Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Musikken i AC4 er virkelig noe av det bedre jeg har hørt i et TV-spill. Produksjonsverdien er nesten latterlig. Sykt stemning :).

Musikken i samtlige AC spill jeg har spillt har levert varene så der ljomee etter, og AC4 er ingen unntak. Utrolig deilig og stemningsfyllt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si jeg digger AC4. Var uttbrent på serien, men piratsettingen har virkelig gitt spillet ny giv. Elsker stemningen i spillet, og verdenen er helt fantastisk å utforske. Det eneste jeg negative er at mesteparten av oppgraderingene av Jackdaw ikke forandrer utseendet på skipet, det gjør det bare bedre. Jeg skulle ønske skipet ble større og større, og at man kan bygge ut med større kabin og annet stæsj. Jeg er så glad i sjørørverskuter at jeg til og med kunne tenke å dekorere og møblere skipet mitt, :)

 

De kunne også gjort mer med mannskapet, ved å gi de navn og personligheter som gjør det tristere når de dør. Hadde vært kult om man kunne trene de opp også, og bruke de som leiemordere.

 

Både håper og tror at Black Flag blir en egen serie, som får flere oppfølgere.

Lenke til kommentar

Noen flere som ikke får voice-lyd i Warframe, når hun kjerringen (Lotus) instruerer hva du skal gjøre?

gi meg 5min så skal jeg teste, virka sist jeg spilte, men skal sjekke

 

Edit: Lyden går via høyttaleren på ds4 kontrolleren når Lotus snakker, vet ikke om det er mulig å få lyd via høttalere/headsett

 

Så hold inne ps knappen på stikka å gå til juster enheter og skru opp volumet på høttaleren

 

Og 35år gammel her å spiller det meste, for å svare på spm om alder og spill...

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

27 år og småbarnsfar så spilling skjer ikke like ofte som ønskelig.

 

Spiller det meste av spill. Alt fra små indiespill til store blockbustere.

 

Om dagen går det i Killzone shadow fall, Knack, ni no Kuni og Assassins Creed 4.

 

Bare å legge meg til på PSN. Tar gjerne en runde online i ny og ne. Psn navn er CaZpeR.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Outlast er noe av det skumleste jeg har spilt. Vanligvis påvirker ikke skrekkspill meg pga det er bare cheezy elementer og du kan bare skyte deg gjennom folk, men i Outlast må du snike deg forbi monstre og gjemme deg for dem. Og det i helt jævligste av omgivelser i total mørkhet. Er nesten sånn at jeg kvier meg for å starte spillet ....

Lenke til kommentar

Outlast er noe av det skumleste jeg har spilt. Vanligvis påvirker ikke skrekkspill meg pga det er bare cheezy elementer og du kan bare skyte deg gjennom folk, men i Outlast må du snike deg forbi monstre og gjemme deg for dem. Og det i helt jævligste av omgivelser i total mørkhet. Er nesten sånn at jeg kvier meg for å starte spillet ....

 

Har bare spilt 10 minutter selv, orket ikke mer etter det. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...