Gå til innhold

FarCry 3 tråden!


Anbefalte innlegg

Kan man spille som en slags silent killer, eller er spille veldig basert på konstant skyting? :)

Jeg tok et stealth kill på en gris. Det sier vel sitt. ;p Med to skills kan du ikke bare snike deg inn på folk og drepe de lydløst, men du kan drepe de lydløst selv om de er over deg eller under deg (f.eks hoppe ned på en fyr og ta ham med kniven.) Liker friheten her. Tenkte å snike meg inn på noen folk, men lånte i stedet en bil og kjørte dem ned. :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fuckfuckfuck! Jeg har fire eksamener foran meg, før jeg reiser rett hjem til juleferie. Jeg gleder meg til juleferien, men jeg tar ikke sjansen på å installere spillet før jeg er ferdig med alle fire, og jeg tar ikke med meg desktopen hjem. Heldigvis har jeg to-tre dager mellom siste eksamen og flyturen hjem. Da skal det spilles!

Disregard this. Jeg måtte installere spillet i dag, og har sløst vekk ca. 6 timer lesetid. Jaja, får jobbe mer i morgen! :p

Lenke til kommentar

Har spilt i noen timer nå og må si at spillet virkelig er bra! Liker hvordan det på en måte knytter samme FC1 og FC2; to spill som igrunn var helt forskjellige. Ok lyd, musikken skrudde jeg av med en gang :p

Kjører på High/Very High + HDAO @ 1920x1200 på mitt 5850 og har ingen problemer med lav fps.

Er ikke veldig begeistret over grafikken, på det tekniske er den dårlig, langt fra Crysis(rart hvor lite som har skjedd på fem år). Veldig fine utsikter og sol- ned/opp -ganger, men så fort man snur seg kommer det en merkelig skygge, rar DoF eller lavoppløst tekstur. Det er nå min mening.

 

Har vært i så utrolig mange rare episoder der jeg har blitt skremt av dyr midt i et snike oppdrag osv. veldig artig med så mye wildlife :D Digger hvordan man må skinne dyr for å crafte nytt equipment.

 

Går for det meste bare stealth med pil & bue, et av de få spillene dette virkelig er mulig. Syntes det noen ganger kan bli litt for lett da jeg plutselig står fem meter forran en fyr som ikke ser meg. Bør vel kanskje sette opp vansklighetsgraden.

Endret av Larsera.
Lenke til kommentar

Dæven jeg er sjokkert over dette spillet! Skulle bare teste det kjapt på kvelden for å se hvordan det var og nå etter syv timer klarte jeg endelig å rive meg bort fra skjermen. Spiller mye spill men dette hooka meg med engang, og det er lenge siden jeg har hatt det så gøy i ett enspiller spill. Det er som en perfekt blanding av Far Cry 1 og Just Cause 2. Dette er en klar kandidat til årets spill i mine øyne.

Lenke til kommentar

ja

 

Ah, har bare et kort selv, men mitt ene kort ligger på 99 prosent last hele tiden uten AA. Har ikke testet hvor mye GPU belastning det er med AA, men går utifra det er full belastning da også. Men hvis jeg forsto deg riktig så får du helt ned til 10 FPS med 2x AA? Selv mister jeg rundt 10-15 FPS med 2x AA, så ligger da på rundt 40-60 FPS istedenfor 50-70 uten. Men hvis du får så lite som 10 så kan det høres ut som det er noe som ikke stemmer helt ja, spesielt siden du har SLi.

 

---

 

Uansett, moro å se at mesteparten er veldig fornøyd med spillet! Husker for noen måneder siden så var det nesten ingen som hadde troen på dette spillet, og nå er det "elsket" stortsett over alt! :D

 

For de som enda ikke har kjøpt spillet pga skuffelsen etter Far Cry 2, så trenger du ikke å bekymre deg! De har virkelig hørt på kritikken fra Far Cry 2 og forbedret det, for Far Cry 3 er mye bedre på alle områder etter min mening.

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

ja de sa jo at de skulle gå vekk fra det...trodde heller ikke spillet var avhenging av nettet før nå...går jo ikke an å crafte ting eller noe...så kræsjer spillet...for no dritt...og så klager de at folk heller laster ned spill ulovlig...ja..nå sitter piratene å koser seg med FC3 mens vi som har kjøpt det må vente til jævla ubisoft våkner og fikser serveren sin...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske irriterende at man ikke får spille SP når serverne til Ubisoft er nede! Har vært nede i rundt 5-6 timer nå, og enda ikke klart å få de til å fungere igjen! :nei2:

Får heller ikke "logget inn" når jeg starter spillet, men trykker bare OK og så story og så fortsetter jeg der jeg sluttet sist. No problemo.

 

Rettelse...det funker visst ikke så bra...

 

Ser ut til at problemet er at hver gang jeg trykker esc for å crafte, eller sjekke ryggsekken eller annet så går spillet i svart siden far cry 3 service ikke er oppe og går. Dette er jo utrolig irritierende da spillet mer eller mindre er uspillbart atm.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
hitman er jo ikke i nærheten av far cry 3.

 

Kommer veldig ann på hva en liker. Jeg digger hitman, mest fordi at det er veldig mange måter å knerte hver fyr på. Tar evigheter å få det perfekt.

 

Men skal spille en del FC3 i helga, håper på å runne det, så kjøper jeg så snart jeg får lønn (blakk etter steamsalg), om det er så bra alle sier, men ser veldig positivt ut til nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...