Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er det noen som har brukt ps4 kontroll på PC til å fly helicopter? Jeg er ny på PC, kun spilt ps4.

Jeg vil gjerne bruke ps4 kontroll på helikopter.

 

Hvis jeg endrer i key bindings så får jeg det til å virke ca som på ps4, selvom noe blir litt anderledes.. Men da funker det ikke å spille med musa etterpå! Selvom jeg ikke endrer på musa. Men hvis jeg drar ut USB til ps4 kontrollen så virker det. Og hvis jeg resetter alle funksjoner.

 

Har testet og laste ned DS4. Og den ser fin ut. akkurat noe sånt jeg trenger.. Men det funker ikke å endre noe der. Det skjer ikkenoe forandring på BF 4! 

 

Trenger tips eller hjelp!

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Tatt dette litt frem igjen, synes nå BF4 er langt mer moro enn BF1 som jeg ble lei etter et par uker. Er det noen som spiller Hardline enda faktisk? Men er det noen her som spiller BF4 som bekrefte at det har vært en double XP greie ganske lenge nå? Spilte en del fra midten av septemer til 10ish Oktober, tok deretter pause frem til i dag og merket at jeg fikk utrolig lite XP i forhold til tidligere. Ikke noe med XP boost, den har jeg alltid på. Men virket som man fikk mye mer XP i kampene 2 uker siden.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Bf 4 standard edit til 179 på psn store.

Bf 4 premium edition til 599 på psn store.

 

Ser at alle, bortsett fra en dlc pakke er gratis nå.

 

Har det da noen hensikt å kjøpe premium edition? Er det noe mer av betydning man får med den utgaven?

Endret av Teo1
Lenke til kommentar

Bf 4 standard edit til 179 på psn store.

Bf 4 premium edition til 599 på psn store.

 

Ser at alle, bortsett fra en dlc pakke er gratis nå.

 

Har det da noen hensikt å kjøpe premium edition? Er det noe mer av betydning man får med den utgaven?

Hvis alle dlc er gratis bortsett fra 1 så tror jeg ikke premium er noe vits......

BF1 har også vært gratis en stund....både spill,premium og dlc....på Xbox, usikker om det gjelder ps4 og pc også 

Lenke til kommentar

Hvis alle dlc er gratis bortsett fra 1 så tror jeg ikke premium er noe vits......

BF1 har også vært gratis en stund....både spill,premium og dlc....på Xbox, usikker om det gjelder ps4 og pc også 

 

 

Ok, takk for tilbakemld. 

Usikker på om BF1 er gratis på psn. Vil overraske meg. Lite som er gratis der i gården. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...