Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke verre en at du fjerner Visa kortet ditt etter et kjøp. Selv har jeg hatt mitt Visa kort kontinuerlig lagret hos Sony i 8 år og jeg har fortsatt tak over hode og mat på bordet.

 

Dessuten så er en via bankene i Norge veldig godt sikret mot missbruk av ditt Visa kort. Så lenge du ikke har vært uforsiktig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Legg inn kredittkort istedetfor vanlig debet-visa. Ganske enkelt å se på den månedlige fakturaen om noen har lekt med kontoen (mystiske transaksjoner har en tendens til å gjemme seg godt i transaksjonsoversikten på mitt visakort da det er 100+ kjøp pr mnd)

 

Dersom det er strid om uautoriserte transaksjoner mangler man ikke penger på kontoen heller. Da er det bare å si fra til kredittkortselskapet, og de tar saken videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker alltid et kredittkort på nettet, da jeg har lagret kortinformasjonen min så mange steder og hvis jeg skulle bli tappet foretrekker jeg at det skjer på kreditt og ikke direkte på debetkontoen. Selvfølgelig "skal man" få pengene sine tilbake uansett, men det er ikke alltid ting går som de skal, i hvertfall ikke med en gang. Jeg stiller sterkere om de tapper kredittkortet da jeg kan alltids nekte å betale, men blir debetkontoen tappet så er pengene faktisk borte frem til saken blir avklart. Jeg har aldri mer penger på debetkontoen enn det jeg trenger for å klare meg en måned, men da snakker vi fortsatt om 20+ tusen.

Lenke til kommentar

Hvis man er redd for at noen skal tappe debetkortet, så slutter man å ha mer penger på det enn man trenger. Hvorfor ha hele lønna på et kort?

Dette lever jeg etter. Jeg har maks 1000 kroner på kortet mitt til enhver tid, ofte mindre. Med mobilbank og 3G-tilkobling på mobilen er det jo utrolig enkelt å bare overføre penger fra andre, sikre kontoer når man trenger det.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Jeg bruker alltid et kredittkort på nettet, da jeg har lagret kortinformasjonen min så mange steder og hvis jeg skulle bli tappet foretrekker jeg at det skjer på kreditt og ikke direkte på debetkontoen. Selvfølgelig "skal man" få pengene sine tilbake uansett, men det er ikke alltid ting går som de skal, i hvertfall ikke med en gang. Jeg stiller sterkere om de tapper kredittkortet da jeg kan alltids nekte å betale, men blir debetkontoen tappet så er pengene faktisk borte frem til saken blir avklart. Jeg har aldri mer penger på debetkontoen enn det jeg trenger for å klare meg en måned, men da snakker vi fortsatt om 20+ tusen.

Smart! Gjør det samme selv, bruker amex-kortet mitt, så får jeg 10% av det jeg kjøper for i Eurobonus-poeng... :)
Lenke til kommentar

Legg inn kredittkort istedetfor vanlig debet-visa. Ganske enkelt å se på den månedlige fakturaen om noen har lekt med kontoen (mystiske transaksjoner har en tendens til å gjemme seg godt i transaksjonsoversikten på mitt visakort da det er 100+ kjøp pr mnd)

 

Dersom det er strid om uautoriserte transaksjoner mangler man ikke penger på kontoen heller. Da er det bare å si fra til kredittkortselskapet, og de tar saken videre.

Dette er "sikreste" løsningen, ja. Du er totalt beskyttet og lider ingen direkte økonomisk nød av et evt misbruk.

Lenke til kommentar

Hvordan får dere plass til alle disse spillene som kommer nå? Jeg har kun 62 GB igjen, må snart kjøpe ny hardisk....

Spillene jeg har nå ligger på rundt 50GB. Har 3-4 installert, jeg spiller aldri mer enn 2-3 av gangen og har kun de jeg spiller installert på PS4. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Når trur dere ps4 slim kommer? Har en xbox one men siden de fleste kompisene mine har ps4 vurderer jeg å kjøpe den. Ser folk selger de med spill for 3k ish på finn, men er også litt dumt å kjøpe hvis slim kommer om et halvt års tid..

 

Et lite spm til, er grafikk forskjellene store mellom x1 og ps4?

Takk!

For at det skal komme en slim'ere versjon må alltid all annen teknologi være krympet betraktelig først. Det blir også litt mer sammensatt når man bruker spesialbestilte komponenter som eks. APUen. Tidligst 2017, kanskje annonsert siste halvår 2016.
Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at jeg har kjøpt BF3 og 4 er pga singleplayeren. Multiplayer er ikke rørt en gang.

 

Koste meg veldig med de to spillene. Bedre enn CoD. :)

BF spillene har jo ingen dårlig historikk på singleplayer. Studioet har jo laget flere gode singleplayer som BF: Bad Company + 2. Samt at Bad Company 3 er på vei en eller annen gang.

 

"DICE has made it clear that they will be developing Bad Company 3 at some point"

 

Vil absolutt ikke avskrive Battlefield spillenes singleplayer da DICE er fult kapable til gode gjennomføringer her.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...