Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde jo vært koselig om det kom et spill hvor hypen faktisk var fortjent...

 

 

Ser bra ut, men som vanlig venter jeg til de første inntrykkene kommer inn. Bryr meg filla om et spill slaktes eller ikke basert på noen andres meninger, men en oversikt er med på å hjelpe meg med å bedømme om dette er verdt penga mine eller ikke.

videon jeg posta i bloodborne tråden avslører en del.....

spillet skal vissnokk være 40-45timer gameplay,

kjører i stabil 30fps,

vanskeligere enn demon og dark souls spilla,

man kan lage en 8 sifra kode man kan dele med venner for å lettere kunne koble til og hjelpe hverandre,

og bell maiden vil dra andre red phantoms inn i spillet viss man har med seg en venn eller to for å øke vanskelighetsgraden,

en random dungeon som man kan gå gjennom uendelig med ganger med nye fiender/bosser/loot osv, denne blir oppdatert regelmessig på serverne til spillet (håper de får til det med random dungeons siden de fleste som prøver dette somregel mislykkes)

men mye av dette kommer fra uoffisielle kilder på neograf osv.. så tar det med en klype salt til jeg får testa det selv neste uke...

 

men er man ikke glad i spill som dark souls/demon souls så tviler jeg på att man liker dette spillet heller

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Noen her som har erfaring med preorders fra Platekompaniet? Tenker da på om dere har fått det noen dager før release eller om de er trege med å sende ut.

 

Edit: fikk svar fra kundeservice, de sender ikke ut før mandag..

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hva slags spill er det? (Ride altså). Ren simulator?

Tja, er vel litt som Forza og GT bare med mc. Det blir litt arcade eller simulator avhengig av innstillingene og vansklighetsgraden du setter selv. Demoen har jo default innstilling som gjør at sykkelen f.eks. bremser selv i svingene, men det er jo også mulig å gjøre slik at for og bakbrems er på to seperate knapper.

Lenke til kommentar

Noen her som har erfaring med preorders fra Platekompaniet? Tenker da på om dere har fått det noen dager før release eller om de er trege med å sende ut.

 

Edit: fikk svar fra kundeservice, de sender ikke ut før mandag..

 

Jeg forhåndsbestilte Mario Party 10 derfra. Det har release idag. De sendte det på onsdag, jeg fikk det igår :)

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...