Gå til innhold

FarCry 3 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

streamen jeg titter på, duden som spiller har brukt 11 timer og er på siste stretchen av main-questen.

 

41% complete spill på 11 timer, vet ikke jeg.. Tror ikke folk kommer til å bli skuffet av dette spillet, i så fall er det på tide at neste "storspill" blir en ekte teleporteringsmaskin som teleporterer deg direkte inn i en ekte krig.

Lenke til kommentar

Fuckfuckfuck! Jeg har fire eksamener foran meg, før jeg reiser rett hjem til juleferie. Jeg gleder meg til juleferien, men jeg tar ikke sjansen på å installere spillet før jeg er ferdig med alle fire, og jeg tar ikke med meg desktopen hjem. Heldigvis har jeg to-tre dager mellom siste eksamen og flyturen hjem. Da skal det spilles!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjører spillet på høyeste innstillinger i DX11 har 'ingen" problemer med mitt GTX580 ihvertfall. Ligger jevnt på 50-60 FPS, dropper noen ganger ned til 45.

 

Dog er dette uten AA, men helt ærlig ser jeg nesten ingen grunn til å ha det på, spillet ser mega bra ut uten.

 

Vel og merke har det kommet nye Nvidia drivere idag for Far Cry 3 som jeg har instalert, de gir f.eks opptill 38 % ytelseforbedrelse hvis man har GTX680.

 

Jeg har ikke spilt så mye av historien enda, men teknisk er jeg fornøyd ihvertfall :)

 

Hei, spørsmål til deg, ser du skriver at det er kommet ut nye drivere fra Nvidia i dag, eg var innpå hjemmsiden deres men fant ingenting. Har forresten GTX 680 så kan forvente meg et reelt byks om eg finner dem:p

Lenke til kommentar

Selv får jeg ikke installert de nye driverne på GTX 670. Dette skjer hver gang:

 

http://dl.dropbox.co...t%20Drivere.jpg

 

Noen ide til hva som kan være galt? :hm:

 

Edit:

 

Hmm, ser ut som jeg ikke får spille uansett så.. Dette skjer hver gang jeg prøver å starte spillet:

 

http://dl.dropbox.com/u/97527977/Far%20Cry%203%20feil.jpg

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Selv får jeg ikke installert de nye driverne på GTX 670. Dette skjer hver gang:

 

http://dl.dropbox.co...t%20Drivere.jpg

 

Noen ide til hva som kan være galt? :hm:

 

Edit:

 

Hmm, ser ut som jeg ikke får spille uansett så.. Dette skjer hver gang jeg prøver å starte spillet:

 

http://dl.dropbox.co...%203%20feil.jpg

 

Enten for liten plass på harddisken din, korrupte filer (Isåfall kjør gjennom Verify) eller problemer med selve disken din. Når du starter spillet for første gang så skal den dekryptere filene så den trenger ekstra plass enn bare preloaden.

Lenke til kommentar

Kun norsk språk mulig i spillet (PC-versjonen)??

 

Dette liker jeg ikke. Mulig jeg er for rask på avtrekkeren, men finner ingen måte å stille om spillet til engelsk. Alt av menyer er oversatt til norsk, inkludert settings. Så... hva faen jeg skulle stille grafikkinnstillingene til var ikke så lett å forstå umiddelbart når det dukker opp helt nye begreper.

Kall meg sær, men norsk språk i spill forvirrer meg. Kunne vært greit med norsk subtitles på tale, men i menyer og ellers... skjønner ikke bæra. Samma skjedde i nyeste Ghost Recon, så det er vel en Ubisoft ting. Navnene på oppdragene der var oversatt til norsk, og det klang utrolig teit i forhold til orginalnavnene på engelsk. Nok om det...

 

Skal se om jeg finner løsning i noen .ini filer noe sted.

 

Edit: Fant GamerProfile.xml fil i MyGames i mine dokumenter mappen. Inni der sto det bl.a. "SoundProfile language=Norwegian" - eneste referansen til språk jeg har funnet til nå. Endret den til "English", men det hjalp ikke. :(

 

Please - noen som har en fix?

Lenke til kommentar

Enten for liten plass på harddisken din, korrupte filer (Isåfall kjør gjennom Verify) eller problemer med selve disken din. Når du starter spillet for første gang så skal den dekryptere filene så den trenger ekstra plass enn bare preloaden.

 

Fant ut av det selv, og det var som du sier for lite plass på SSDen. :p Skjermkortdriveren løste seg også med å laste ned på nytt. :)

 

Men angående de ekstra oppdragene man fikk med i Deluxe utgaven, når får man tilgang til de?

Lenke til kommentar

Spillet vil kjøre meget bra.

 

 

Morsomt øyeblikk istad når jeg krasja på en øy med en vannskuter, for å såvidt klare å skyte de 2 vaktene på land som oppdaget meg, for å så dra skadet i huset for å gjemme meg for de nye vaktene som kommer i bil da de hørte skuddene, og da jeg lister meg ut av huset møter jeg selvfølgelig på en fuckings leopard(!), og blir mildt sagt litt smånervøs da jeg ikke kan skyte den uten å lage lyd, og hand-to-hand kamp kan bli vanskelig.. ahh det er et av mange herlige situasjoner man havner i når man spiller et open world spill som dette :)

Oh yeah! gleder meg som en liten unge nå! 70% ferdig lasta ned på steam, og begynner ikke på skolen før klokka halv 1 :) rekker å teste det ut litt.
Lenke til kommentar

Kun norsk språk mulig i spillet (PC-versjonen)??

 

Dette liker jeg ikke. Mulig jeg er for rask på avtrekkeren, men finner ingen måte å stille om spillet til engelsk. Alt av menyer er oversatt til norsk, inkludert settings. Så... hva faen jeg skulle stille grafikkinnstillingene til var ikke så lett å forstå umiddelbart når det dukker opp helt nye begreper.

Kall meg sær, men norsk språk i spill forvirrer meg. Kunne vært greit med norsk subtitles på tale, men i menyer og ellers... skjønner ikke bæra. Samma skjedde i nyeste Ghost Recon, så det er vel en Ubisoft ting. Navnene på oppdragene der var oversatt til norsk, og det klang utrolig teit i forhold til orginalnavnene på engelsk. Nok om det...

 

Skal se om jeg finner løsning i noen .ini filer noe sted.

 

Edit: Fant GamerProfile.xml fil i MyGames i mine dokumenter mappen. Inni der sto det bl.a. "SoundProfile language=Norwegian" - eneste referansen til språk jeg har funnet til nå. Endret den til "English", men det hjalp ikke. :(

 

Please - noen som har en fix?

Eneste løsning til nå var å installere engelsk windows... lastet ned språkpakke til windows installasjonen jeg hadde og byttet til engelsk. Da skjønte selv Ubisoft at jeg ville ha spillet på engelsk også. Teit.

 

Så, da får jeg ha engelsk windows så lenge da.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Spilt siden igår litt..Har rundt 50 + fps, skulle kanskje hatt høyere men det får gå. Veldig bra spill så langt egentlig. Dog jeg skal kjøpe spillet er jeg glad jeg har offline versjonen så langt. Synes det er grusomt med norsk tekst, gled dere uansett. En sang:

Hva er specsa på pcen din? :) og hvilken grafikk innstillinger spiller du på?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...