Gå til innhold

Dexter - Sesong 8 **Spekulasjonstråd** *Spoileradvarsel!*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp sett de to siste episodene nå etter at jeg ikke har hatt tid til å se en en liten stund. Men, dæven for en spenning de har lagt opp til i de tre siste episodene. Nå har jeg også vært så dum at jeg har sett scenene som er fra de neste episoden(e) også. Og hvis det er Vogel som er "kirurgen" så ville nok det være for enkelt. Håper for fansen sin skyld at de ikke har valgt å gå den veien, jeg syns heller at linja med Zack kunne vært dratt litt lengre og gjort serien litt mer spennende. Men, siden det er såpass sent i sesongen, så har de vel ikke nok episoder igjen til å dra det lengre ut enn de gjorde.

 

I bunn og grunn håper jeg heller ikke at flyttingen til Argentina blir noe av, da dette blir litt for enkelt for de som har fulgt serien gjennom åtte år med både gode og noen under-middels sesonger. Tror for øvrig også at de avslutter serien på et riktig tidspunkt da det hadde blitt mye repetisjon dersom de skulle gått inn for å lage enda en sesong. Er en grense for hvor mye spenning man kan skape og hvor lenge man kan holde fanskaren engasjert.

Lenke til kommentar

Nettopp sett de to siste episodene nå etter at jeg ikke har hatt tid til å se en en liten stund. Men, dæven for en spenning de har lagt opp til i de tre siste episodene. Nå har jeg også vært så dum at jeg har sett scenene som er fra de neste episoden(e) også. Og hvis det er Vogel som er "kirurgen" så ville nok det være for enkelt.

Vel, de avslørte hvem kirurgen var i dagens episode, så....

Lenke til kommentar

Er det bare meg som ikke er helt oppslukt? Dessverre sendes Dexter samtidig som Breaking Bad, og Dexter blir så nedtur i forhold.

 

Det er nok ikke bare du. Sesongen har vært ganske tam til nå, men alt for mange korte historier som ikke førte noe sted, og få karakterer jeg bryr meg om. At jeg var lettet når Zack døde sier jo sitt.

Lenke til kommentar

Er ikke bare det. Føler, som jeg nevnte tidligere i tråden, at nå som så mange veit om hemmeligheten hans (hvis man kan kalle det hemmelighet lengre), så blir alt så sært.

 

Fikk nesten fnatt på det motellrommet for et par episoder sida. 5 stykker: 1 seriemorder, 1 aspiring seriemorder, 1 psykolog som er tildels ansvarlig for begge, dama til serimorderen med flere drap på samvittigheta og midt oppi det hele søstera til nevnte seriemorder. Og alle kjenner til hverandre og hva dem står for(!) Kunne like gjerne ha vært satire.

 

Liker fortsatt serien, men brenner ikke like mye for den som jeg på et tidspunkt gjorde. Jeg hadde jo omtrent maraton på sesong 1-7, men sistedelen har tapt seg veldig, så jeg er glad det nærmer seg slutten.

Endret av Gurglemuffin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...