Gå til innhold

FarCry 3 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet nøyaktig når i morgen vi kan starte å spille? Laster ned nå ihvertfall! :)

 

Vel, vil vel nesten tro at de som kjøper spillet utenfor Steam kan spille det med en gang? Dog co-op og multiplayer åpner vel sikkert ikke før imorgen. De som har kjøpt fra Steam kan spille om 13 timer, altså 01:00 i morgen natt, altså 1 time over midnatt idag.

 

 

Med tanke på map editoren, noen som har peiling på hvor enkelt det blir å dele maps seg i mellom og eventuelt spille i lag på maps man lager? Lurer siden spillet ikke har dedikerte servere, så greier ikke helt å se hvordan man eventuelt for spilt custom maps?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Elkjøp sendte på lørdag allerede, så fikk spillet igår. Det vil si at jeg bruker Uplay, ikke Steam. Ettersom australsk release var for noen timer sida er alt oppe og går, og Uplay går tydeligvis bare etter første release. Lasta ned patch med en gang jeg åpna spillet istad, og alt av servere osv. er nå oppe. Kunne spilt igår også, men det var jo veldig buggy pga. manglende patch. Sjekka patch notes, og de issues jeg hadde sto ikke lista - hvilket jeg antar betyr at det var for å hindre folk i å spille for tidlig.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

FIkk spillet i dag jeg også, ikke testa enda. Kjøpte det på grunn av bra kritikker og at jeg liker den typen spill.

Tenkte å fullføre Just Cause 2 før jeg begynner med dette. Beregner vel cirka 200 timer på JC2, jævlig stort spill. FC3 og JC2 er vel igrunn ganske like etter hva jeg kan se? Kommer sikkert til å savne grappling hooken fra JC2 :D

Du som la ut video her: Norsk i spill er bare totalt feil! Har ikke ord for hvor idiotisk det ser ut.

Lenke til kommentar

Du som la ut video her: Norsk i spill er bare totalt feil! Har ikke ord for hvor idiotisk det ser ut.

Enig med deg der så det er endret. Skjønner ikke helt hvorfor det ble slik i starten.

Uh., det vil si jeg trodde jeg hadde gjort det. Teksting i spillets menyer er satt til Engelsk, Uplay, kjører på Engelsk så hvorfor i himmelens navn er det teksting ingame og hovedmeny på norsk ?

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...