Gå til innhold

Dexter - Sesong 8 **Spekulasjonstråd** *Spoileradvarsel!*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, diskutering er fint. Å legge ut om hvor feil jeg tar når alle burde skjønne at jeg mente de vurderer en spin-off blir for teit. Og bare så du forstår det: Når de vurderer en spin-off er den under planlegging, og den dermed vært kjent lenge. Kan du nå slutte å kverulere og heller komme med den diskuteringen din? Takk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det viser seg at Masuka egentlig er seriemorderen som står bak alle de andre mordene i serien. :ph34r:

 

I mitt forvirrede hode kom jeg til å tenke på isteden for seriemorder så var Masuka serievoltektsmann, der snakker du om serie som hadde blitt avsluttet sekundet etter den var annonsert :p

Lenke til kommentar

I mitt forvirrede hode kom jeg til å tenke på isteden for seriemorder så var Masuka serievoltektsmann, der snakker du om serie som hadde blitt avsluttet sekundet etter den var annonsert :p

 

Skjønner liksom ikke hvordan seeren da skal føle sympati med Masuka. At han voldtar de som fortjener det? :p

Lenke til kommentar

Hannah McKay :w00t: Jada, enda en joker i spillet, og hun kommer på mange måter inn på perfekt tidspunkt. Nå blir det mye å styre for Dexter. Debra overlever nok, vil jeg tro. Var litt usikker i løpet av episoden på om Dexter kom til å drepe Zach og at den historien ville være over allerede, men i stedet fikk han seg en elev gitt. Føler på en måte at serien gjentar seg selv litt her, er jo ikke første gang Dex har prøvd seg på å ha en partner. Men kanskje blir det annerledes denne gangen. Spennende blir det hvertfall.

Lenke til kommentar

At Hannah kom tilbake for å ta hevn var helt åpenbart. Det ble jo diskutert til døde da forrige sesongg sluttet, og nå er det vel bekreftet. Selvsagt er det en sjanse for at de snur i neste episode og Hannah bare kødda, men tviler sterkt. Jeg håper bare hun eller Dexter dreper Zack snart. Fyren er utrolig irriterende, og jeg vil slettes ikke ha en 'ny' Dexter. Det blir for dumt. Det for mange løse tråder og for liten tid igjen til å komme med enda flere. Da kan vi jo risikere at den spinoff-en de diskuterer handler om Zack. Eller enda verre, at Zack dreper Hannah for å imponere Dexter, eller noe sånt bullshit.

Lenke til kommentar

Ser for meg at Dexter tat livet til Dr Vogel til skutt, og at dette med å lære guttungen kodeksen går fulstendig av hengslene etterhvert. Dexter er et engangstilfelle vil jeg tro. Blir hvert fall spennende å se. Hørte for øvrig nettopp et intervju med Michael C Hall hos Nerdist, og sa nevnte han at de for en liten stund siden er ferdig med innspillingen av denne siste sesongen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...