Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Joda begge støtter 4K. Men ikke via Netflix eller HFR (high frame rate) pga gammel HDMI.

 

EDIT: Så ja for 4K Netflix så må en kjøpe ny konsoll. Om recieveren har 4K passtrough eller støtter 4K. Så er en good to go. Og vil en se film via Blu-ray i 4K så må en også ha en ny konsoll. Om Sony legger ved et Ultra HD Blu-ray drev vel å merke...

Da støtter det vel egentlig ikke, er jo ikke noe 4k innhold bortsett fra netflix.(med tanke på streaming) og BD har heller ikke 4k.

Hadde håpet på de fikset det i software og HFR har vel ikke så mye å si til film

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hvis jeg kjøper brukt GTA V spill til PS4 på Gamestop, kan jeg da spille Online med det? eller er det ikke mulige å spille brukte spill på PS4, online?

Det er bare å peise på med online biten. Tror de fleste utgivere har sluttet med den onlinepass biten som var idiotisk populær for et par år tilbake.

Lenke til kommentar

Da er The Vanishing of Ethan Carter ute på PSN. På tilbud om du har PS+.

 

Kan ikke anbefale spillet høy nok. Har riktig nok bare spilt det på PC. Men PS4 utgaven er faktisk bedre ifølge utviklere. Kjører på Unreal Engine 4 kontra 3 på PC. Løøøøøp å kjøp!

 

EDIT: Vi er på side 980 i PS4 tråden. 980Ti....? :D 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Da er The Vanishing of Ethan Carter ute på PSN. På tilbud om du har PS+.

 

Kan ikke anbefale spillet høy nok. Har riktig nok bare spilt det på PC. Men PS4 utgaven er faktisk bedre ifølge utviklere. Kjører på Unreal Engine 4 kontra 3 på PC. Løøøøøp å kjøp!

 

EDIT: Vi er på side 980 i PS4 tråden. 980Ti....? :D

Listen to the higher power :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

har kjøp, var ikke så mye løping involvert. imponert over ned lastinghasstiget, 15min, not bad PSN

nå må jeg bare klare å skru på kontrollen.

Lenke til kommentar

Jeg spiller nesten kun online, og gamer vell cirka 30 timer i uka. Har så og si ikke hatt problemer med PSN. Har måttet skifte dsn pga av nedlastningstid barre. Ellers bar det vært minimalt, så er selv veldig fornøyd.

Hvilken DNS byttet du til? Og hvor mye kjappere nedlastinger fikk du ca?

Lenke til kommentar

 

 

Hvis jeg kjøper brukt GTA V spill til PS4 på Gamestop, kan jeg da spille Online med det? eller er det ikke mulige å spille brukte spill på PS4, online?

Det er bare å peise på med online biten. Tror de fleste utgivere har sluttet med den onlinepass biten som var idiotisk populær for et par år tilbake.

Ja husker det var slik til GTA 4 også, bra at den "trenden" sluttet men det var vell en av utviklerenes smarte måte å få slutt på piratkopiering.Håper det aldri kommer tilbake, husker jeg hadde mye problemer med det.

Lenke til kommentar

Ja husker det var slik til GTA 4 også, bra at den "trenden" sluttet men det var vell en av utviklerenes smarte måte å få slutt på piratkopiering.Håper det aldri kommer tilbake, husker jeg hadde mye problemer med det.

Det var vel også en taktikk for å få bukt med bruktsalget også.

Lenke til kommentar

gå til vennelista og helt på bunn til venstre ser du players bloced

Ah, takk, rart jeg ikke så det.

 

Er det ikke koselig med mange venner :p ?

 

Er du en sånn youtube kjendis siden så mange vil legge deg til?

 

 

Venner er flotte greier, slitsomme 12-åringer (12-åringer i alle aldre) er litt verre. Spiller stort sett med og mot randoms som jeg ikke kjenner, og da er det mange tullinger man roter seg borti og ikke orker :p

Lenke til kommentar

 

 

Venner er flotte greier, slitsomme 12-åringer (12-åringer i alle aldre) er litt verre. Spiller stort sett med og mot randoms som jeg ikke kjenner, og da er det mange tullinger man roter seg borti og ikke orker :p

 

Ser den :p 12-åringer på ps network har jeg ikke hatt problemer med og jeg håper jeg ikke får det. Alle mine ps venner er i 20-årene, og er ganske fornøyd med det. 

Lenke til kommentar

 

Jeg spiller nesten kun online, og gamer vell cirka 30 timer i uka. Har så og si ikke hatt problemer med PSN. Har måttet skifte dsn pga av nedlastningstid barre. Ellers bar det vært minimalt, så er selv veldig fornøyd.

Hvilken DNS byttet du til? Og hvor mye kjappere nedlastinger fikk du ca?

 

Byttet til den standard google DNS som florerer rundt. Skulle vell laste ned over 15 GB gikk fra 40 + timer noen timer. Nå sist instalerte jeg alle PSN + spillene på under 1 time. Er fortsatt ikke hurtigtog, men mer en nok for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...