Gå til innhold

Dexter - Sesong 8 **Spekulasjonstråd** *Spoileradvarsel!*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håhå, Maury. Din tease! Jeg gleder meg vanvittig til å vite hvordan det ender, men jeg prøver å holde meg unna spoilers. Kjenner dog jeg blir veldig nysgjerrig av hva du har fått vite.

 

Har lyst å spørre om hva du tenker om slutten, men jeg er redd for at jeg muligens kan gjette slutten om du sier dine tanker. Nei hold det for deg selv.

 

*Forlate tråden*

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Når man skriver om tv så mye som jeg gjør, og har tilgang på ting andre ikke har så får jeg ting litt ute av intet. Ukas episode bekrefta slutten for min del.

 

Jaha? Så drit i å skriv her, det du skriver kan hinte til at det slutter med att Debra tar Dexter. Om det stemmer og du spoiler det så, ja, blir så jævla irritert.

Lenke til kommentar

Godt mulig det ender med at Deb tar Dexter, og Vogel vil nok ha noe med det å gjøre. Men i så fall, hvor passer Hannah inn i bildet? Pluss, vi har jo allerede fått "Deb tar Dexter" biten med det kræsjet. Jeg tviler på at vi vil få noe så drastisk så tidlig i sesongen, om det er sånn serien kommer til å slutte. De har jo på en måte "brukt opp" den vrien.

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Sikkert flere her som bør gjøre det. Forstår forøvrig Gypsys frustrasjon, det er irriterende og unødvendig med folk som skal gjentatte ganger påpeke at de vet noe som er spoiler, og konstant drive med hinting til hva de vet. Det er en veldig smal grense mellom å si at man vet noe og å spolere ting for andre. Derfor er det best at folk unngår den slags teasing, da det erfaringsmessig stort sett fører til misnøye og krangling.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gjorde det samme i første episode. En av dialogene til Deb var nesten bare tilfeldige ord her og der, som om hun hadde Tourettes eller noe. :p

 

Så for øvrig denne episoden usensurert. Interessant nok i seg selv, men skuffet over slutten. Hvem fanken vil ha happy ending i en vanlig episode? Spesielt med tanke på hvordan forrige sluttet? Angående starten hadde jeg rett. Å la oss tro Deb var død ville vært en bra cliffhanger. Denne episoden startet jo bare en stund senere, når alt var tilbake til det nesten normale. Kjipt.

Lenke til kommentar

Likte episoden jeg.

Syntes forholdet mellom Dex og Deb hittil i sesongen har vært enormt slitsomt å se på, mulig det blir litt enklere nå.

 

Er glad det er siste sesong. Å se på serien vel vitende om at Debra veit om hva Dexter er og driver med er bare ikke det samme. Håper dem finner på en god avslutning på det hele, det er serien absolutt verdt.

Endret av Gurglemuffin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Serien fortjener en god slutt etter flere gode sesonger, men akkurat nå er jeg faktisk litt lei. Venter egentlig bare på slutten nå.

Debra er irriterende, Jaimie er irriterende, til og med Dexter er irriterende i blandt.

 

Glad det er siste sesong, og at de da kan slutte "i mens leken er god".

Lenke til kommentar

Syns Jennifer Carpenter er fantastisk som Debra, og selv om rollefiguren kan være til tider irriterende så er jeg glad hun er der.

Like denne episoden, som førte til løsning i en del ting, og som i sin tur nå vil bringe sesongen et steg videre, siden de er ferdige med bolken Dex vs Deb. Trodde egentlig ikke det skulle skje så tidlig inn i sesongen, men egentlig like greit. :) Samtidig, er jo snart allerede halvveis, så.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk det er litt teit at de 'avsluttet' så mye allerede. Som sagt er vi nesten halvveis i sesongen, så det er veldig dårlig tid til å bygge opp til noe nytt nå. Det eneste må vel være om vi slipper flere 'ukens drapsmann' og går rett på slutten. Det verste de kan gjøre er å slutte nest siste episode med at folk forstår noe ikke er helt som det skal være med Dexter. Det må de finne ut av mye tidligere, så vi får god tid til å bygge opp til en heftig sesongavslutning.

 

Hva skjer med hjernekirurgen nå? Tok de den rette personen, eller kan det være noen annen som står bak? Leste anmeldelsen av episoden på IGN. og de har noen bra poeng. Om fyren de tok er hjernekirurgen, hvorfor kidnappet han Vogel nå? Han har jo hatt sjansen mange ganger, så hvorfor nå? At han oppdaget Dexter er litt tynt. Dessuten: Om han var smart nok til å være hjernekirurgen, hvorfor være så idiot at han gjemmer seg under sengen? Pluss at fokuserte jo på sko, ikke hjernen til folk. Synes bare det er en rimelig tynn forklaring på hele greia.

 

Ang. Deb vs Jennifer Carpenter liker jeg Deb, men liker ikke JC noe særlig. Synes hun er en ganske dårlig skuespiller, og passer ikke i rollen.

Lenke til kommentar

En spin-off har vært kjent lenge, og jeg tror den til og med var diskutert her i tråden. Spørsmålet er vel ikke om den kommer, men om hvem den vil handle om.

 

Det er jo fremdeles et spørsmål om en spinoff vil komme. Showtime er ikke som de amerikanske nettverks-kanalene som bare automatisk tenker spinoff hvis ting åpnes for det.

 

At de har fornyet kontrakten til en showrunner på en suksessfull serie er ikke uvanlig. Med hva Showtime har kommet med i år og kommer med i 2014 er ikke nødvendigvis en Dexter-spinoff en done deal uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...