Gå til innhold

FarCry 3 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda et spill fra Ubisoft som vanlig kjøres under det jeg håpet på. Ingen andre spill er slik, men jo da Ubisoft sine gjør det

Utrolig skuffa over FarCry 3 på tekniske delen. Og ja jeg har fysiske spillet!

 

@ Nå frøys spillet også. Ubisoft dere har dritet dere ut!

 

Trodde du som ivrig konsoll spiller hadde skjønt det innen nå jeg? Fikk mitt eksemplar til X360 idag, en slenger inn spillet og that's it.

Lenke til kommentar

Tror dette er en av de absolutt beste spillene jeg har spilt på lenge. Også multiplayeren er overraskende bra. Dem har blitt inspirert av Call of Duty men gameplayet er langt mer taktisk og bedre utført samt mer åpne områder. Det er rett og slett ufattelig kvalitet hele veien gjennom.

 

Jeg er glad jeg ikke er anmelder for det er så ufattelig mye bra I dette spillet at det ville tatt flere sider.

Blown away er det jeg er ........... fy faen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det krever sitt for å si det sånn. Kjører på "meget høy" på innstillinger, og mine to 560TI i SLI får kjørt seg i tillegg til en I7-2600 @4.0 ghz. Har ikke rotet så mye rundt med settings enda, men jeg syns nå det grafiske ser bra ut. Skal sjekke litt fps og slikt etterhvert.

 

Jeg kjører spillet på høyeste innstillinger i DX11 har 'ingen" problemer med mitt GTX580 ihvertfall. Ligger jevnt på 50-60 FPS, dropper noen ganger ned til 45.

 

Dog er dette uten AA, men helt ærlig ser jeg nesten ingen grunn til å ha det på, spillet ser mega bra ut uten.

 

Vel og merke har det kommet nye Nvidia drivere idag for Far Cry 3 som jeg har instalert, de gir f.eks opptill 38 % ytelseforbedrelse hvis man har GTX680.

 

Jeg har ikke spilt så mye av historien enda, men teknisk er jeg fornøyd ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Nokon som har dårlig pc som har prøvd dette?

 

Eg har ein bærbar med Radeon HD 5650 og 4 gb ram... den klarer Battlefield OK, for nokon vil det seie heilt elendig, men spelbart for min del. Korleis vil det vera å prøva FarCry skal tru?

 

Har jo PS3, men er ikkje heilt glad i å spela FPS på ps3, men kanskje eg må bita i det sure eplet denne gongen sidan det faktisk er viktig med ei god speloppleving..

Lenke til kommentar

hvordan tror dere spillet vil kjøre på GTX 670 OC (Med Far cry 3 driveren fra nvidia) 8gb ram,

og en i5 3770k (3.40Ghz)?

 

Spillet vil kjøre meget bra.

 

 

Morsomt øyeblikk istad når jeg krasja på en øy med en vannskuter, for å såvidt klare å skyte de 2 vaktene på land som oppdaget meg, for å så dra skadet i huset for å gjemme meg for de nye vaktene som kommer i bil da de hørte skuddene, og da jeg lister meg ut av huset møter jeg selvfølgelig på en fuckings leopard(!), og blir mildt sagt litt smånervøs da jeg ikke kan skyte den uten å lage lyd, og hand-to-hand kamp kan bli vanskelig.. ahh det er et av mange herlige situasjoner man havner i når man spiller et open world spill som dette :)

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...