Gå til innhold

FarCry 3 tråden!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

bruker dette steamworks? isåfall er det jo et fett når det blir sendt, bare man har det føre torsdag. håper dette er bedre enn absolution, som i mine øyne er årets nedtur :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"LOST EXPEDTION EDITION ER KUN FOR DE SOM FORHÅNDSBESTILLER.

Alle som forhåndsbestiller får The Lost Expeditions-utgaven av spillet, utvidet med to ekstra oppdrag (ca. 40 minutter ekstra spilletid) og et bonusvåpen for flerspillerdelen av spillet.

 

Bestilte det igår når det var på black friday tilbud, 299,-

http://www.spaceworl...=0&prodID=46294

 

Insane edition:

http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=0&prodid=49083

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

skal kjøpe meg far cry 3 på pc (Blir nok steam) Men er det slik at man må ha i7 prosessor og gtx 680 graffikort for å spille dette på ultra/ høyeste grafikk?! det er jo helt sjukt. Eller holder det med i5 3570k (Ikke oveclocket) og gtx 670 oc edition? spiller BF3 på ultra med over 60FPS på alle maps... hva tror dere?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

har hørt, merk deg hørt at fc3 skal være meget snill når det kommer til hw krav for max grafikk.

her er krava kopiert fra steam!

 

Minimum:

OS:Windows XP, Windows Vista and Windows 7

Processor:Intel Core®2 Duo E6700 @ 2.6 GHz or AMD Athlon64 X2 6000+ @ 3.0Ghz or better

Memory:2 GB RAM

Graphics:512MB Video RAM (1GB Video RAM), DirectX9c (DirectX11) Shader Model 3.0 (Shader Model 5.0)

DirectX®:9.0c

Hard Drive:15 GB HD space

Sound:DirectX Compatible (Recommended Surround Sound 5.1 capable)

Other Requirements:Broadband Internet connection

Additional:*Supported Video Cards at Time of Release: AMD Radeon™ HD 2900 / 3000 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 series, NVIDIA® GeForce® 8800 GTX / 9 / 200 / 400 / 500 / 600 series. Laptop versions of these cards may work, but are not supported. These chipsets are the only ones that will run this game. For the most up-to-date minimum requirement listings, please visit the FAQ on our support website at http://support.ubi.com.

Requires a UPlay account

Recommended:

Memory:4 GB RAM

Graphics:512MB Video RAM (1GB Video RAM), DirectX9c (DirectX11) Shader Model 3.0 (Shader Model 5.0)

DirectX®:11

Hard Drive:15 GB HD space

Sound:DirectX Compatible (Recommended Surround Sound 5.1 capable)

Other Requirements:Broadband Internet connection

Additional:*Supported Video Cards at Time of Release: AMD Radeon™ HD 2900 / 3000 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 series, NVIDIA® GeForce® 8800 GTX / 9 / 200 / 400 / 500 / 600 series. Laptop versions of these cards may work, but are not supported. These chipsets are the only ones that will run this game. For the most up-to-date minimum requirement listings, please visit the FAQ on our support website at http://support.ubi.com.

Requires a UPlay account

Lenke til kommentar

skal kjøpe meg far cry 3 på pc (Blir nok steam) Men er det slik at man må ha i7 prosessor og gtx 680 graffikort for å spille dette på ultra/ høyeste grafikk?! det er jo helt sjukt. Eller holder det med i5 3570k (Ikke oveclocket) og gtx 670 oc edition? spiller BF3 på ultra med over 60FPS på alle maps... hva tror dere?

Tipper du kan kjøre tilnærma maks i verste fall. 670 OC er så og si like god som 680 (her snakker vi 2-3 FPS forskjell), og selv om de anbefaler i7-2600k for maks kan jeg ikke skjønne annet enn at man kan ha noe litt treigere. Hvis ikke er det jo tidenes mest CPU-hissige spill.

Lenke til kommentar

"Spillet kjører nesten alt på fullt (kombinasjon av ultra og high, men uten kantutjevning) som regel godt over 30 FPS. Det er som vanlig AA (antialiasing) som trekker ned FPS-en. Selv uten kantutjevning ser det flott ut. Personlig foretrekker vi fler FPS enn noe mindre hakk i de flotte teksturene.

 

Spillet er anmeldt på en DX11-støttet PC: Nvidia GTX 560ti 1GB, 8GB RAM, og en seks-kjernet AMD Athlon II 1100T-CPU. Ikke det råeste man får tak, men mer enn nok for å nyte Far Cry 3."

 

Fra ITavisen sin anmeldelse. Men det skal sies at 30 FPS og eventuelt litt over er alt for lite i et spill som Far Cry 3.

Lenke til kommentar

GTX 650Ti fik ca 34 FPS i Guru3D sin test i Crysis 2 High-Res, som også bruker Cryegnine motoren.(dette var dog med 4xAA) Altså ganske lik ytelse som de fikk i testen til Itavisen (minus AA).

 

I den samme testen så yter et GTX 680 63 FPS, og dette er jo ganske grei ytelse i et slikt spill. Jeg ville derfor forventet noe rundt 63 FPS i Far Cry 3 uten Antialiasing.

 

Men skal du kjøre alt på maks (med Antialiasing aktivert altså), så ville jeg nok forventet en nær halvering i ytelse, altså rundt 35-40FPS. ;) Spillbart, men ikke akkurat BRA ytelse...

 

Ps: Husk at GTX 670 har mindre minne enn GTX 680, og dette kan plutselig slå ut ganske negativt når du kjører med så høyoppløste teksturer, AA OG høye oppløsninger, og i værste fall så kan selv en OC versjon av GTX 670 prestere godt under et GTX 680. Jeg sier ikke at dette er tilfelle i dette spillet, men det KAN skje. ;)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...