Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om jeg skal kjøpe GoT på ipad eller PS4. I utgangspunktet er det vel et genialt spill til nettbrett? Synd det ikke er slik at hvis du kjøper et spill så kan du laste de ned på alle plattformer du har (pc, ps4, xo, ios, android osv), evt. mot kun en tilleggsavgift.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

http://www.amazon.co.uk/Tactical-Assault-Commander-4-PS4/dp/B00ZUNOSFU/

 

Ser ut som det blir et inntog av mus + tastatur til PS4. Disse er offisielt lisensiert av Sony, så vil bli merkbart bedre nivå på FPS spill nå. Til nå har vel folk brukt XIM 4, men den koster vel opp mot 2000 kr + at man trenger eget utstyr. Dette er jo i underkant av halve prisen fra hva man tidligere har måtte ut med om man ønsker å bruke mus og tastatur.

Lenke til kommentar

Ikke spilt Advanced Warfare, og jeg synes nå CoD sine campaigns er enkel moro. Det samme håpet har jeg om The Order. FC4 kommer jeg sikkert til å teste, men det er igrunn et spill jeg vil spille i 60 fps på PCen.

 

Kjøpte Killzone i dag og, selv om det ikke skal være tidenes, men har alle de andre, så følte jeg måtte ha det for samlingen.

 

Ellers er konsollen kjøpt i år, og har en "idiotforsikring" på to år. Så synes da 2655 inkludert frakt er en meget god pris.

Lenke til kommentar

Venter også på MGS5, men vurderer å spille gjennom Peace Walker først, siden jeg ikke har prøvd det ennå og historien visstnok skal ta for seg det som skjer mellom MGS3 og 5, slik at det kan bli vanskeligere å forstå 5 uten å ha spilt det først. Jeg visste f.eks. ikke hvem disse barna var i Ground Zeroes, men jeg har hørt de ble introdusert i Peace Walker.

Lenke til kommentar

http://www.amazon.co.uk/Tactical-Assault-Commander-4-PS4/dp/B00ZUNOSFU/

 

Ser ut som det blir et inntog av mus + tastatur til PS4. Disse er offisielt lisensiert av Sony, så vil bli merkbart bedre nivå på FPS spill nå. Til nå har vel folk brukt XIM 4, men den koster vel opp mot 2000 kr + at man trenger eget utstyr. Dette er jo i underkant av halve prisen fra hva man tidligere har måtte ut med om man ønsker å bruke mus og tastatur.

Blir merkbart dårligere nivå på FPS spill, en av grunnene til at jeg foretrekker FPS på konsoll er at alle sitter med same utstyret, de samme forutsetningene.

Lenke til kommentar

Vet lite om detaljene rundt planene til Sony, men å tillate/pushe mus og tastatur til onlinespilling på konsoll er en tabbe. Hvis dette sprer seg vil det ødelegge multiplayer-shooters for oss som foretrekker konsoll. Det er bare å prøve å spill et par runder CoD på PC med kontroller, du blir KNUST. Håper hele greia flopper, at jeg kan spille multiplayerspill med kontroller, utelukkende mot andre med kontroller, er en av hovedgrunnene til at jeg i det hele tatt eier konsoller.

 

EDIT: Etter litt kjapp googling ser jeg at dette allerede er mulig på alle konsollene med et adapter. Vet ikke hvor godt det funker, men det er vel en fare for at hvis Sony offisielt "endorser" mus og tastatur-produkter så vil det bli mer utbredt. Det håper jeg virkelig ikke.

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...