis 1, og jeg tillegger mye av forklaringen på at Crysis 2 har veldig mye bedre pacing.

Endret av arni90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å gjenta til det kjedsommelige: Far Cry var, og er, selvsagt mye gøyere enn Crysis. Crysis var et "opp-polert," tech-krevende spill med mye dårligere kart (om mulig større) for den aktuelle generasjonen som ikke fikk med seg Far Cry i første runde. Crysis var mindre fantasifullt og hadde mindre innlevelse på alle måter.

 

Crysis 2 var gøyere enn Crysis 3 (men dårligere enn 1-eren) - et bedre designet og mer fokusert spill - på tross av dårlig optimalisering. I 3-eren gikk de tom for ideer, og hadde bare grafikk å vise til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å gjenta til det kjedsommelige: Far Cry var, og er, selvsagt mye gøyere enn Crysis. Crysis var et "opp-polert," tech-krevende spill med mye dårligere kart (om mulig større) for den aktuelle generasjonen som ikke fikk med seg Far Cry i første runde. Crysis var mindre fantasifullt og hadde mindre innlevelse på alle måter.

 

Crysis 2 var gøyere enn Crysis 3 (men dårligere enn 1-eren) - et bedre designet og mer fokusert spill - på tross av dårlig optimalisering. I 3-eren gikk de tom for ideer, og hadde bare grafikk å vise til.

 

Egentlig helt enig med deg. Untatt det med at Crysis 2 er gøy da :p . Far Cry var bare så inni H bra når det kom. Men har spilt det opp igjen i senere tid, beklagelig så har tidens tann tæret veldig hardt på vår gamle venn.

Lenke til kommentar

At Assassin's Creed gikk fra å være et snikmorder spill til å bli et spill der du spiller en general eller kaptain som er verdenskjent er triste greier. Suger at de valgte å gå ned den stien i serien, handler ikke lenger om å være en snikmorder, de burde endre navnet til noe annet. Alt etter AC2 suger, og kommer alltid til å suge.

Lenke til kommentar

At Assassin's Creed gikk fra å være et snikmorder spill til å bli et spill der du spiller en general eller kaptain som er verdenskjent er triste greier. Suger at de valgte å gå ned den stien i serien, handler ikke lenger om å være en snikmorder, de burde endre navnet til noe annet. Alt etter AC2 suger, og kommer alltid til å suge.

 

Brotherhood er det beste spillet i serien. Ellers er jeg forsåvidt enig. Revelations og 3-ern var crap.

Lenke til kommentar

Du prater da altså om et helt nytt IP?

Ja, det gjør jeg egentlig. Jeg tror ikke jeg er den eneste som tenker at pirater og snikmordere ikke passer så godt sammen.

 

Jeg mener, se på spillet, det ser jo fantastisk ut! Men jeg klarer bare ikke Assassins Creeds gameplay, og heller ikke den merkelige miksen. Hvorfor ikke lage et spill der du er piratkaptein, og heller gjøre det til sort of en miks mellom et tredjepersons skytespill/hack & slash og rollespill?

Det hadde vært fantastisk.

Lenke til kommentar

Ja, det gjør jeg egentlig. Jeg tror ikke jeg er den eneste som tenker at pirater og snikmordere ikke passer så godt sammen.

 

Jeg mener, se på spillet, det ser jo fantastisk ut! Men jeg klarer bare ikke Assassins Creeds gameplay, og heller ikke den merkelige miksen. Hvorfor ikke lage et spill der du er piratkaptein, og heller gjøre det til sort of en miks mellom et tredjepersons skytespill/hack & slash og rollespill?

Det hadde vært fantastisk.

Du har da Risen, Heh.

Men fra spøk til revolver, Jeg er forøvrig enig i det at den nye installasjonen i serien virker litt ut av sporet. Men vi får bare vente og se på hva Black Flags gir oss før vi konkluderer i at det ikke tilfredsstiller kravene.

Lenke til kommentar

Skulle ønske de kunne lage Black Flags uten å måtte blande inn snikmordere i det hele tatt. Et storslått sjørøver-actionrollespill, det er drømmen.

Enig der, hadde vært kult. Men får liksom den vonde smaken i munnen når jeg tenker at jeg spiller Assassin's Creed og er en snikmorder, men ikke driver med noe sniking overhodet, kanskje det bare er meg. Uansett så skulle jeg ønske at de skiftet navn på serien, om dette er stien de har valgt å gå.

 

*EDIT* - Mangelfull setning.

Endret av Genki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...