Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Er det alltid tilfeldig hvem man ender opp med hvis man spiller på nett? Kan man invitere andre på noe vis?

 

Endret: Litt teit formulert, for jeg vet at det er tilfeldig hvem du møter på. Spørsmålet blir da om man i tillegg kan invitere andre fra vennelisten. :)

Ja det er ingen problem, er litt forskjellig fra spill til spill, men på for eksempel BF Hardline så får du bare de til å joine squad så er du sikker at dere kommer på samme lag hvis ikke så kan man også lage en gruppe også legge til personen der.

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er det alltid tilfeldig hvem man ender opp med hvis man spiller på nett? Kan man invitere andre på noe vis?

 

Endret: Litt teit formulert, for jeg vet at det er tilfeldig hvem du møter på. Spørsmålet blir da om man i tillegg kan invitere andre fra vennelisten. :)

Ja det er ingen problem, er litt forskjellig fra spill til spill, men på for eksempel BF Hardline så får du bare de til å joine squad så er du sikker at dere kommer på samme lag hvis ikke så kan man også lage en gruppe også legge til personen der.

 

Regner med har mente Journey, så vidt jeg har fått med meg, så vil det alltid være med randoms : )

Lenke til kommentar

Skal bli interessant å se hvor mye bråk det blir når Uncharted 4 kommer. Når en har spilt alle 3 Uncharted spillene i 60ish fps og så blir det bare ca halve antall fps i Uncharted 4. Det gjør noe med spill opplevelsen det altså...

 

Det kommer til å bli mye dritt rundt i kommentar områder for å si det pent....aj aj aj. 

Lenke til kommentar

ND har jo lagt grafikkstandarden på UC4 skyhøyt og bevisst designet det for 30 fps. Grafikken hadde vært halve kvaliteten med 60 fps i.o.m at PS4 har et gitt sett med CPU og GPU kraft.

 

De som vil ha 60 fps kan jo be om et extreme kit med nitrogenkjøling for overklokking og et hack for å bruke utility-prosessoren til spillet. Evt koble sammen to PS4 i nettverk.

 

De tenker nok bare framover og skal ordne remaster av UC4 på PS5 ;)

Lenke til kommentar

 

 

Hoy! Stemmer det var snakk om at vi skulle få det gratis vi som hadde handlet det på PS3 ja. Da må jeg nesten sjekke ut det. Er vel kommet ny episode til Game of Thrones i dag også, oh joy! :D

Er GoT episode spillet bra? Likte TWD men ikke så begeistret for TWAU.

Personlig digget jeg TWD. Jeg er storfan av GoT serien, men likte ikke Telltale sine spillepisoder like godt.

 

Derimot er tales from the borderlands veldig underholdende og liker de mye bedre enn GoT episodene.

Lenke til kommentar

 

Hoy! Stemmer det var snakk om at vi skulle få det gratis vi som hadde handlet det på PS3 ja. Da må jeg nesten sjekke ut det. Er vel kommet ny episode til Game of Thrones i dag også, oh joy! :D

Er GoT episode spillet bra? Likte TWD men ikke så begeistret for TWAU.

 

 

Jeg liker det kjempegodt så langt :) Kjempe fan av serien, har pløyd igjennom bøkene og får ikke nok altså. 

Lenke til kommentar

Takker Mala, vært litt frem og tilbake på om jeg skulle kjøpe :)

 

 

CaZper:

Er borderland pisode-spillet avhengig av at man likte borderlandsspillene godt? Bra spill for all del men jeg spilte de bare noen timer hver seg.

 

Ift. TWD så likte jeg både episode spillene og tv-serien (inntil jeg sluttet å se tv-serien i en av sesongpausene).

GoT har jeg likt bra på tv-serien inntil nå hvor jeg synes ting begynner å dras ut veldig mye men liker hvertfall settingen, karakterene og historien som med TWD.

 

Borderlands har jeg ikke så veldig mye forhold til annet enn at spillene ble fort kjedelig for min del.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Er jo et mer historiebasert spill enn fps shooter. Men om du likte humoren i borderlands så vil nok tales fungere veldig bra. Jeg syns episodene var bedre enn got episodene. Samt at det hadde litt cliffhangers som gjorde at man ville ha mer.

 

Men til spørsmålet ditt. Det kan være greit å ha vært innom fps spillet da spesielt en karakter har en viktig rolle i episodespillene.

Lenke til kommentar

ND har jo lagt grafikkstandarden på UC4 skyhøyt og bevisst designet det for 30 fps. Grafikken hadde vært halve kvaliteten med 60 fps i.o.m at PS4 har et gitt sett med CPU og GPU kraft.

 

De som vil ha 60 fps kan jo be om et extreme kit med nitrogenkjøling for overklokking og et hack for å bruke utility-prosessoren til spillet. Evt koble sammen to PS4 i nettverk.

 

De tenker nok bare framover og skal ordne remaster av UC4 på PS5 ;)

 

Syns ikkje grafikken i TLOU vart halvert sjølv om man valgte 60fps, så da burde ikkje grafikken i Uc4 bli halvert om man fekk 60fps. Dernest er det positivt å gi spillere valgmulighet mellom 30fps og 60fps. Det skulle etter alle solemerker føre til større salg for ND.

 

Di som vil ha 60fps treng egentlig bare be om større valgfrihet. Mange har og nok med 720p, så om spill fekk 2 ekstra valg i option med 720p-900p-1080p og 30fps-60fps ville alle bli fornøgde skulle eg tru. Verre er det ikkje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...