Gå til innhold

FarCry 3 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også GTX 670 og med AA så detter FPS ganske lavt ja. Men det skjer vel med de som har AMD også, eller? Uansett så syns jeg ikke AA er så viktig i Far Cry 3.

 

okey, bra det ikke bare er meg...men er jo litt rart at uten AA så ligger gpu bruken på 60-70% for begge og ca 1000 mb minnebruk...mens med 2X AA så øker minnebruken med kun 100 mb mens fpsen synker betraktelig..å gå fra 60fps til 10 pga 2X AA skal ikke skje...men får håpe det kommer en fiks...selv om spillet ser utrolig pent ut uten AA så er AA et stort savn

Lenke til kommentar

Du kan ikke sjekke med MSI Afterburner (eller annet program som kan vise graf over FPS, samt graf over GPU-belastning) Og så kan du kanskje sjekke om det er noen sammenheng.

 

F. eks burde jo GPU lasten stagnere rett i 100 % (ligger ofte rundt 95-100 % til vanlig). Om det viser seg at den derimot gjør det motsatte og GPUen sin belastning faller et lite øyeblikk (samtidig som når du får 10 FPS for eksempel), så kan det bety noe annet.

 

Gjerne også sammen med alle andre grafer som spenning, frekvens, og temperatur på skjermkortet.

 

Sånnsett er MSI afterburner et must for alle litt mer drevne, som ønsker å analysere problemer. :)

Lenke til kommentar

Ganske kul falleffekt må jeg si. Fikk nesten litt knip i magen. :D

 

Dog svært skuffende teksturer da... :(

Noen av steinene har ikke de beste texturene, men alt annet må jeg si ser bra ut :) No worries haha

 

EDIT: Ser ut til at den steinen jeg stod på har bugga texturer, var ikke meningen å komme seg dit tror jeg, så kan hende det er grunnen til at det så jævla uskarpt ut. Kan ikke skjønne annet.

Endret av Martx2112
Lenke til kommentar

Du kan ikke sjekke med MSI Afterburner (eller annet program som kan vise graf over FPS, samt graf over GPU-belastning) Og så kan du kanskje sjekke om det er noen sammenheng.

 

F. eks burde jo GPU lasten stagnere rett i 100 % (ligger ofte rundt 95-100 % til vanlig). Om det viser seg at den derimot gjør det motsatte og GPUen sin belastning faller et lite øyeblikk (samtidig som når du får 10 FPS for eksempel), så kan det bety noe annet.

 

Gjerne også sammen med alle andre grafer som spenning, frekvens, og temperatur på skjermkortet.

 

Sånnsett er MSI afterburner et must for alle litt mer drevne, som ønsker å analysere problemer. :)

 

bruker msi afterburner...ser også gpu bruk og mye annet rart på tastatur skjermen...er veldig rart at jeg ikke får 100 gpu når det lagger...først trodde jeg at kansje cpuen ikke hang med, men siden det er kun AA som påvirker det så virker det veldig som en bug eller noe.

Lenke til kommentar

Ser ut som en del sliter med noe ytelses problemer? Sett noen ha samme grafikkkort som meg(670) eller 680 også som nevner det. Men må være noe rart, kjører alt på fult her, i 1920x1200, bruker ikke AA derimot. Har GTX 670 Windforce 3X utgaven fra Gigabyte, i7 920 @ 3.8GHz og her flyter alt meget bra. Bruker heller ikke siste beta driveren til Nvidia som vist nok skal gi noe ytelses forbedring til spillet, bruker siste offisielle WHQL driveren, og den funker fint her.

 

Eller må jeg si at spillet er fantastisk så langt, lenge siden jeg har kost meg så mye med et FPS spill.

Lenke til kommentar

Noen som vet om spillet kan/vil kunne moddes på? Ser ekstremt stort potensiale hvis dem lar moddere slippe seg løs på spillet.

 

Ellers må jeg si meg enig med de flere andre i tråden, lenge siden jeg sist koste meg slik i et FPS spill. Har nå en tendens til å glemme oppdragene mine helt, da jeg er altfor oppslukt etter å utforske alle kroker av øya :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...