Gå til innhold

FarCry 3 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bestilte på komplett fordi når det kan sendes med brevpost kommer det vanligvis dagen etter bestilling.

men ser at det er forsatt er ubekreftet i lagerbeholdningen. :hm:

har satt av helgen til dette spillet så jeg SKAL ha far cry 3

fra komplett eller så blir det plan B kjøpe det på steam om det ikke dukker opp i postkassa senest fredag. :w00t:

Endret av rbr
Lenke til kommentar

Får håpe det kommer en patch på torsdag som gjør at DirecX 11 fungerer.

Edit: Selv å trykke escape for å komme til menyen medfører at bildet fryser og mission over. Virker som om de ikke liker at folk spiller før tida! Tydelig at man trenger en day one patch for å få spillet til å fungere i det hele tatt. Sikkert for å irritere piratene, men jeg er jo ikke én av dem.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Får håpe det kommer en patch på torsdag som gjør at DirecX 11 fungerer.

Edit: Selv å trykke escape for å komme til menyen medfører at bildet fryser og mission over. Virker som om de ikke liker at folk spiller før tida! Tydelig at man trenger en day one patch for å få spillet til å fungere i det hele tatt. Sikkert for å irritere piratene, men jeg er jo ikke én av dem.

 

0_o hvordan spiller du det da ? Er jo ikke sendt ut enda.

Lenke til kommentar

Ja ja. Kom hjem fra jobb og der lå det melding fra postmannen om at en pakke var for stor for postkassen, og den kunne hentes på lokale postkontor etter 15:00. Ilte så ned på posten senere på kvelden og der hadde de ikke fått inn noe pakke til meg. Så den lever sitt eget liv i en eller annne postbil på bygda. Alternativt så sitter det en sleip postmann og installerer Far cry 3 insane edition.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...